Dit had ook een slechte grap van een weblog of satirische website kunnen zijn. Maar de PVV meent het zelfsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van zulke vage kamervraag acties die de PVV uithaald hoef je de bron niet voor de te checken daar ga je gewoon meteen van uit dat het klopt.
"Ik heb een tante uit Marokko en die komt er nooit meer in."quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef remlof het volgende:
Kan dan ook meteen het liedje "Ik heb een tante uit Marokko en die komt" verboden worden? Lijkt me meer dan staatsgevaarlijk
"Ik heb een tante uit Marokko en daarom moet ik eruit."quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Nautilus. het volgende:
"Ik heb een tante uit Marokko en die komt er nooit meer in."
"ik heb een dubbel paspoort en ik kan er makkelijk uit"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Ik heb een tante uit Marokko en daarom moet ik eruit."
En die zin is juist al eens gepolitiekcorrectiseerd! Vroeger was het "een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef LesStroud het volgende:
De Australische regering heeft Nederland woedend om opheldering gevraagd. Kinderen voor Kinderen zou de Australiërs afschilderen als (toekomstige) bedelaars.
..Een kind onder de evenaar wordt later vast een bedelaar'..
Echt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
En die zin is juist al eens gepolitiekcorrectiseerd! Vroeger was het "een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar".
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
En die zin is juist al eens gepolitiekcorrectiseerd! Vroeger was het "een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar".
Arie en sylvester?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
"Ik heb een tante uit Marokko en die komt er nooit meer in."
ze zijn fractioneel bezig als je de linkse partijen en hun kamervraagmomenten bekijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Arie en sylvester?
Maaggoe, gelukkig verspilt de PVV weer een paar duizend euro uit de staatsruif aan dit soort onzinnige vragen.
Islamisering van de jeugd? Het is een kinderliedje manquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Sachertorte het volgende:
Goed werk van de PVV. Je kunt niet scherp genoeg zijn als het om islamisering van de jeugd gaat.
Nou, stel je eens voor dat op Kinderen voor Kinderen het Horst Wessellied wordt gezongen! Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het in godsnaam over? Ik weet dat het lastig nadenken is met dat kleine beetje verstand van je, maar doe ajb een beetje beter je best.
Heb je uberhaupt een idee waar dat liedje over gaat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, stel je eens voor dat op Kinderen voor Kinderen het Horst Wessellied wordt gezongen! Ik bedoel maar.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, stel je eens voor dat op Kinderen voor Kinderen het Horst Wessellied wordt gezongen! Ik bedoel maar.
Het Horst Wessellied? Zeker. Mijn Duits is prima.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt een idee waar dat liedje over gaat?
Nou, het valt natuurlijk niet uit te sluiten, en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan?
Omdat kinderen Allah Ahkbar zingen, gaan zij zich plots allemaal bekeren tot de islam? Is dat jouw gedachtegang?
En als ze "hand in hand kameraden" horen dan open ze de volgende dag nog een seizoenskaart voor Feyenoordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, het valt natuurlijk niet uit te sluiten, en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.
En dan? Als een autochtoon zich bekeert tot de islam dan moet diegene dat toch lekker zelf weten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, het valt natuurlijk niet uit te sluiten, en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.
Je bent het dus eigenlijk gewoon met me eens. Goed zo, laat varen die politieke correctheid!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb mijn hele jeugd geleden onder christelijke indoctrinatie. Liedjes zingen over de heer en jezus en weet ik het allemaal wat.![]()
Ben nu een overdreven fanatiek atheist. Wellicht moet je die koters juist dit liedje laten horen, misschien dat zij zich dan afzetten van de islam.
Ik ben bloedserieus, het gaat hier immers om een zeer wezenlijke zaak.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:08 schreef k_man het volgende:
Ik hoop maar dat Sachertorte een troll is.
Nee, dat ben je nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus, het gaat hier immers om een zeer wezenlijke zaak.
Dat geeft juist aan hoe doortrapt ze zijn. Ze dringen ons niet alleen (s)links de islam en Marokko op, maar ook de Turkse cultuur. Je reinste multikultuur!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Overigens grappig dat Baklava een Turks gebakje is en niet iets Marokkaans.
Het enigste wat ik hier zie is dat de PVV zichzelf weer volkomen idioot te kijk zet met overbodige kamervragen van onze belastingcentenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef Sachertorte het volgende:
Zie jij de PVV voor een verbod pleiten? Dit is gewoon een bewustmakingsactie, om aan te geven hoe de (s)linkse kerk onze lelieblanke jeugd hersenspoelt, van onze belastingcenten.
Nou, zo obvious is het niet, er wordt immers behoorlijk serieus op in gegaan.quote:
Of de Internationale!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het doel heiligt hier de middelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het enigste wat ik hier zie is dat de PVV zichzelf weer volkomen idioot te kijk zet met overbodige kamervragen van onze belastingcenten
Halve dag en zes pagina's verder, dit zegt genoeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef babipangang het volgende:
damn wanneer stopt die kut pvv een keer met hun achterlijke gedrag![]()
![]()
Die zijn in Nederland echter ver weggestopt in dubieuze gemeenten ergens ver weg van de bewoonde wereld. Wilders en consorten zitten in onze 2e kamer...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, maar communisten zijn vele malen erger.
Als oude man meen ik me toch te herinneren dat de tekst in de eerste jaren luidde "Een kind onder de evenaar, wordt later vaak een bedelaar".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Wel lekker overigensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Overigens grappig dat Baklava een Turks gebakje is en niet iets Marokkaans.
Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn in Nederland echter ver weggestopt in dubieuze gemeenten ergens ver weg van de bewoonde wereld. Wilders en consorten zitten in onze 2e kamer...
Net als de marsmannetjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.
Vertel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:32 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Net als de marsmannetjes.
Leg uit. Waarom zijn communisten gevaarlijker?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.
Vertel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neuh, ik zie alleen parallellen.
Euhm, de Telegraaf citeert alleen maar een PVV-parlementarier. Die persoon is degene die deze waanzin uitkraamt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:12 schreef Meki het volgende:
Allah Akbar is geen VEROVERINGSkreet. zoals de nazi krant Telegraf het voorstelt
Allah Akbar zeg je overal, voornamelijk bij gebeden voor Allah swt.
De media liegt zoals altijd en de doelgroep van de Telegraf is toch alleen onwetend...
Het nummer staat ongetwijfeld al in de Airplay Top 100, want ik zag het gisterenavond menig keer op televisie voorbijkomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef Hexagon het volgende:
Het zou een goeie zijn om deze track nu als single opnieuw uit te brengen, gegarandeerd een dikke hit
daarin heeft hij natuurlijk wél een punt, de tekst van dat nummer is enorm betuttelend ... en legt op hoe anderen zouden moeten denken, wat goede denkwijzen of slechte denkwijzen zouden zijn..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:22 schreef isogram het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat Wilders inmiddels een hetze is begonnen tegen Frank Boeijen en zijn nummer "Zwart-Wit". Wilders: "Ik maak zelf wel uit of ik zwart-wit wil denken..."
Ah ja, je hebt gelijk. Daarom zou het inderdaad goed zijn dat Geert zijn denkwijze zou opleggen en hier tegen zou agerenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef RM-rf het volgende:
daarin heeft hij natuurlijk wél een punt, de tekst van dat nummer is enorm betuttelend ... en legt op hoe anderen zouden moeten denken, wat goede denkwijzen of slechte denkwijzen zouden zijn..
Dit gaat dageljikse kost worden als Wilders ooit gaat regeren ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Meh7 het volgende:
Dit zijn dus zaken waar een regering zich mee moet bezighouden volgens Wilders?
Ja, landsbelang enzovoort. Gevaar voor de staat, je kent het wel. Oppassen iedereen voor Allah en z'n vrienden. Vrij gevaarlijk ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Meh7 het volgende:
Partij tegen de persvrijheid. De PVV is systematisch bezig om uitingen op de tv te verbieden, zoals een themacorrespondent klimaat bij de NOS, een correspondent met hoofddoekje, een correspondent die het had over Tel Aviv ipv Jeruzalem, een item over suikerfeest en informatie over Ramadan, reportages over de Democratische conventie, etc.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Meh7 het volgende:
Goed gezegdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Partij tegen de persvrijheid. De PVV is systematisch bezig om uitingen op de tv te verbieden, zoals een themacorrespondent klimaat bij de NOS, een correspondent met hoofddoekje, een correspondent die het had over Tel Aviv ipv Jeruzalem, een item over suikerfeest en informatie over Ramadan, reportages over de Democratische conventie, etc.
De PVV denkt dat het volledige controle heeft over de media, puur omdat het gesubsidierd wordt. Een onafhankelijke media is echter 1 van de voorwaarden van een gezonde democratie, vandaar dat de overheid er ook geld voor beschikbaar stelt en zich verder niet met de inhoud bepaalt (behalve uiteraard met criminele of illegale content).
Plasterk beantwoord dergelijke kamervragen van de PVV dan ook met iets in de trant van:
"Dit is de vrije redactionele keuze van het NOS Journaal, en de regering heeft geen voornemen hierin te treden. We leven in een vrij land, gelukkig."
(bovenstaand citaat is op de kamervraag waarom er een themacorrespondent klimaat is, en niet een themacorrespondent islamisering.)
We lachen er nu met z'n allen wel om, maar dit is het zoveeslte voorbeeld hoe de PVV een pervers beeld heeft over de grondvesten van de Nederlandse rechststaat en maatschapij. Ook op het gebied van godsdienstvrijheid (Koran en hoofddoekjes verbieden, Islamitische scholen en moskeeen sluiten, Joofds-Christelijke grondslag opnemen in de Grondwet, etc) en rechtsspraak (miljoenen moslims uitzetten, verdachten zonder proces opsluiten, leger op straat, een Nederlandse Guantanamo, gehele familie veelplegers uitzetten, etc.) zie je het fundamentalisme terug.
Gaat niet gebeuren. Veel mensen gaan, al is het op termijn, hun verstand echt nog wel een keer terugkrijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dit gaat dageljikse kost worden als Wilders ooit gaat regeren ja.
ik denk dat we eerst een paar jaar dit alles mogen aanschouwen voordat we zijn puinhoop mogen opruimenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Veel mensen gaan, al is het op termijn, hun verstand echt nog wel een keer terugkrijgen.
Wie schrijft alvast het boek 'De puinhopen van 8 jaar Geert'?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:54 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat we eerst een paar jaar dit alles mogen aanschouwen voordat we zijn puinhoop mogen opruimen
ik geef hem 6 maanden ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie schrijft alvast het boek 'De puinhopen van 8 jaar Geert'?
Tegen vloeken zijn ze gelukkig al een tijdje actief. Het moet rododendron niet gekker worden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef Basp1 het volgende:
Is het CU ook al een hetze begonnen tegen heroine godverdomme.
Inderdaad PVV tegen persvrijheid en meer controle over de pers. Het is niet voor niets dat de PVV vorige week tegen de resolutie voor meer persvrijheid in Italië in het Europees Parlement stemde. De indieners van de resolutie wilden Berlusconi 'veroordelen' voor het gebrek aan persvrijheid in Italië.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Partij tegen de persvrijheid. De PVV is systematisch bezig om uitingen op de tv te verbieden, zoals een themacorrespondent klimaat bij de NOS, een correspondent met hoofddoekje, een correspondent die het had over Tel Aviv ipv Jeruzalem, een item over suikerfeest en informatie over Ramadan, reportages over de Democratische conventie, etc.
De PVV denkt dat het volledige controle heeft over de media, puur omdat het gesubsidierd wordt. Een onafhankelijke media is echter 1 van de voorwaarden van een gezonde democratie, vandaar dat de overheid er ook geld voor beschikbaar stelt en zich verder niet met de inhoud bepaalt (behalve uiteraard met criminele of illegale content).
[..]
Dat is een stuk minder dan Hitler heeft moeten uitzitten in Landsberg. Ik denk dat we vooral ook niet teveel moeten geven, want dan worden er maar opruiende boeken geschreven, van onze belastingcenten.quote:
Niet de eerste keer he, of ben je de kopvoddentax alweer vergeten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Matteüs het volgende:
Slaat de PVV een beetje door? Jammer. Beetje kul dit.
die pleegde tenminste nog eervol zelfmoord...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder dan Hitler heeft moeten uitzitten in Landsberg. Ik denk dat we vooral ook niet teveel moeten geven, want dan worden er maar opruiende boeken geschreven, van onze belastingcenten.
Dat was wel 22 jaar later he. Maar misschien ben ik een kniesoor dat ik daar op let.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:24 schreef Re het volgende:
[..]
die pleegde tenminste nog eervol zelfmoord...
Nee, dat negeerde ik. Gaat namelijk nooit gebeuren, ook niet als de PVV regeert. Zo gek is Nederland niet. Maak me er dan ook niet druk om.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Niet de eerste keer he, of ben je de kopvoddentax alweer vergeten?
1 uitspraak?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nee, dat negeerde ik. Gaat namelijk nooit gebeuren, ook niet als de PVV regeert. Zo gek is Nederland niet. Maak me er dan ook niet druk om.
Maar op zich geen probleem. CDA, PVDA e.a. doen zo vaak gekke dingen en uitspraken. Is geen reden om de hele partij als idioot te bestempelen. Mensen die menen van wel moeten net zo resoluut zijn bij andere partijen. Zijn ze ook niet. Dus dit is gewoon PVV bashen waarbij ze op 1 uitspraak teren.
Yup, 1.quote:
Nee, die neerbuigende smilie staat er geheel terecht. Aangezien de kritieken (zoals jij zelf ook aangeeft) niet slechts gebaseerd zijn op 1 uitspraak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Yup, 1.
Of ging deze discussie over andere zaken? Ja, de haters halen ze er wel bij zoals ze belieft, maar ging de OP daar ook over?
Staat die neerbuigende smilie van je nu ff stom he?
Je bent blijkbaar het type dat alles tegen moet spreken om het moeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, die neerbuigende smilie staat er geheel terecht. Aangezien de kritieken (zoals jij zelf ook aangeeft) niet slechts gebaseerd zijn op 1 uitspraak.
Ehm, dus je mag de PVV in deze discussie niet veroordelen om dit standpunt? Maar ik mag er ook geen andere idiote standpunten van de PVV bij halen? Dus eik mag ik gewoon niet tegen de PVV zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar het type dat alles tegen moet spreken om het moeten.
De discussie gaat over het kinderen-voor-kinderen vraagstuk. Nergens anders over.
Dat is... ff tellen.... 1 argument.
Geef nu maar gewoon toe. Of ben je toevallig een Marokkaan?
Dat is waar deze discussie in dit topic over gaat. Om dan te conluderen dat er in totaal slechts één argument is klopt natuurlijk niet. Of bedoel je één argument per dag?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Matteüs het volgende:
[..]
De discussie gaat over het kinderen-voor-kinderen vraagstuk. Nergens anders over.
Heb ik nergens beweerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ehm, dus je mag de PVV in deze discussie niet veroordelen om dit standpunt?
Tuurlijk. Als jij dat nodig hebt omdat je het enkel met deze niet af kunt, ga je gang, Dat was de kwestie ook niet zo. (lees ff rustig terug)quote:Maar ik mag er ook geen andere idiote standpunten van de PVV bij halen?
Laat mij eens zien waar ik dat beweerd heb.quote:Dus eik mag ik gewoon niet tegen de PVV zijn?
Mja, als je mij slechter neerzet met zaken die je ter plekke verzint... wie is er dan lekker bezig?quote:Lekker bezig jij
Lees je in topics alleen de OP? Er zijn veel meer argumenten langs gekomen dan alleen dit kinderen voor kinderen vraagstuk. Heb jij de post van Montov bewust lopen negeren ofzo? Ik vrees dat je toch wel met wat beters moet komen dan "of ben je toevallig een Marokkaan", om jezelf hier uit te lullen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Matteüs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Matteüs het volgende:
[..]
So what?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:04 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Lees je in topics alleen de OP? Er zijn veel meer argumenten langs gekomen dan alleen dit kinderen voor kinderen vraagstuk. Heb jij de post van Montov bewust lopen negeren ofzo? Ik vrees dat je toch wel met wat beters moet komen dan "of ben je toevallig een Marokkaan", om jezelf hier uit te lullen.
het kinderen-voor-kinderen vraagstuk.
Jij zegt zelf notabene:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef Matteüs het volgende:
[..]
So what?
Jij bent toch degene die zich druk maakt omdat ik van mening ben dat 1 argument als deze voor mij geen argument is de hele PVV de grond in te boren. Zoals ik al zei, de andere partijen zijn ook niet vies van blunders en falen.
En inderdaad, het gaat hier om dit specifiek punt. Dat jij er je persoonlijke vete mee kunt voeren door andere zaken van de PVV erbij te halen en af te wijken van de discussie is prima, maar daar hoef je mij niet op aan te spreken.![]()
En voor de aanvallers en andere ondoordachte boeroepers: Ik had al gezegt dat dit argument van de PVV kul is. Denk daarom even na voor je post en ga niet als een laagopgeleide en ongeleid projectiel van alles beweren en schreeuwen.
Dat is dus gewoon niet zo, zoals ook blijkt uit dit topic. Je negeert andere argumenten die hier overduidelijk aangehaald worden, met het smoesje dat ze "offtopic" zijn.quote:Dus dit is gewoon PVV bashen waarbij ze op 1 uitspraak teren.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Plasterk beantwoord dergelijke kamervragen van de PVV dan ook met iets in de trant van:
"Dit is de vrije redactionele keuze van het NOS Journaal, en de regering heeft geen voornemen hierin te treden. We leven in een vrij land, gelukkig."
(bovenstaand citaat is op de kamervraag waarom er een themacorrespondent klimaat is, en niet een themacorrespondent islamisering.)
We lachen er nu met z'n allen wel om, maar dit is het zoveeslte voorbeeld hoe de PVV een pervers beeld heeft over de grondvesten van de Nederlandse rechststaat en maatschapij. Ook op het gebied van godsdienstvrijheid (Koran en hoofddoekjes verbieden, Islamitische scholen en moskeeen sluiten, Joofds-Christelijke grondslag opnemen in de Grondwet, etc) en rechtsspraak (miljoenen moslims uitzetten, verdachten zonder proces opsluiten, leger op straat, een Nederlandse Guantanamo, gehele familie veelplegers uitzetten, etc.) zie je het fundamentalisme terug.
Prima.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Todesschwalben het volgende:
blabla... huil huil
het kinderen-voor-kinderen vraagstuk
Past mooi in het rijtje inderdaad...quote:Plasterk niet blij met PVV-vragen over kinderliedje
ROTTERDAM - Minister Plasterk is niet zo blij met de Kamervragen die Geert Wilders' PVV gaat stellen over een recente uitzending van de VARA waarin het Kinderen voor Kinderen-liedje 'Baklava of rijstevla' te zien was.
Of dit de nuttigste manier is om het ambtelijke apparaat van politiek Den Haag bezig te houden, moet de vragensteller zichzelf afvragen 'Eerder al stelde PVV vragen over Sesamstraat en de Fabeltjeskrant, die hebben we beantwoord en dat zullen we nu ook doen. Of dat de nuttigste manier is om het ambtelijke apparaat van politiek Den Haag bezig te houden, moet de vragensteller zichzelf afvragen', zegt Plasterk op Radio 2.
PVV-woordvoerder Martin Bosma liet woensdag weten boos te zijn om een zestien jaar oud Kinderen voor Kinderen-filmpje, omdat daarin 27 keer 'Allah Akbar', ofwel 'Allah is groot', wordt gezonden. Het filmpje was deze week te zien in een compilatie op Z@pp. Bosma vindt dat islamindoctrinatie.
Ik ben 46 jaar en het helemaal eens met ShadyLane.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als oude man meen ik me toch te herinneren dat de tekst in de eerste jaren luidde "Een kind onder de evenaar, wordt later vaak een bedelaar".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |