abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74160605
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef MoonCore het volgende:

[..]

Heeuuulemaal niet anti-religieus. Nogmaals, hou je geloof lekker voor jezelf, val anderen er niet mee lastig. Lekker zeg, religieus fascisme.
Bidden op straat is "anderen er mee lastig vallen"?
pi_74160661
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar in Europa bevinden er meer dan 20 miljoen moslims en in Amerika ook in die richting
1 op de 4 mensen is moslim.

Volgens mij 50 miljoen moslims in Europa en 20 miljoen in de EU.
pi_74160679
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:28 schreef Metatron het volgende:

[..]

Dat zal best, maar dat reli-gejank heeft er hier niets mee te maken. Als ik als blanke Nederlander op de trappen van de Ridderzaal ga zitten met m'n picknickmandje, en m'n broodjes kaas begin op te eten, kan ik je garanderen dat er ook bij mij binnen een paar minuten een agent staat met het vriendelijke doch zeer dringende verzoek om op te krassen.
Ik denk het niet.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:34:05 #79
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_74160687
Nou ja, daar op de trap gaan liggen bidden vind ik anders ook best wel behoorlijk radicaal hoor !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:34:06 #80
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_74160689
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Bidden op straat is "anderen er mee lastig vallen provoceren"?
pi_74160764
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:28 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Hij kan ook thuis bidden of in een moskee in de buurt. Als je niet in de Ridderzaal mag bidden, dan moet je er ook niet naast gaan bidden. Een kwestie van fatsoen.
Hoezo, smakt hij tijdens het bidden of zo?

Waar heb je het over, wie valt hij lastig als hij even buiten gaat bidden?!
pi_74160792
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik snap de bekeerde wel, hij wou enkel gaan bidden op de tijdstip die voor de moslims staat voorgeschreven.
Dus als hij op dat tijdstip had staan plassen had hij z'n piemelotje los moeten laten om vervolgens op de vloer te kaan knielen in zijn eigen pis?
pi_74160828
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dan kunnen alle handelingen en uiterlijke kenmerken van mensen op straat worden beschouwd als provocaties. Als ik een T-shirt met een foto van Frans Bauer aan trek of ik eet een broodje dat jij niet lekker vindt ... dat mag allemaal niet?
pi_74160831
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Volgens mij is het daar juist relatief rustig, zo vaak wordt de Ridderzaal niet gebruikt. Maar jij hebt er ook helemaal niets mee te maken waar mensen gaan bidden/broodjes kaas opeten/patiencen/gitaar spelen/etc zo lang ze anderen niet fysiek in de weg zitten.
Om te beginnen schrijven brandvoorschriften van openbare gebouwen al voor dat trappen ongehinderde doorgang moeten bieden. Hetgeen inhoudt dat trappen geen zitplaats zijn. Alleen sdaarom al heeft-ie er niets te zoeken.
quote:
Hij zei dat hij op moest houden met demonstreren en hij zei: ik ben niet aan het demonstreren. Klinkt mij vrij logisch in de oren eigenlijk.
Waarbij het doel van de agent m.i. duidelijk was om te zoregn dat hij zich van de trap verwijderde. Wat onze vrome vriend ook na zijn opmerking vast niet heeft gedaan.
quote:
Nou en.
Dat je het IQ van een gepelde garnaal hebt als je bevelen van agenten niet opvolgt terwijl je boetes open hebt staan. Dat maakt elke verdere discussie over wat je nou eigenlijk deed overbodig, want alleen op grond van die openstaande boete kan hij je zo naar het bureau verschepen.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_74160857
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Hoezo, smakt hij tijdens het bidden of zo?

Waar heb je het over, wie valt hij lastig als hij even buiten gaat bidden?!
Als iedereen op straat gaat bidden dan kunnen we net zo goed de moskeeën opdoeken. Alleen zwervers mogen op straat bidden, anderen niet.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:39:44 #86
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_74160934
Nergens staat in de Koran dat je specifiek op de trappen of in een Ministerie moet bidden! Dit is pure provoceren wat die lulhannes doet. Dit soort gasten geven dus de Islam een slechte naam met die Sharia- leer. Waarom denk je dat Atatürk indertijd ze allemaal onthoofd heeft toen ze liepen te schreeuwen om de Sharia- leer/wetgeving en Atatürk en zijn hervormingen naar westers model verafschuwden?
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_74160954
quote:

[..]

Op z'n minst provocerend gedrag. Ik als atheist vind het namelijk ronduit stuitend om te zien dat zich student noemende mensen openlijk toegeven in sprookjes te geloven, en daar nog respect voor verlangen ook.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_74160992
quote:

[..]

Inderdaad, als hij nou klaar zat om op zijn vliegend tapijt weg te vliegen had ik er minder moeite mee gehad.
De banaan is krom.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:41:07 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_74161006
Nee hoor, je bent niet aan het demonstreren als je middenin de Ridderzaal weg van je groep demonstratief, ik bedoel normaal, gaat zitten bidden . Terecht gehandeld van de kit op deze aandachtshoer. Net doen alsof hij een terroristische daad wilde plegen is een beetje flauw, maar goed, dat was die jongen ook.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74161011
Ja, ze kunnen dan weer wel proberen er een hetze van te maken tegen oom agent, maar dit soort dingen in de fucking ridderzaal of all places, lijkt me vragen om problemen met de huidige, euh, maatschappelijke spanningen, als het op die religie aan komt.
Bovendien ben je inderdaad een radicaal als je handen weigert en hoor je hier inderdaad niet nee, maar dat terzijde.
pi_74161052
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:37 schreef Metatron het volgende:

[..]

Om te beginnen schrijven brandvoorschriften van openbare gebouwen al voor dat trappen ongehinderde doorgang moeten bieden. Hetgeen inhoudt dat trappen geen zitplaats zijn. Alleen sdaarom al heeft-ie er niets te zoeken.

Hier kunnen 3 mensen op een rij gaan bidden en dan kan er nog steeds een brandweerman langs.
quote:
Waarbij het doel van de agent m.i. duidelijk was om te zoregn dat hij zich van de trap verwijderde. Wat onze vrome vriend ook na zijn opmerking vast niet heeft gedaan.
Nee, omdat hij immers niet aan het demonstreren is, dus waarom zou hij.
quote:
Dat je het IQ van een gepelde garnaal hebt als je bevelen van agenten niet opvolgt terwijl je boetes open hebt staan. Dat maakt elke verdere discussie over wat je nou eigenlijk deed overbodig, want alleen op grond van die openstaande boete kan hij je zo naar het bureau verschepen.
Tja, dat is zijn eigen probleem.
pi_74161087
quote:
Ruhulessin ziet deze gebeurtenis als een demonstratie van het gegeven dat deze samenleving ons vijandig gezind is. ” Zodra je wenst te bidden in het openbaar, een lange hoofddoek draagt of geen handen wilt schudden, dan ben je een radicaal en hoor je hier niet thuis, want je moet je nou eenmaal aanpassen”, aldus Ruhulessin.
Daar heb je nog volkomen gelijk in ook.
Tenminste 1 die het snapt. [/sarcasme]
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:43:18 #93
78780 deedeetee
pi_74161098
Och de jongeman wil graag de rol van moslimmartelaarvoorhetgeloof op zich nemen

brrrrr ik griezel van zulke mensen
pi_74161101
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:41 schreef speknek het volgende:
Nee hoor, je bent niet aan het demonstreren als je middenin de Ridderzaal weg van je groep demonstratief, ik bedoel normaal, gaat zitten bidden .
Nee.
pi_74161136
quote:

[..]

Eigenlijk wel ja, vooral als je er dan een beetje raar naar kijkt, en dan van die blikken krijgt zo van wat sta jij respectloos te loeren.
pi_74161151
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:37 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Als iedereen op straat gaat bidden dan kunnen we net zo goed de moskeeën opdoeken. Alleen zwervers mogen op straat bidden, anderen niet.
Lijkt me heerlijk rustig.
pi_74161158
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee.
tuurlijk. totaal niet demonstratief. normaalste zaak van de wereld toch? *zucht*
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:45:04 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_74161178
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
Nee.
Natuurlijk jongen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74161186
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja, vooral als je er dan een beetje raar naar kijkt, en dan van die blikken krijgt zo van wat sta jij respectloos te loeren.
"Wat sta je te kijken swa, moet je klappen!?"
De banaan is krom.
pi_74161193
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:44 schreef Harlon het volgende:

[..]

tuurlijk. totaal niet demonstratief. normaalste zaak van de wereld toch? *zucht*
Je kunt wel met woorden gaan spelen maar "demonstratief" en "demonstreren" heeft niets met elkaar te maken.
pi_74161236
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier kunnen 3 mensen op een rij gaan bidden en dan kan er nog steeds een brandweerman langs.
Dat heeft er geen RUK mee te maken. Er mogen geen zich geen obstakels op trappen bevinden. Punt. Of die trap nou 50 centimeter of 50 meter breed is, is niet van belang.
quote:
Nee, omdat hij immers niet aan het demonstreren is, dus waarom zou hij.
Mierenneuken. Als jij staande wordt gehouden en de agent zegt 'nou meneer, 90 is wel wat hard binnen de bebouwde kom!', rijd jij dan ook meteen verder na even geroepen te hebben "Ik reed heul geen 90! Het was 85!!!!"

Ga toch weg met dat regelneukerige ge-eikel. De intentie was gewoon duidelijk: Opkrassen van de trap.
Meh.
pi_74161242
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dus als hij op dat tijdstip had staan plassen had hij z'n piemelotje los moeten laten om vervolgens op de vloer te kaan knielen in zijn eigen pis?
Hehe, goed punt. Niet dus. Hij krijgt de tijd om zich te wassen om daarna te bidden.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:46:58 #103
78780 deedeetee
pi_74161273
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De foto laat duidelijk zien wat de meeste mensen al weten : als je daar gaat bidden ben je niet goed snik.
Nou heeft deze jongeman zich tot de islam bekeert en dat is dus een nog duidelijker bewijs : hij is écht niet goed snik
pi_74161293
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef Metatron het volgende:

[..]

Op z'n minst provocerend gedrag. Ik als atheist vind het namelijk ronduit stuitend om te zien dat zich student noemende mensen openlijk toegeven in sprookjes te geloven, en daar nog respect voor verlangen ook.
Dus mensen mogen op straat niets zeggen?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:47:34 #105
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74161297
Wat een gekken ook he, gaan gewoon in een openbare ruimte zitten bidden. Die gasten denken echt dat alles van hun is.
Ik mag toch ook niet overal om me heen gaan staan pissen.
Jezus zij met ons!
pi_74161359
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef MoonCore het volgende:

[..]

Of dit.
pi_74161429
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Dus mensen mogen op straat niets zeggen?
Als in jouw mooie zwart-wit wereld het feit dat ik 'pontificaal in het openbaar bidden' stuitend vind gelijk is aan 'mensen mogen niets zeggen', dan ja.

Iedereen met meer dan 2 hersencellen begrijpt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
Meh.
pi_74161434
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef Metatron het volgende:

[..]

Dat heeft er geen RUK mee te maken. Er mogen geen zich geen obstakels op trappen bevinden. Punt. Of die trap nou 50 centimeter of 50 meter breed is, is niet van belang.
Dan had die agent dat moeten zeggen en niet dat hij "aan het demonstreren" is.
quote:
Mierenneuken. Als jij staande wordt gehouden en de agent zegt 'nou meneer, 90 is wel wat hard binnen de bebouwde kom!', rijd jij dan ook meteen verder na even geroepen te hebben "Ik reed heul geen 90! Het was 85!!!!"

Ga toch weg met dat regelneukerige ge-eikel. De intentie was gewoon duidelijk: Opkrassen van de trap.
Idd, "opkrassen van de trap."

wat een land ...
pi_74161460
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De foto laat duidelijk zien wat de meeste mensen al weten : als je daar gaat bidden ben je niet goed snik.
Nou heeft deze jongeman zich tot de islam bekeert en dat is dus een nog duidelijker bewijs : hij is écht niet goed snik
En dat natuurlijk .
Meh.
pi_74161461
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef MoonCore het volgende:

[..]

Je verwart hangjeugd met vrome moslims.
pi_74161464
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef Metatron het volgende:

[..]

Als in jouw mooie zwart-wit wereld het feit dat ik 'pontificaal in het openbaar bidden' stuitend vind gelijk is aan 'mensen mogen niets zeggen', dan ja.

Iedereen met meer dan 2 hersencellen begrijpt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
oh dus mensen mogen op straat niet "pontificaal" iets zeggen waarbij ze toevallig in een bepaalde houding zitten/staan?
pi_74161466
Provocerend gedrag. Niet verbazingwekkend dat het een bekeerling is. Dat zijn gelovigen van het ergste soort omdat ze zich willen bewijzen.
pi_74161471
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nee dat is geen bewijs, sorry.
pi_74161482
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Je verwart hangjeugd met vrome moslims.
Dat doet de hangjeugd zelf ook vaak .
Meh.
pi_74161502
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Linkse_Rakker het volgende:
Wat een gekken ook he, gaan gewoon in een openbare ruimte zitten bidden. Die gasten denken echt dat alles van hun is.
Ik mag toch ook niet overal om me heen gaan staan pissen.
Het gaat om één persoon en niet om meerdere personen, dus een gek en niet gekken.
pi_74161646
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Hehe, goed punt. Niet dus. Hij krijgt de tijd om zich te wassen om daarna te bidden.
Maar hij krijgt geen tijd om een fatsoenlijke plek te vinden.
pi_74161664
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef thloreg het volgende:
Nergens staat in de Koran dat je specifiek op de trappen of in een Ministerie moet bidden! Dit is pure provoceren wat die lulhannes doet. Dit soort gasten geven dus de Islam een slechte naam met die Sharia- leer. Waarom denk je dat Atatürk indertijd ze allemaal onthoofd heeft toen ze liepen te schreeuwen om de Sharia- leer/wetgeving en Atatürk en zijn hervormingen naar westers model verafschuwden?
Zo, tot zover een Moslimbroeder. Deze broeder van je probeert slechts zijn religieuse verplichting na te komen om het gebed op tijd te verrichten. Foute plaats blijkbaar, so be it. Maak er niet meer van dan het is. En laat je niet gek maken door een paar ongelovigen die dit gebruiken om alle Moslims in een hoekje te zetten.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_74161874
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Zo, tot zover een Moslimbroeder. Deze broeder van je probeert slechts zijn religieuse verplichting na te komen om het gebed op tijd te verrichten. Foute plaats blijkbaar, so be it. Maak er niet meer van dan het is. En laat je niet gek maken door een paar ongelovigen die dit gebruiken om alle Moslims in een hoekje te zetten.
Zulke dwazen zetten zelf de islam in een kwaad daglicht, net zo goed als moslimterroristen en alle andere extremisten dat doen
pi_74161889
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Maar hij krijgt geen tijd om een fatsoenlijke plek te vinden.
Wel
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:02:43 #120
78780 deedeetee
pi_74161910
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Nee dat is geen bewijs, sorry.
Voor jou niet maar voor mij wél hoor
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:05:54 #121
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_74162043
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Die bekeerde moslims zijn nog gevaarlijker dan de allochtone moslimpopulatie, omdat ze zich perse willen bewijzen. Hoe vaak is niet in kranten te zien dat bekeerde westerse moslims betrokken zijn bij het plannen/uitvoeren van aanslagen. Voorbeelden zijn die Amerikaanse talibanstrijder en Jason W van de Hofstadgroep.
Als hij had willen bidden had hij ook een van de vele moskeeen in Nederland uit kunnen zoeken. Bovendien was de wereld te klein geweest als hij wel iets van een aanslag had uitgevoerd en de politie was te laat geweest.
  Donald Duck held woensdag 28 oktober 2009 @ 20:08:41 #122
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74162168
Waarom moest dat nou per se weer precies op die trap. Dat is gewoon provoceren, een confrontatie opzoeken. Zodat er een zogenaamd zielig verhaaltje in de krant kan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_74162186
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Zulke dwazen zetten zelf de islam in een kwaad daglicht, net zo goed als moslimterroristen en alle andere extremisten dat doen
Even tot drie tellen. Deze jongen bidt (!?) slechts. Niets meer en minder. Welk kwaad daglicht heb je het dus over? Voor diegenen die hun oordeel toch al klaar hebben? Dat soort lieden kan je nooit tevreden stellen, hoe 'knuffelend' je je als Moslim ook probeert op te stellen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_74162251
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:09 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Even tot drie tellen. Deze jongen bidt (!?) slechts. Niets meer en minder. Welk kwaad daglicht heb je het dus over? Voor diegenen die hun oordeel toch al klaar hebben? Dat soort lieden kan je nooit tevreden stellen, hoe 'knuffelend' je je als Moslim ook probeert op te stellen.
Begin eerst maar eens met een hand te geven aan een vrouw.
De banaan is krom.
pi_74162313
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef thewishmaster het volgende:
Als hij had willen bidden had hij ook een van de vele moskeeen in Nederland uit kunnen zoeken.
Hij was op excursie, dat zou onpraktisch geweest zijn.
quote:
Bovendien was de wereld te klein geweest als hij wel iets van een aanslag had uitgevoerd en de politie was te laat geweest.
Alleen maar omdat ze een man op een trapje zaten zitten met zulke kleding? Dan had ik het wel kunnen begrijpen dat de politie het niet kon voorkomen.
pi_74162336
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom moest dat nou per se weer precies op die trap.
Omdat hij in dat gebouw was.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:12:29 #127
144262 thewishmaster
pi_74162350
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:11 schreef Dichtpiet. het volgende:

Alleen maar omdat ze een man op een trapje zaten zitten met zulke kleding? Dan had ik het wel kunnen begrijpen dat de politie het niet kon voorkomen.
Dit soort landverraders kun je maar beter hinderlijk blijven volgen voordat ze het in hun hoofd halen om een aanslag te plegen.
pi_74162385
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:10 schreef MoonCore het volgende:

[..]

Begin eerst maar eens met een hand te geven aan een vrouw.
Gaat het daar hierover? nee.
pi_74162406
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dit soort landverraders kun je maar beter hinderlijk blijven volgen voordat ze het in hun hoofd halen om een aanslag te plegen.
Waarom is hij een landverrader?
pi_74162502
quote:

[..]

landverraders
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:15:54 #131
144262 thewishmaster
pi_74162515
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waarom is hij een landverrader?
Als je een vijandige anti-westerse religie als de islam omarmt terwijl je hebt mogen genieten van alle verworvenheden van de Nederlandse samenleving ben je voor mij een landverrader. Ik voel dezelfde walging voor deze bekeerden als voor de NSBers uit de Tweede Wereldoorlog.
pi_74162555
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Als je een vijandige anti-westerse religie als de islam omarmt terwijl je hebt mogen genieten van alle verworvenheden van de Nederlandse samenleving ben je voor mij een landverrader. Ik voel dezelfde walging voor deze bekeerden als voor de NSBers uit de Tweede Wereldoorlog.
blablabla

er zijn al jaren moslims die gewoon meedraaien in het westen, dus je theorie gaat al niet op.
pi_74162568
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

En je stemt op Wilders, die walging is vast wederzijds.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:17:54 #134
144262 thewishmaster
pi_74162594
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Dat die bekeerden de westerse verworvenheden haten, dat wisten we al.
pi_74162641
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat die bekeerden de westerse verworvenheden haten, dat wisten we al.
Boos omdat je hem niet kunt uitzetten?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:19:43 #136
144262 thewishmaster
pi_74162677
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Boos omdat je hem niet kunt uitzetten?
Dat is inderdaad jammer.
pi_74162853
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom moest dat nou per se weer precies op die trap. Dat is gewoon provoceren, een confrontatie opzoeken. Zodat er een zogenaamd zielig verhaaltje in de krant kan.
pi_74162887
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef DelBosque het volgende:

[..]

En daar is Wilders weer
pi_74163098
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:36 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Bekeerde jongeman Izz-Ad-Din Ruhulessin

Een laptop, een mobieltje en een voice-recorder is tegenwoordig genoeg om als terrorist bestempeld te worden. Hoe triest.
Geert Wilders met 'n cabaretesk verhaal aangaande 't stockholm syndrome, kom er maar in.
Je suis Charlie Sheen
pi_74164415
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:39 schreef uiterstaardig het volgende:
Had die boete nou maar wel betaald!
Inderdaad.. En ik maar denken dat religie vooral gaat over hoe je met elkaar omgaat..
pi_74164730
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef thloreg het volgende:
Wij mogen overal bidden, er zijn slechts 2 plaatsen waar de moslims niet mogen bidden
dat zijn wc/douche en begravenissen ( wel voor Djanazah gebed = gebed voor de dode )
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_74164836
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef larry_flynt het volgende:
Moet ook niet bidden in het openbaar. Kerk (maakt niet uit welke) en staat dienen gescheiden te zijn. Geloof hoort in je huiskamer thuis en niet op straat.
Islam kent verplichtingen voor de moslims
en een daarvan is het gebed die vijf keer per dag gebeden moet worden

de meeste moslims halen het gebed allemaal in een marathon gebed in, in de avond.
Dat had de bekeerde ook kunnen doen, maar iedereen zijn eigen keuze.
pi_74164911
quote:

[..]

hahaha.. dus 1 miljoen moslims zijn allemaal landverraders..
Zij zijn mischien landverraders omdat zij het hiernamaals kiezen boven deze korte wereldse leven vol met valluikens en een donkere onderzekerheiden.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:12:25 #144
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_74164944
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Meki het volgende:

[..]

hahaha.. dus 1 miljoen moslims zijn allemaal landverraders..
Zij zijn mischien landverraders omdat zij het hiernamaals kiezen boven deze korte wereldse leven vol met valluikens en een donkere onderzekerheiden.
Nee, bekeerlingen c.q. westerse extremisten, dat zijn landverraders. De "gewone" ( ) moslim is net als jij en ik een medelander.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:13:09 #145
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74164978
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Islam kent verplichtingen voor de moslims
en een daarvan is het gebed die vijf keer per dag gebeden moet worden

de meeste moslims halen het gebed allemaal in een marathon gebed in, in de avond.
Dat had de bekeerde ook kunnen doen, maar iedereen zijn eigen keuze.
Do moslim MOET ook 2.5% van het netto spaargeld aan de arme onder ons geven, maar dat verzaken vele moslims ook systematisch.
Dus dat bidden laten ze ook maar zitten in de publieke ruimtes ljikt me wel zo normaal.
Jezus zij met ons!
pi_74165015
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Nee, bekeerlingen c.q. westerse extremisten, dat zijn landverraders. De "gewone" ( ) moslim is net als jij en ik een medelander.
Geef jij een reden waarom westerlingen voor de Islam kiezen. Terwijl de Islam een terroristische geloof is volgens de media etc.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:14:41 #147
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_74165049
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Geef jij een reden waarom westerlingen voor de Islam kiezen. Terwijl de Islam een terroristische geloof is volgens de media etc.
Dat zei ik toch al, het zijn extremistische landverraders.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_74165053
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Linkse_Rakker het volgende:

[..]

Do moslim MOET ook 2.5% van het netto spaargeld aan de arme onder ons geven, maar dat verzaken vele moslims ook systematisch.
Dus dat bidden laten ze ook maar zitten in de publieke ruimtes ljikt me wel zo normaal.
Onzin, jij bent zoals bekend onwetend hierover, Jouw username die zegt het al
Jij weet en kent niks van de islam en de moslims.
pi_74165068
Wat een gezeik om niets. Was die jongen vriendelijk verzoeken om elders te gaan bidden omdat hij in de weg zat nou echt te veel gevraagd? Hysterisch paranaiode gedoe.
pi_74165072
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Dat zei ik toch al, het zijn extremistische landverraders.
Maar waarom bekeren er zoveel naar de Islam toe ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')