Omdat hij in dat gebouw was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom moest dat nou per se weer precies op die trap.
Dit soort landverraders kun je maar beter hinderlijk blijven volgen voordat ze het in hun hoofd halen om een aanslag te plegen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
Alleen maar omdat ze een man op een trapje zaten zitten met zulke kleding? Dan had ik het wel kunnen begrijpen dat de politie het niet kon voorkomen.
Gaat het daar hierover? nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:10 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens met een hand te geven aan een vrouw.
Waarom is hij een landverrader?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dit soort landverraders kun je maar beter hinderlijk blijven volgen voordat ze het in hun hoofd halen om een aanslag te plegen.
Als je een vijandige anti-westerse religie als de islam omarmt terwijl je hebt mogen genieten van alle verworvenheden van de Nederlandse samenleving ben je voor mij een landverrader. Ik voel dezelfde walging voor deze bekeerden als voor de NSBers uit de Tweede Wereldoorlog.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Waarom is hij een landverrader?
blablablaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je een vijandige anti-westerse religie als de islam omarmt terwijl je hebt mogen genieten van alle verworvenheden van de Nederlandse samenleving ben je voor mij een landverrader. Ik voel dezelfde walging voor deze bekeerden als voor de NSBers uit de Tweede Wereldoorlog.
En je stemt op Wilders, die walging is vast wederzijds.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je een vijandige anti-westerse religie als de islam omarmt terwijl je hebt mogen genieten van alle verworvenheden van de Nederlandse samenleving ben je voor mij een landverrader. Ik voel dezelfde walging voor deze bekeerden als voor de NSBers uit de Tweede Wereldoorlog.
Dat die bekeerden de westerse verworvenheden haten, dat wisten we al.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef DelBosque het volgende:
[..]
En je stemt op Wilders, die walging is vast wederzijds.
Boos omdat je hem niet kunt uitzetten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat die bekeerden de westerse verworvenheden haten, dat wisten we al.
Dat is inderdaad jammer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Boos omdat je hem niet kunt uitzetten?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom moest dat nou per se weer precies op die trap. Dat is gewoon provoceren, een confrontatie opzoeken. Zodat er een zogenaamd zielig verhaaltje in de krant kan.
En daar is Wilders weerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef DelBosque het volgende:
[..]
En je stemt op Wilders, die walging is vast wederzijds.
Geert Wilders met 'n cabaretesk verhaal aangaande 't stockholm syndrome, kom er maar in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:36 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Bekeerde jongeman Izz-Ad-Din Ruhulessin
Een laptop, een mobieltje en een voice-recorder is tegenwoordig genoeg om als terrorist bestempeld te worden. Hoe triest.
Inderdaad.. En ik maar denken dat religie vooral gaat over hoe je met elkaar omgaat..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:39 schreef uiterstaardig het volgende:
Had die boete nou maar wel betaald!
Wij mogen overal bidden, er zijn slechts 2 plaatsen waar de moslims niet mogen biddenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef thloreg het volgende:
Nergens staat in de Koran dat je specifiek op de trappen of in een Ministerie moet bidden! Dit is pure provoceren wat die lulhannes doet. Dit soort gasten geven dus de Islam een slechte naam met die Sharia- leer. Waarom denk je dat Atatürk indertijd ze allemaal onthoofd heeft toen ze liepen te schreeuwen om de Sharia- leer/wetgeving en Atatürk en zijn hervormingen naar westers model verafschuwden?
Islam kent verplichtingen voor de moslimsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef larry_flynt het volgende:
Moet ook niet bidden in het openbaar. Kerk (maakt niet uit welke) en staat dienen gescheiden te zijn. Geloof hoort in je huiskamer thuis en niet op straat.
hahaha.. dus 1 miljoen moslims zijn allemaal landverraders..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dit soort landverraders kun je maar beter hinderlijk blijven volgen voordat ze het in hun hoofd halen om een aanslag te plegen.
Nee, bekeerlingen c.q. westerse extremisten, dat zijn landverraders. De "gewone" (quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Meki het volgende:
[..]
hahaha.. dus 1 miljoen moslims zijn allemaal landverraders..
Zij zijn mischien landverraders omdat zij het hiernamaals kiezen boven deze korte wereldse leven vol met valluikens en een donkere onderzekerheiden.
Do moslim MOET ook 2.5% van het netto spaargeld aan de arme onder ons geven, maar dat verzaken vele moslims ook systematisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Islam kent verplichtingen voor de moslims
en een daarvan is het gebed die vijf keer per dag gebeden moet worden
de meeste moslims halen het gebed allemaal in een marathon gebed in, in de avond.
Dat had de bekeerde ook kunnen doen, maar iedereen zijn eigen keuze.
Geef jij een reden waarom westerlingen voor de Islam kiezen. Terwijl de Islam een terroristische geloof is volgens de media etc.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, bekeerlingen c.q. westerse extremisten, dat zijn landverraders. De "gewone" () moslim is net als jij en ik een medelander.
Dat zei ik toch al, het zijn extremistische landverraders.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Geef jij een reden waarom westerlingen voor de Islam kiezen. Terwijl de Islam een terroristische geloof is volgens de media etc.
Onzin, jij bent zoals bekend onwetend hierover, Jouw username die zegt het alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Do moslim MOET ook 2.5% van het netto spaargeld aan de arme onder ons geven, maar dat verzaken vele moslims ook systematisch.
Dus dat bidden laten ze ook maar zitten in de publieke ruimtes ljikt me wel zo normaal.
Maar waarom bekeren er zoveel naar de Islam toe ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, het zijn extremistische landverraders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |