abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74161236
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier kunnen 3 mensen op een rij gaan bidden en dan kan er nog steeds een brandweerman langs.
Dat heeft er geen RUK mee te maken. Er mogen geen zich geen obstakels op trappen bevinden. Punt. Of die trap nou 50 centimeter of 50 meter breed is, is niet van belang.
quote:
Nee, omdat hij immers niet aan het demonstreren is, dus waarom zou hij.
Mierenneuken. Als jij staande wordt gehouden en de agent zegt 'nou meneer, 90 is wel wat hard binnen de bebouwde kom!', rijd jij dan ook meteen verder na even geroepen te hebben "Ik reed heul geen 90! Het was 85!!!!"

Ga toch weg met dat regelneukerige ge-eikel. De intentie was gewoon duidelijk: Opkrassen van de trap.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_74161242
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dus als hij op dat tijdstip had staan plassen had hij z'n piemelotje los moeten laten om vervolgens op de vloer te kaan knielen in zijn eigen pis?
Hehe, goed punt. Niet dus. Hij krijgt de tijd om zich te wassen om daarna te bidden.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:46:58 #103
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_74161273
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier kunnen 3 mensen op een rij gaan bidden en dan kan er nog steeds een brandweerman langs.
De foto laat duidelijk zien wat de meeste mensen al weten : als je daar gaat bidden ben je niet goed snik.
Nou heeft deze jongeman zich tot de islam bekeert en dat is dus een nog duidelijker bewijs : hij is écht niet goed snik
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_74161293
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef Metatron het volgende:

[..]

Op z'n minst provocerend gedrag. Ik als atheist vind het namelijk ronduit stuitend om te zien dat zich student noemende mensen openlijk toegeven in sprookjes te geloven, en daar nog respect voor verlangen ook.
Dus mensen mogen op straat niets zeggen?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:47:34 #105
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74161297
Wat een gekken ook he, gaan gewoon in een openbare ruimte zitten bidden. Die gasten denken echt dat alles van hun is.
Ik mag toch ook niet overal om me heen gaan staan pissen.
Jezus zij met ons!
pi_74161359
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef MoonCore het volgende:

[..]

"Wat sta je te kijken swa, moet je klappen!?"
Of dit.
pi_74161429
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dus mensen mogen op straat niets zeggen?
Als in jouw mooie zwart-wit wereld het feit dat ik 'pontificaal in het openbaar bidden' stuitend vind gelijk is aan 'mensen mogen niets zeggen', dan ja.

Iedereen met meer dan 2 hersencellen begrijpt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_74161434
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef Metatron het volgende:

[..]

Dat heeft er geen RUK mee te maken. Er mogen geen zich geen obstakels op trappen bevinden. Punt. Of die trap nou 50 centimeter of 50 meter breed is, is niet van belang.
Dan had die agent dat moeten zeggen en niet dat hij "aan het demonstreren" is.
quote:
Mierenneuken. Als jij staande wordt gehouden en de agent zegt 'nou meneer, 90 is wel wat hard binnen de bebouwde kom!', rijd jij dan ook meteen verder na even geroepen te hebben "Ik reed heul geen 90! Het was 85!!!!"

Ga toch weg met dat regelneukerige ge-eikel. De intentie was gewoon duidelijk: Opkrassen van de trap.
Idd, "opkrassen van de trap."

wat een land ...
pi_74161460
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De foto laat duidelijk zien wat de meeste mensen al weten : als je daar gaat bidden ben je niet goed snik.
Nou heeft deze jongeman zich tot de islam bekeert en dat is dus een nog duidelijker bewijs : hij is écht niet goed snik
En dat natuurlijk .
Meh.
pi_74161461
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef MoonCore het volgende:

[..]

"Wat sta je te kijken swa, moet je klappen!?"
Je verwart hangjeugd met vrome moslims.
pi_74161464
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef Metatron het volgende:

[..]

Als in jouw mooie zwart-wit wereld het feit dat ik 'pontificaal in het openbaar bidden' stuitend vind gelijk is aan 'mensen mogen niets zeggen', dan ja.

Iedereen met meer dan 2 hersencellen begrijpt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
oh dus mensen mogen op straat niet "pontificaal" iets zeggen waarbij ze toevallig in een bepaalde houding zitten/staan?
pi_74161466
Provocerend gedrag. Niet verbazingwekkend dat het een bekeerling is. Dat zijn gelovigen van het ergste soort omdat ze zich willen bewijzen.
pi_74161471
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nee dat is geen bewijs, sorry.
pi_74161482
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Je verwart hangjeugd met vrome moslims.
Dat doet de hangjeugd zelf ook vaak .
Meh.
pi_74161502
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Linkse_Rakker het volgende:
Wat een gekken ook he, gaan gewoon in een openbare ruimte zitten bidden. Die gasten denken echt dat alles van hun is.
Ik mag toch ook niet overal om me heen gaan staan pissen.
Het gaat om één persoon en niet om meerdere personen, dus een gek en niet gekken.
pi_74161646
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Hehe, goed punt. Niet dus. Hij krijgt de tijd om zich te wassen om daarna te bidden.
Maar hij krijgt geen tijd om een fatsoenlijke plek te vinden.
pi_74161664
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef thloreg het volgende:
Nergens staat in de Koran dat je specifiek op de trappen of in een Ministerie moet bidden! Dit is pure provoceren wat die lulhannes doet. Dit soort gasten geven dus de Islam een slechte naam met die Sharia- leer. Waarom denk je dat Atatürk indertijd ze allemaal onthoofd heeft toen ze liepen te schreeuwen om de Sharia- leer/wetgeving en Atatürk en zijn hervormingen naar westers model verafschuwden?
Zo, tot zover een Moslimbroeder. Deze broeder van je probeert slechts zijn religieuse verplichting na te komen om het gebed op tijd te verrichten. Foute plaats blijkbaar, so be it. Maak er niet meer van dan het is. En laat je niet gek maken door een paar ongelovigen die dit gebruiken om alle Moslims in een hoekje te zetten.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_74161874
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Zo, tot zover een Moslimbroeder. Deze broeder van je probeert slechts zijn religieuse verplichting na te komen om het gebed op tijd te verrichten. Foute plaats blijkbaar, so be it. Maak er niet meer van dan het is. En laat je niet gek maken door een paar ongelovigen die dit gebruiken om alle Moslims in een hoekje te zetten.
Zulke dwazen zetten zelf de islam in een kwaad daglicht, net zo goed als moslimterroristen en alle andere extremisten dat doen
pi_74161889
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Maar hij krijgt geen tijd om een fatsoenlijke plek te vinden.
Wel
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:02:43 #120
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_74161910
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Nee dat is geen bewijs, sorry.
Voor jou niet maar voor mij wél hoor
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:05:54 #121
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_74162043
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Die bekeerde moslims zijn nog gevaarlijker dan de allochtone moslimpopulatie, omdat ze zich perse willen bewijzen. Hoe vaak is niet in kranten te zien dat bekeerde westerse moslims betrokken zijn bij het plannen/uitvoeren van aanslagen. Voorbeelden zijn die Amerikaanse talibanstrijder en Jason W van de Hofstadgroep.
Als hij had willen bidden had hij ook een van de vele moskeeen in Nederland uit kunnen zoeken. Bovendien was de wereld te klein geweest als hij wel iets van een aanslag had uitgevoerd en de politie was te laat geweest.
  Donald Duck held woensdag 28 oktober 2009 @ 20:08:41 #122
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74162168
Waarom moest dat nou per se weer precies op die trap. Dat is gewoon provoceren, een confrontatie opzoeken. Zodat er een zogenaamd zielig verhaaltje in de krant kan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_74162186
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Zulke dwazen zetten zelf de islam in een kwaad daglicht, net zo goed als moslimterroristen en alle andere extremisten dat doen
Even tot drie tellen. Deze jongen bidt (!?) slechts. Niets meer en minder. Welk kwaad daglicht heb je het dus over? Voor diegenen die hun oordeel toch al klaar hebben? Dat soort lieden kan je nooit tevreden stellen, hoe 'knuffelend' je je als Moslim ook probeert op te stellen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_74162251
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:09 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Even tot drie tellen. Deze jongen bidt (!?) slechts. Niets meer en minder. Welk kwaad daglicht heb je het dus over? Voor diegenen die hun oordeel toch al klaar hebben? Dat soort lieden kan je nooit tevreden stellen, hoe 'knuffelend' je je als Moslim ook probeert op te stellen.
Begin eerst maar eens met een hand te geven aan een vrouw.
De banaan is krom.
pi_74162313
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef thewishmaster het volgende:
Als hij had willen bidden had hij ook een van de vele moskeeen in Nederland uit kunnen zoeken.
Hij was op excursie, dat zou onpraktisch geweest zijn.
quote:
Bovendien was de wereld te klein geweest als hij wel iets van een aanslag had uitgevoerd en de politie was te laat geweest.
Alleen maar omdat ze een man op een trapje zaten zitten met zulke kleding? Dan had ik het wel kunnen begrijpen dat de politie het niet kon voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')