Vertel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neuh, ik zie alleen parallellen.
Euhm, de Telegraaf citeert alleen maar een PVV-parlementarier. Die persoon is degene die deze waanzin uitkraamt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:12 schreef Meki het volgende:
Allah Akbar is geen VEROVERINGSkreet. zoals de nazi krant Telegraf het voorstelt
Allah Akbar zeg je overal, voornamelijk bij gebeden voor Allah swt.
De media liegt zoals altijd en de doelgroep van de Telegraf is toch alleen onwetend...
Het nummer staat ongetwijfeld al in de Airplay Top 100, want ik zag het gisterenavond menig keer op televisie voorbijkomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef Hexagon het volgende:
Het zou een goeie zijn om deze track nu als single opnieuw uit te brengen, gegarandeerd een dikke hit
daarin heeft hij natuurlijk wél een punt, de tekst van dat nummer is enorm betuttelend ... en legt op hoe anderen zouden moeten denken, wat goede denkwijzen of slechte denkwijzen zouden zijn..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:22 schreef isogram het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat Wilders inmiddels een hetze is begonnen tegen Frank Boeijen en zijn nummer "Zwart-Wit". Wilders: "Ik maak zelf wel uit of ik zwart-wit wil denken..."
Ah ja, je hebt gelijk. Daarom zou het inderdaad goed zijn dat Geert zijn denkwijze zou opleggen en hier tegen zou agerenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef RM-rf het volgende:
daarin heeft hij natuurlijk wél een punt, de tekst van dat nummer is enorm betuttelend ... en legt op hoe anderen zouden moeten denken, wat goede denkwijzen of slechte denkwijzen zouden zijn..
Dit gaat dageljikse kost worden als Wilders ooit gaat regeren ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Meh7 het volgende:
Dit zijn dus zaken waar een regering zich mee moet bezighouden volgens Wilders?
Ja, landsbelang enzovoort. Gevaar voor de staat, je kent het wel. Oppassen iedereen voor Allah en z'n vrienden. Vrij gevaarlijk ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Meh7 het volgende:
Partij tegen de persvrijheid. De PVV is systematisch bezig om uitingen op de tv te verbieden, zoals een themacorrespondent klimaat bij de NOS, een correspondent met hoofddoekje, een correspondent die het had over Tel Aviv ipv Jeruzalem, een item over suikerfeest en informatie over Ramadan, reportages over de Democratische conventie, etc.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Meh7 het volgende:
Goed gezegdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Partij tegen de persvrijheid. De PVV is systematisch bezig om uitingen op de tv te verbieden, zoals een themacorrespondent klimaat bij de NOS, een correspondent met hoofddoekje, een correspondent die het had over Tel Aviv ipv Jeruzalem, een item over suikerfeest en informatie over Ramadan, reportages over de Democratische conventie, etc.
De PVV denkt dat het volledige controle heeft over de media, puur omdat het gesubsidierd wordt. Een onafhankelijke media is echter 1 van de voorwaarden van een gezonde democratie, vandaar dat de overheid er ook geld voor beschikbaar stelt en zich verder niet met de inhoud bepaalt (behalve uiteraard met criminele of illegale content).
Plasterk beantwoord dergelijke kamervragen van de PVV dan ook met iets in de trant van:
"Dit is de vrije redactionele keuze van het NOS Journaal, en de regering heeft geen voornemen hierin te treden. We leven in een vrij land, gelukkig."
(bovenstaand citaat is op de kamervraag waarom er een themacorrespondent klimaat is, en niet een themacorrespondent islamisering.)
We lachen er nu met z'n allen wel om, maar dit is het zoveeslte voorbeeld hoe de PVV een pervers beeld heeft over de grondvesten van de Nederlandse rechststaat en maatschapij. Ook op het gebied van godsdienstvrijheid (Koran en hoofddoekjes verbieden, Islamitische scholen en moskeeen sluiten, Joofds-Christelijke grondslag opnemen in de Grondwet, etc) en rechtsspraak (miljoenen moslims uitzetten, verdachten zonder proces opsluiten, leger op straat, een Nederlandse Guantanamo, gehele familie veelplegers uitzetten, etc.) zie je het fundamentalisme terug.
Gaat niet gebeuren. Veel mensen gaan, al is het op termijn, hun verstand echt nog wel een keer terugkrijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dit gaat dageljikse kost worden als Wilders ooit gaat regeren ja.
ik denk dat we eerst een paar jaar dit alles mogen aanschouwen voordat we zijn puinhoop mogen opruimenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Veel mensen gaan, al is het op termijn, hun verstand echt nog wel een keer terugkrijgen.
Wie schrijft alvast het boek 'De puinhopen van 8 jaar Geert'?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:54 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat we eerst een paar jaar dit alles mogen aanschouwen voordat we zijn puinhoop mogen opruimen
ik geef hem 6 maanden ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie schrijft alvast het boek 'De puinhopen van 8 jaar Geert'?
Tegen vloeken zijn ze gelukkig al een tijdje actief. Het moet rododendron niet gekker worden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef Basp1 het volgende:
Is het CU ook al een hetze begonnen tegen heroine godverdomme.
Inderdaad PVV tegen persvrijheid en meer controle over de pers. Het is niet voor niets dat de PVV vorige week tegen de resolutie voor meer persvrijheid in Italië in het Europees Parlement stemde. De indieners van de resolutie wilden Berlusconi 'veroordelen' voor het gebrek aan persvrijheid in Italië.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Partij tegen de persvrijheid. De PVV is systematisch bezig om uitingen op de tv te verbieden, zoals een themacorrespondent klimaat bij de NOS, een correspondent met hoofddoekje, een correspondent die het had over Tel Aviv ipv Jeruzalem, een item over suikerfeest en informatie over Ramadan, reportages over de Democratische conventie, etc.
De PVV denkt dat het volledige controle heeft over de media, puur omdat het gesubsidierd wordt. Een onafhankelijke media is echter 1 van de voorwaarden van een gezonde democratie, vandaar dat de overheid er ook geld voor beschikbaar stelt en zich verder niet met de inhoud bepaalt (behalve uiteraard met criminele of illegale content).
[..]
Dat is een stuk minder dan Hitler heeft moeten uitzitten in Landsberg. Ik denk dat we vooral ook niet teveel moeten geven, want dan worden er maar opruiende boeken geschreven, van onze belastingcenten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |