Nee hoor die zijn slimmer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:38 schreef AryaMehr het volgende:
Niets erger dan bekeerde Nederlanders.
Veel academici en slimme mensen? Wat een onzin. Ik ken haast geen academici/intellectuelen die tot de islam bekeren. En ik ken er een hoop. De meeste moslims in de wereld zijn gewoon laagopgeleid en analfabeet. Ik denk dat van de drie grootste religiën op aarde de islam de meest ''laagopgeleiden'' vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor die zijn slimmer.
Niks voor niks bekeren er veel acedemi's en slimme mensen naar de Islam toe.
Dat heeft er weldegelijk mee te maken. Je ziet een moslim bidden, en je poept in je broek. Je ziet baardmans in een vliegtuig en je wordt bang. Ik zeg niet dat jij zo bent, maar de meerderheid v/d bevolking zijn wel bange gehersenspoelde mensen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef Metatron het volgende:
[..]
Heeft er geen zak mee te maken. Er zijn zoveel plekken waar je door beveiligers vrij snel dringend wordt verzocht om op te krassen als je er ook maar gaat zitten om een boekje te lezen. En de trappen van de Ridderzaal lijkt mij een vrij logische plek waar het om diverse redenen ongewenst is als mensen daar maar een beetje rondlummelen. Prima dat er voor de reli-troefkaart nu eens geen uitzondering wordt gemaakt.
De islam groeit alleen dankzij bekeerlingen.quote:
Acedemi's.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
[..]
There is no such thing as bad publicityquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
De islam groeit alleen dankzij bekeerlingen.
zoals Fitna van Wilders is enkel een PR-stunt geweest voor de Islam. of 11/9 een inside job van Usa heeft enkel miljoenen moslims bij gekregen in de USA.
Mischien dat in jouw omgeving niet. Maar in de meeste omgevingen wel, kijk enkel naar UVA of de VU in Amsterdam. Je komt veel bekeerlingen tegen. Hoog opgeleidde mensen zijn slimmer en doen een interne onderzoek naar de geloven in de Islaam.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Veel academici en slimme mensen? Wat een onzin. Ik ken haast geen academici/intellectuelen die tot de islam bekeren. En ik ken er een hoop. De meeste moslims in de wereld zijn gewoon laagopgeleid en analfabeet. Ik denk dat van de drie grootste religiën op aarde de islam de meest ''laagopgeleiden'' vertegenwoordigd.
Mijn omgeving? Nee hoor. Er zijn niet veel academici/intellectuelen die tot de islam bekeren. Iniedergeval niet diegene van Nederlandse origine, maar ik begrijp eigenlijk niet wat je probeert te zeggen? De meeste moslims wonen nog steeds in laagontwikkelde landen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Mischien dat in jouw omgeving niet. Maar in de meeste omgevingen wel, kijk enkel naar UVA of de VU in Amsterdam. Je komt veel bekeerlingen tegen. Hoog opgeleidde mensen zijn slimmer en doen een interne onderzoek naar de geloven in de Islaam.
Je ziet dat de bekeerlingen erg praktiserend zijn..
je keurt zijn actie niet goed!?!?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Ik keur zijn actie ook niet goed
We nemen de score even op:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben zelf moslim en ik vind het terecht dat hij is opgepakt. Bedoel in deze tijd kun je niet voorzichtig genoeg zijn en dat had hij kunnen weten. Sterker nog ik verdenk deze goser ervan dat hij gewoon wilde uitproberen tot hoever hij met zijn belijdenis kon gaan. De grenzen van de westerse democratie opzoeken heet dat om je zin door te drijven.In Turkije had hij dit niet hoeven doen want daar was hij ook gelijk opgepakt wanneer hij biddend gevonden was in een ministerieel gebouw. En als hij die spullen die hij bij zich had ook daar had getoond,dan was hij op de Turkse manier ondervraagd(hardhandig dus) en langer vastgehouden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:36 schreef DelBosque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekeerde jongeman Izz-Ad-Din Ruhulessin
Een laptop, een mobieltje en een voice-recorder is tegenwoordig genoeg om als terrorist bestempeld te worden. Hoe triest.
De laatste stelling heb je gelijk, demografisch gezien wonen zij nog wel in de landen dichtbij de evenaar. Grote gedeelte van Afrika, Midden-oosten en Zuid-Azie en Zuid-oost Europa en Rusland.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn omgeving? Nee hoor. Er zijn niet veel academici/intellectuelen die tot de islam bekeren. Iniedergeval niet diegene van Nederlandse origine, maar ik begrijp eigenlijk niet wat je probeert te zeggen? De meeste moslims wonen nog steeds in laagontwikkelde landen.
Daar zijn andere plekken voor. Punt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je keurt zijn actie niet goed!?!?
wat heb jij daar nou mee te maken of hij bidt, een broodje kaas eet of patience speelt op de trappen van de ridderzaal.
Ik snap de bekeerde wel, hij wou enkel gaan bidden op de tijdstip die voor de moslims staat voorgeschreven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:24 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ik ben zelf moslim en ik vind het terecht dat hij is opgepakt. Bedoel in deze tijd kun je niet voorzichtig genoeg zijn en dat had hij kunnen weten. Sterker nog ik verdenk deze goser ervan dat hij gewoon wilde uitproberen tot hoever hij met zijn belijdenis kon gaan. De grenzen van de westerse democratie opzoeken heet dat om je zin door te drijven.In Turkije had hij dit niet hoeven doen want daar was hij ook gelijk opgepakt wanneer hij biddend gevonden was in een ministerieel gebouw. En als hij die spullen die hij bij zich had ook daar had getoond,dan was hij op de Turkse manier ondervraagd(hardhandig dus) en langer vastgehouden.
Er wonen inderdaad veel moslims in Europa en Nederland, maar de meeste moslims hier zijn laag opgeleid. Dus die argument is nou ook niet echt bijster sterk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:24 schreef Meki het volgende:
[..]
De laatste stelling heb je gelijk, demografisch gezien wonen zij nog wel in de landen dichtbij de evenaar. Grote gedeelte van Afrika, Midden-oosten en Zuid-Azie en Zuid-oost Europa en Rusland.
Maar in Europa bevinden er meer dan 20 miljoen moslims en in Amerika ook in die richting
1 op de 4 mensen is moslim.
Er zijn er weliswaar niet erg veel, maar ze zijn er wel.
je mag niet stil staan op straat of zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daar zijn andere plekken voor. Punt.
Slimme mensen zijn meestal Atheïst.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij kan ook thuis bidden of in een moskee in de buurt. Als je niet in de Ridderzaal mag bidden, dan moet je er ook niet naast gaan bidden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je keurt zijn actie niet goed!?!?
wat heb jij daar nou mee te maken of hij bidt, een broodje kaas eet of patience speelt op de trappen van de ridderzaal.
Dat zal best, maar dat reli-gejank heeft er hier niets mee te maken. Als ik als blanke Nederlander op de trappen van de Ridderzaal ga zitten met m'n picknickmandje, en m'n broodjes kaas begin op te eten, kan ik je garanderen dat er ook bij mij binnen een paar minuten een agent staat met het vriendelijke doch zeer dringende verzoek om op te krassen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:17 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Dat heeft er weldegelijk mee te maken. Je ziet een moslim bidden, en je poept in je broek. Je ziet baardmans in een vliegtuig en je wordt bang. Ik zeg niet dat jij zo bent, maar de meerderheid v/d bevolking zijn wel bange gehersenspoelde mensen.
Hij mag best bidden op het zebrapad. Gebakje voor degene die hem dood rijdt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je mag niet stil staan op straat of zo?
Maar jij wordt niet als terrorist behandeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:28 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat reli-gejank heeft er hier niets mee te maken. Als ik als blanke Nederlander op de trappen van de Ridderzaal ga zitten met m'n picknickmandje, en m'n broodjes kaas begin op te eten, kan ik je garanderen dat er ook bij mij binnen een paar minuten een agent staat met het vriendelijke doch zeer dringende verzoek om op te krassen.
En als ik dat niet doe, mag ook ik mee naar het bureau, openstaande boetes of niet.
Volgens mij is het daar juist relatief rustig, zo vaak wordt de Ridderzaal niet gebruikt. Maar jij hebt er ook helemaal niets mee te maken waar mensen gaan bidden/broodjes kaas opeten/patiencen/gitaar spelen/etc zo lang ze anderen niet fysiek in de weg zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:24 schreef Metatron het volgende:
[..]
We nemen de score even op:
› De trappen van de Ridderzaal uitkiezen als rustig plekje om te bidden.
Hij zei dat hij op moest houden met demonstreren en hij zei: ik ben niet aan het demonstreren. Klinkt mij vrij logisch in de oren eigenlijk.quote:› Bevel om op te krassen van een ambtenaar met opsporingsbevoegdheid niet opvolgen, terwijl:
Nou en.quote:› Er nog een onbetaalde boete van een lullige ¤ 37,50 open staat.
Heeuuulemaal niet anti-religieus. Nogmaals, hou je geloof lekker voor jezelf, val anderen er niet mee lastig. Lekker zeg, religieus fascisme.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef Koewam het volgende:
[..]
Argumenten graag. Lekker zeg, dit anti-religieuze fascisme.
GHJA GHJA GHJA MOOI MANquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij mag best bidden op het zebrapad. Gebakje voor degene die hem dood rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |