Dit had ook een slechte grap van een weblog of satirische website kunnen zijn. Maar de PVV meent het zelfsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van zulke vage kamervraag acties die de PVV uithaald hoef je de bron niet voor de te checken daar ga je gewoon meteen van uit dat het klopt.
"Ik heb een tante uit Marokko en die komt er nooit meer in."quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef remlof het volgende:
Kan dan ook meteen het liedje "Ik heb een tante uit Marokko en die komt" verboden worden? Lijkt me meer dan staatsgevaarlijk
"Ik heb een tante uit Marokko en daarom moet ik eruit."quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Nautilus. het volgende:
"Ik heb een tante uit Marokko en die komt er nooit meer in."
"ik heb een dubbel paspoort en ik kan er makkelijk uit"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Ik heb een tante uit Marokko en daarom moet ik eruit."
En die zin is juist al eens gepolitiekcorrectiseerd! Vroeger was het "een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef LesStroud het volgende:
De Australische regering heeft Nederland woedend om opheldering gevraagd. Kinderen voor Kinderen zou de Australiërs afschilderen als (toekomstige) bedelaars.
..Een kind onder de evenaar wordt later vast een bedelaar'..
Echt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
En die zin is juist al eens gepolitiekcorrectiseerd! Vroeger was het "een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar".
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
En die zin is juist al eens gepolitiekcorrectiseerd! Vroeger was het "een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar".
Arie en sylvester?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
"Ik heb een tante uit Marokko en die komt er nooit meer in."
ze zijn fractioneel bezig als je de linkse partijen en hun kamervraagmomenten bekijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Arie en sylvester?
Maaggoe, gelukkig verspilt de PVV weer een paar duizend euro uit de staatsruif aan dit soort onzinnige vragen.
Islamisering van de jeugd? Het is een kinderliedje manquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Sachertorte het volgende:
Goed werk van de PVV. Je kunt niet scherp genoeg zijn als het om islamisering van de jeugd gaat.
Nou, stel je eens voor dat op Kinderen voor Kinderen het Horst Wessellied wordt gezongen! Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het in godsnaam over? Ik weet dat het lastig nadenken is met dat kleine beetje verstand van je, maar doe ajb een beetje beter je best.
Heb je uberhaupt een idee waar dat liedje over gaat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, stel je eens voor dat op Kinderen voor Kinderen het Horst Wessellied wordt gezongen! Ik bedoel maar.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, stel je eens voor dat op Kinderen voor Kinderen het Horst Wessellied wordt gezongen! Ik bedoel maar.
Het Horst Wessellied? Zeker. Mijn Duits is prima.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt een idee waar dat liedje over gaat?
Nou, het valt natuurlijk niet uit te sluiten, en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan?
Omdat kinderen Allah Ahkbar zingen, gaan zij zich plots allemaal bekeren tot de islam? Is dat jouw gedachtegang?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |