En als ze "hand in hand kameraden" horen dan open ze de volgende dag nog een seizoenskaart voor Feyenoordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, het valt natuurlijk niet uit te sluiten, en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.
En dan? Als een autochtoon zich bekeert tot de islam dan moet diegene dat toch lekker zelf weten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, het valt natuurlijk niet uit te sluiten, en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.
Je bent het dus eigenlijk gewoon met me eens. Goed zo, laat varen die politieke correctheid!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb mijn hele jeugd geleden onder christelijke indoctrinatie. Liedjes zingen over de heer en jezus en weet ik het allemaal wat.![]()
Ben nu een overdreven fanatiek atheist. Wellicht moet je die koters juist dit liedje laten horen, misschien dat zij zich dan afzetten van de islam.
Ik ben bloedserieus, het gaat hier immers om een zeer wezenlijke zaak.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:08 schreef k_man het volgende:
Ik hoop maar dat Sachertorte een troll is.
Nee, dat ben je nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus, het gaat hier immers om een zeer wezenlijke zaak.
Dat geeft juist aan hoe doortrapt ze zijn. Ze dringen ons niet alleen (s)links de islam en Marokko op, maar ook de Turkse cultuur. Je reinste multikultuur!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Overigens grappig dat Baklava een Turks gebakje is en niet iets Marokkaans.
Het enigste wat ik hier zie is dat de PVV zichzelf weer volkomen idioot te kijk zet met overbodige kamervragen van onze belastingcentenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef Sachertorte het volgende:
Zie jij de PVV voor een verbod pleiten? Dit is gewoon een bewustmakingsactie, om aan te geven hoe de (s)linkse kerk onze lelieblanke jeugd hersenspoelt, van onze belastingcenten.
Nou, zo obvious is het niet, er wordt immers behoorlijk serieus op in gegaan.quote:
Of de Internationale!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou, stel je eens voor dat op Kinderen voor Kinderen het Horst Wessellied wordt gezongen! Ik bedoel maar.
Het doel heiligt hier de middelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het enigste wat ik hier zie is dat de PVV zichzelf weer volkomen idioot te kijk zet met overbodige kamervragen van onze belastingcenten
Halve dag en zes pagina's verder, dit zegt genoeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef babipangang het volgende:
damn wanneer stopt die kut pvv een keer met hun achterlijke gedrag![]()
![]()
Die zijn in Nederland echter ver weggestopt in dubieuze gemeenten ergens ver weg van de bewoonde wereld. Wilders en consorten zitten in onze 2e kamer...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, maar communisten zijn vele malen erger.
Als oude man meen ik me toch te herinneren dat de tekst in de eerste jaren luidde "Een kind onder de evenaar, wordt later vaak een bedelaar".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
En die zin is juist al eens gepolitiekcorrectiseerd! Vroeger was het "een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar".
Wel lekker overigensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Overigens grappig dat Baklava een Turks gebakje is en niet iets Marokkaans.
Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn in Nederland echter ver weggestopt in dubieuze gemeenten ergens ver weg van de bewoonde wereld. Wilders en consorten zitten in onze 2e kamer...
Net als de marsmannetjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.
Vertel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:32 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Net als de marsmannetjes.
Leg uit. Waarom zijn communisten gevaarlijker?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |