Dat filmpje klopt exact, Hamas zijn geen "normale" mensen, en waar hij het over heeft als hij praat over "van nature" dan bedoeld hij cultuur en gedrag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er groeperingen die zomaar iets doen uit naam van god. Maar de media die speelt een grote rol erin zij propoganderen en leggen vaste feiten en vermelden enkel negatieve nieuws.
zie NOS over Palestina hoe zij hier propoganderen
Jij bent erger dan ik dachtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat filmpje klopt exact, Hamas zijn geen "normale" mensen, en waar hij het over heeft als hij praat over "van nature" dan bedoeld hij cultuur en gedrag.
Welke sukkelige idioot heeft dat NOS filmpje zo geëdit?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Medelijden met de Islam, waarom zouden zij dat willen ?. Je haalt je hiermee zelf onderuit.
Omdat zij medelijden met de Islam vertonen, bekeren zij tot de Islam.
Nee, er gaat jaren en jaren door met onderzoek en vragen over een geloof. Pas als zij er klaar voor staat bekeren zij voor een geloof omdat zij er goed voor voelen. Omdat zij de media niet geloven die propogandeert, zij onderzoeken zelf en zij lezen boeken en kijken lezingen via internet. Bekeren gaat niet in een dag of per 5 minuten.
De Palestijnen zijn slachtoffers van zichzelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er groeperingen die zomaar iets doen uit naam van god. Maar de media die speelt een grote rol erin zij propoganderen en leggen vaste feiten en vermelden enkel negatieve nieuws.
zie NOS over Palestina hoe zij hier propoganderen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals, jij bent onwetend en je doet je naam eer aan.
Jij zit vol met haat
in welke dorp woon je jij hebt blijkbaar nooit contact gehad met een allochtoon
1 vraag, en nu niet weer met een kinderachtige wedervraag komen of america erbij halen.quote:De 5 pijlers van de Islam
In de Bijbel staan 10 geboden genoemd, die voor iedere Christen gelden. In de Koran staan 5 pijlers genoemd die voor iedere Moslim gelden. Als je je niet aan deze 5 dingen houdt, ben je dus eigenlijk geen echte Moslim.
1.Geloofsbelijdenis
2.Bidden
3.Aalmoezen
4.Vasten
5.Bedevaart
Nogmaals uit welke dorp kom je vandaan, welke extreem rechtse beweging draag jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, mekitje.
[..]
1 vraag, en nu niet weer met een kinderachtige wedervraag komen of america erbij halen.
Heeft meki dit jaar zijn 2.5% aan de armen geschonken? Of heeft meki dit jaar weer gezondigd?
Begrijp je het dan nog niet?? jouw gedachten worden niet getolereerd in Nederland, ga toch terug, terug naar de zandbak van je voorvaderen?! wij buigen niet voor dequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent erger dan ik dacht
triest mannetje
Nu pas weet ik waarom je op Geert Wilders stemt
soort zoekt soort..
Jij bent het menswaardig niet waard als jij zo hier de doden zit toe te juichen
yep..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Wheelgunner het volgende:
Raar, maar volgens mij is de jongen in kwestie een beetje een aandachtshoer.
Voor wie buig je dan ? Duivel ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef bassnl777 het volgende:
[..]
Begrijp je het dan nog niet?? jouw gedachten worden niet getolereerd in Nederland, ga toch terug, terug naar de zandbak van je voorvaderen?! wij buigen niet voor deislam,
allah en
mohamed
Je kan niet eens 1 simpele vraag beantwoorden best zielig eigenlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals uit welke dorp kom je vandaan, welke extreem rechtse beweging draag je
ben je kaal ? wie brengt jou deze gevaarlijke gedachten met je mee ?
Beetje wel jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Wheelgunner het volgende:
Raar, maar volgens mij is de jongen in kwestie een beetje een aandachtshoer.
Wa aleikum salaam broeder. Mij gaat het erom dat hier iemand bewust provoceert door op plaatsen waar ieder weldenkend mens gewoon niet mag picknicken of in dit geval zijn gebed mag doen toch zijn zin probeert door te drijven onder het mom van "mijn geloof". Je weet donders goed dat de Koran ook nergens de verplichting schept dat je de wetten van het land waar je op dat moment bent,ondergeschikt maakt aan de Koran. Niet hier in Nederland, niet in Turkije en ook niet in Marokko!. Dat je het gebed wilt doen schept niet automatisch de verplichting dat je dan ook op dat moment alles laat vallen ten koste van. Dus stel je rijdt midden op de rijksweg en het is tijd voor het gebed,dan staat nergens aangegeven in de Koran dat je lekker midden op de rijksweg je auto mag stoppen, uit mag stappen en je gebed mag doen. In dit geval had de praktiserende broeder ook gewoon naar buiten kunnen lopen en ergens anders zijn gebed kunnen doen. Of de tijd in de gaten gehouden en gezorgd dat hij op tijd thuis was. I.i.g was dit niet de manier om je gebed te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zo, tot zover een Moslimbroeder. Deze broeder van je probeert slechts zijn religieuse verplichting na te komen om het gebed op tijd te verrichten. Foute plaats blijkbaar, so be it. Maak er niet meer van dan het is. En laat je niet gek maken door een paar ongelovigen die dit gebruiken om alle Moslims in een hoekje te zetten.
dequote:
WTF, alleen omdat ik de NOS verdedig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent erger dan ik dacht
triest mannetje
Nu pas weet ik waarom je op Geert Wilders stemt
soort zoekt soort..
Jij bent het menswaardig niet waard als jij zo hier de doden zit toe te juichen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef qonmann het volgende:
de godsdienst van de vrede is het niet..maar dat was al zolang bekend.
Somalie kun je ook nog wel even inkleuren
we leven in het nu.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef thloreg het volgende:
Dit schiet allemaal niet op. Moet ik anders de kaart erbij halen toen de Kruistochten populair waren. Of nog erger toen de westerse landen Turkije dachten te kunnen opdelen als een veredeld Duitsland van na WW2? Kom op bassnl777 dit is net zo fout als waar jij Meki & de Islam van beschuldigd.
Waarom haal je eeuwen oude conflicten erbij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef thloreg het volgende:
Dit schiet allemaal niet op. Moet ik anders de kaart erbij halen toen de Kruistochten populair waren. Of nog erger toen de westerse landen Turkije dachten te kunnen opdelen als een veredeld Duitsland van na WW2? Kom op bassnl777 dit is net zo fout als waar jij Meki & de Islam van beschuldigd.
Inderdaad. Landverradersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:38 schreef AryaMehr het volgende:
Niets erger dan bekeerde Nederlanders.
Dat doen verdedigers van de Islam altijd..ze wijzen altijd naar anderen (wanneer doet er niet toe)..en dan vinden ze dat ze het zelf ook mogen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Waarom haal je eeuwen oude conflicten erbij?
Deze conflicten op de kaart zjin allemaal recent, en de meeste zijn nu op dit moment bezig.
Net als in de kleuterklas,'Meester hij mocht het ook dus ik mag het ook'.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat doen verdedigers van de Islam altijd..ze wijzen altijd naar anderen (wanneer doet er niet toe)..en dan vinden ze dat ze het zelf ook mogen.
yep, in elk topic hetzelfde..altijd wijzen ze naar anderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Net als in de kleuterklas,'Meester hij mocht het ook dus ik mag het ook'.
Best triest voor volwassen mensen.
En dan het systematisch ontwijken van vragen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |