Die zijn in Nederland echter ver weggestopt in dubieuze gemeenten ergens ver weg van de bewoonde wereld. Wilders en consorten zitten in onze 2e kamer...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, maar communisten zijn vele malen erger.
Als oude man meen ik me toch te herinneren dat de tekst in de eerste jaren luidde "Een kind onder de evenaar, wordt later vaak een bedelaar".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
En die zin is juist al eens gepolitiekcorrectiseerd! Vroeger was het "een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar".
Wel lekker overigensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Hexagon het volgende:
Overigens grappig dat Baklava een Turks gebakje is en niet iets Marokkaans.
Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn in Nederland echter ver weggestopt in dubieuze gemeenten ergens ver weg van de bewoonde wereld. Wilders en consorten zitten in onze 2e kamer...
Net als de marsmannetjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.
Vertel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:32 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Net als de marsmannetjes.
Leg uit. Waarom zijn communisten gevaarlijker?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn dichterbij als dat je denkt en nog veel gevaarlijker voor NL dan de PVV.
Vertel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neuh, ik zie alleen parallellen.
Euhm, de Telegraaf citeert alleen maar een PVV-parlementarier. Die persoon is degene die deze waanzin uitkraamt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:12 schreef Meki het volgende:
Allah Akbar is geen VEROVERINGSkreet. zoals de nazi krant Telegraf het voorstelt
Allah Akbar zeg je overal, voornamelijk bij gebeden voor Allah swt.
De media liegt zoals altijd en de doelgroep van de Telegraf is toch alleen onwetend...
Het nummer staat ongetwijfeld al in de Airplay Top 100, want ik zag het gisterenavond menig keer op televisie voorbijkomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef Hexagon het volgende:
Het zou een goeie zijn om deze track nu als single opnieuw uit te brengen, gegarandeerd een dikke hit
daarin heeft hij natuurlijk wél een punt, de tekst van dat nummer is enorm betuttelend ... en legt op hoe anderen zouden moeten denken, wat goede denkwijzen of slechte denkwijzen zouden zijn..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:22 schreef isogram het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat Wilders inmiddels een hetze is begonnen tegen Frank Boeijen en zijn nummer "Zwart-Wit". Wilders: "Ik maak zelf wel uit of ik zwart-wit wil denken..."
Ah ja, je hebt gelijk. Daarom zou het inderdaad goed zijn dat Geert zijn denkwijze zou opleggen en hier tegen zou agerenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef RM-rf het volgende:
daarin heeft hij natuurlijk wél een punt, de tekst van dat nummer is enorm betuttelend ... en legt op hoe anderen zouden moeten denken, wat goede denkwijzen of slechte denkwijzen zouden zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |