Nu zul je mij toch al niet op een dansvloer tegenkomenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik vind beide gewoon leuk. Alleen naar de kroeg moet je vaak met een leuke groep gaan, omdat je toch best wel met dezelfde mensen praat dan. In een discotheek ga ik nog wel is alleen de dansvloer op of gewoon richting een andere zaal of wat dan ook.
Tsja, dat is prioriteiten stellen denk ik..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu zul je mij toch al niet op een dansvloer tegenkomenDus daarom vind ik een disco ook niks aan..
In een kroeg praat je idd vaak met dezelfde mensen en kom je ook dezelfde mensen tegen. Dat is ook een beetje mijn probleem met uitgaan. Als ik op deze manier doorga zal ik bijna nooit nieuwe mensen/een leuke meid tegenkomen.
Het probleem is wel dat het altijd super gezellig is dus aan de andere kant hoeft het van mij ook niet anders..
Of weinig keus hebben?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, dat is prioriteiten stellen denk ik..
Waarom niet, kunnen je vrienden ook niks voor je bederven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of weinig keus hebben?
Om nou in mn eentje ergens naartoe te gaan?
Wel redelijk.. Maar vooral sim-only..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier verstand van mobiele abo's? Welke operator heeft momenteel het goedkoopste abonnement incl nette telefoon?
Dat is ook best kansloos, in je eentje gaan en dan maar hopeloos op zoek naar nieuwe vriendenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom niet, kunnen je vrienden ook niks voor je bederven.
Wil liefst met een netjes telefoontje erbij. Hoef geen boordcomputer, maar gewoon bellen/sms, cameraatje en wellicht bluetooth [voor aan de laptopquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel redelijk.. Maar vooral sim-only..
Nou, dat zeg ik nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is ook best kansloos, in je eentje gaan en dan maar hopeloos op zoek naar nieuwe vrienden
quote:
quote:
Dat komt altijd zo wanhopig over als een vrouw dat doet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef The_Dean het volgende:
Vrouwen versieren
Kan dat niet eens andersom
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:41 schreef L.no het volgende:
Vandaag is de dag dat ik toegang zal krijgen in kpd.
Mij niet hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat komt altijd zo wanhopig over als een vrouw dat doet.Tenminste, in mijn ogen.
Versieren zuigt. Ik krijg afkeurende blikken als ik probeer een gesprek aan te maken.quote:
Jongens/mannen weten vaak gewoon niet hoe ze moeten reageren. Hoe vaak ik al raar gereageerd heb op een meisje als ze me aansprak...en dan later denk je: stom!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Versieren zuigt. Ik krijg afkeurende blikken als ik probeer een gesprek aan te maken.Daarom doe ik er niet meer aan.
Mannenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Versieren zuigt. Ik krijg afkeurende blikken als ik probeer een gesprek aan te maken.Daarom doe ik er niet meer aan.
Maar het komt zo beledigend over. Dan weet ik niet of je mij afwijst om mijn uiterlijk of dat je het moeilijk hebt om je uit te drukken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jongens/mannen weten vaak gewoon niet hoe ze moeten reageren. Hoe vaak ik al raar gereageerd heb op een meisje als ze me aansprak...en dan later denk je: stom!
Vrouwen zijn erger. Die durf ik helemaal niet te versieren.quote:
Keurigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdorie, morgenavond tentamen. Zo het boek maar eens kopen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdorie, morgenavond tentamen. Zo het boek maar eens kopen
Doe je boodschappen op de uni?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:38 schreef Californium het volgende:
Terug van boodschappen... Onderweg naar de Uni kwam de bus langs... dus die maar genomen![]()
dus met de bus boodschappen gedaan
Tsja dat doen ze 2min en dan zijn ze ook weer wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, dat zeg ik niet
Maar dan sta je net te praten met een leuke meid, komen ze er bij staan en lopen ouwehoeren...
Weet zo 123 niks maar is sim only met losse tel dan niet goedkoper?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil liefst met een netjes telefoontje erbij. Hoef geen boordcomputer, maar gewoon bellen/sms, cameraatje en wellicht bluetooth [voor aan de laptop]. En dan zo voordelig mogelijk abo, zo rond de 100-150 belminuten.
Kan ik eindelijk van mijn n73 af
Alleen bus 7 stopt voor de AH XL en komt vlakbij de uni langs, maar gaat er niet heen! Of loop je vanaf de v. Peltlaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Californium het volgende:
nee.... een bus die voor mijn huis stopt en mij naar de AH XL bracht.... En jah voor mijn huis in onderweg naar de uni
loop vanaf de van Peltlaan. Woon op hoogveldt, neem bus 3 / 4 / 11 naar daarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen bus 7 stopt voor de AH XL en komt vlakbij de uni langs, maar gaat er niet heen! Of loop je vanaf de v. Peltlaan?
heel vaag... 11 vandaag nog wel 3 en 4 niet meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef AMDB het volgende:
Dacht ik al. Die rijden niet meer over de Erasmuslaan tegenwoordig of wel? (vanwege afsluitingen enzo?).
Dat is erg handig zeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Californium het volgende:
nee.... een bus die voor mijn huis stopt en mij naar de AH XL bracht.... En jah voor mijn huis in onderweg naar de uni
Echte pro's wonen boven een supermarktquote:
Jah daar woon ik boven... maar het is klein en handig als je kleine dingen nodig hebt, maar voor veel boodschappen is het te duur en veel wat specialere dingen heeft ie nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Echte pro's wonen boven een supermarkt![]()
@Californium, bij hoogveldt zit er toch ook een supermarkt ofzo? Heb er wel eens borden zien staan maar ben er nog nooit geweest eigenlijk. Wat is het?
Tussen 2 supermarkten wonen is ook fijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Echte pro's wonen boven een supermarkt![]()
@Californium, bij hoogveldt zit er toch ook een supermarkt ofzo? Heb er wel eens borden zien staan maar ben er nog nooit geweest eigenlijk. Wat is het?
Ik woon er, op Brakkestein. Dus ook in de buurtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah daar woon ik boven... maar het is klein en handig als je kleine dingen nodig hebt, maar voor veel boodschappen is het te duur en veel wat specialere dingen heeft ie niet
Woon je in Nijmegen of reis je op en neer?
boven de aldi?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik woon er, op Brakkestein. Dus ook in de buurt
Ah! sinds wanneer woon je daar? ken ook iemand die daar woont? (nooit geweest hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Technisch gezien boven de SchleckerWel zelfde flat dus.
Al meer dan 2,5 jaar nuquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! sinds wanneer woon je daar? ken ook iemand die daar woont? (nooit geweest hoor)
echt welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Al meer dan 2,5 jaar nuTijd gaat snel
Is toch niet erg? Zijn ze als bedrijf zelfs toe verplicht toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Heuj.
Alweer thuis van stage.
Moet de middag skippen om zo te gaan leren voor een tentamen van vanavond.
En volgende week ook al een dag missen ivm een tentamen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Zit op 300 meter van een c1000quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:57 schreef DjRex89 het volgende:
Midden in een dorpje met 4 supermarkten wonen is ook best handig
Was het maar nacht en morgen eerste kerstdagquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was het maar nacht en morgen eerste kerstdag![]()
Sorryquote:
quote:
Tegen wie heb je t?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Ziet er lekker uit hoor
Ook nog versierd?
Tegen jouquote:
Nee, niet versierd. Ik zou dat wel egdaan hebben als mensen zouden zingen enzo.quote:
Ben een beetje moedeloos aan het worden nu..quote:
Is dat zo? Verplicht vrijaf geven ivm tentamens? Da's op zich ook het probleem niet, dat kan allemaal wel. Het wordt pas vervelend als ik met m'n retedrukke schema die dagen ook nog moet gaan inhalen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Zijn ze als bedrijf zelfs toe verplicht toch?
In mijn stagecontract staat dat ik voor terugkomdagen/tentamens en andere verplichtingen vanuit school vrij moet krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat zo? Verplicht vrijaf geven ivm tentamens? Da's op zich ook het probleem niet, dat kan allemaal wel. Het wordt pas vervelend als ik met m'n retedrukke schema die dagen ook nog moet gaan inhalen...
Ha, zo'n feest is het bij mij niet. Nu krijg ik dat echt wel geregeld, maar toch. Vrij betekent niet zomaar 'vrij', maar gewoon die middag niet aanwezig zijn. Ik krijg de tijd niet direct cadeau ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In mijn stagecontract staat dat ik voor terugkomdagen/tentamens en andere verplichtingen vanuit school vrij moet krijgen.
Ik heb geen ervaring met de praktijk want ik hoef niet terug naar school. Maar ik heb daarentegen 0 vrije dagen die ik op kan nemen.. Dus dat is wel weer balen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ha, zo'n feest is het bij mij niet. Nu krijg ik dat echt wel geregeld, maar toch. Vrij betekent niet zomaar 'vrij', maar gewoon die middag niet aanwezig zijn. Ik krijg de tijd niet direct cadeau ofzo.
quote:
Wat is er met jou aan de hand dan..? Ik zag het woord emoties en janken staan, maar dat heb je nu ge-edit?quote:
Ruzie met pa, agian, & toen ik er met een vriendin over wilde praten kon ze enkel maar zeiken enz. Zit al dagen mezelf op te vreten en even mezelf lekker laten gaan lukt voor geen meter.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dan..? Ik zag het woord emoties en janken staan, maar dat heb je nu ge-edit?
Heb je geen andere vriendinnen waar je je hart kan luchten..?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ruzie met pa, agian, & toen ik er met een vriendin over wilde praten kon ze enkel maar zeiken enz. Zit al dagen mezelf op te vreten en even mezelf lekker laten gaan lukt voor geen meter.
Nee, ik ben niet zo'n vriendvol persoon namelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je geen andere vriendinnen waar je je hart kan luchten..?
Je hebt ons tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n vriendvol persoon namelijk
Hmm.. Tja, dan weet ik het ook niet..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n vriendvol persoon namelijk
Dean!quote:
onze spamslet weer op één.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 27-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 125 Puala
02. 113 L.no
03. 096 DjRex89
04. 073 AMDB
05. 062 Luctor.et.Emergo
06. 060 Bootje84
07. 050 The_Dean
08. 045 jna
09. 011 Mikkie
10. 003 PieterBas
11. 003 Californium
Reeks-statistieken!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet of ze al gepost waren:
[..]
onze spamslet weer op één.![]()
jahoor, beetje moe alleen.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Ook goed
Zo nog even wat opruimen hierzo
Net laatst alles gedaan, nu even bijhouden, scheelt nogal wat werk
Welkom terugquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef The_Dean het volgende:
Ik kom er net achter dat zanger Rinus
[jna]
HEY MARLOES!!
[/jna]
een Fries is
Ik hoorde het al een keer bij Evers staat op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Nee man
Zag hem net op Omrop Fryslân in het muziekprogramma voorbij komen, dus dan moet het een Fries zijn... snel even geGoogled want kon het niet geloven, maar het is dus wel zo
Welkom terugquote:
Zo'n fan ben ik ook weer niet maar het staat hier nu aanquote:
Luctorquote:
Ik heb lekker zanger Rinus op tvquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo'n fan ben ik ook weer niet maar het staat hier nu aan
Die is met dr ex toch daarheen?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
Goedenavond heren.
Wat een gigantische baggerwedstrijd. Na de 55e minuut (4-0 was de stand toen) ben ik maar afgetaaid. D'r was niet naar te kijken
Kijk is in die balk met icoontjes. Daar staat een T bij van twitter. Je klikt daarop en tadaaaaaa, mijn twitter opent zich.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Je zou maar AZ supporter zijn.. Die hebben het nu zwaar
Wat is jou Twitter account nou?
Welke balk met icoontjes?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk is in die balk met icoontjes. Daar staat een T bij van twitter. Je klikt daarop en tadaaaaaa, mijn twitter opent zich.
En dat noemt zich fan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
Goedenavond heren.
Wat een gigantische baggerwedstrijd. Na de 55e minuut (4-0 was de stand toen) ben ik maar afgetaaid. D'r was niet naar te kijken
Dat bij iedere post staat aan de rechterkant.quote:
quote:This person has protected their tweets.
Ben ik nou gek of zie ik die niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bij iedere post staat aan de rechterkant.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar ook ik heb mijn grenzen
ja je bent zot dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik die niet?
uhm... ik weet niet wat jij wel en/of niet ziet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik die niet?
Net aangezet, maar wat een drukke k*t layoutquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat the neuq is dat nou weer voor layout.
Baggerlayout
Nee, daar staat ie inderdaad niet bij.quote:
inderdaad baggerlayout FTWquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat the neuq is dat nou weer voor layout.
Baggerlayout
druk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net aangezet, maar wat een drukke k*t layout
Dat zal het wel zijn danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
druk?![]()
Rex kan er niet mee omgaan.
quote:You've already requested to follow puala007.
quote:
Idd, morgen maar eens een dagje zonder doenquote:
Weltruste!quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:AZ toch nog met 5-2 gewonnen
Weltruste!quote:
Ik heb je vraag toenook gelezen, maar ik heb geen idee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar weet iemand een programma/website waarmee ik snel YouTube filmpjes om kan zetten naar mp3?
trustequote:
http://lmgtfy.com/?q=youtube+to+mp3quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar weet iemand een programma/website waarmee ik snel YouTube filmpjes om kan zetten naar mp3?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb je vraag toenook gelezen, maar ik heb geen idee.Dus aan mij heb je niets.
![]()
[..]
truste
Is waar ook, ik ging ook naar bed.![]()
Ook echt nog niet gedaan....quote:
De meeste zijn echt super traagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb het 2de resultaat aangeklikt en die deed het gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat is wel relaxtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:05 schreef The_Dean het volgende:
Goed hoor!! Heb namelijk een coole 'ontdekking' gedaan... wou wat meer lezen, maar kwam ik niet aan toe... download nu dus audiobooks, zet ik op de iPod en kan tijdens het werk lekker luisteren
Loop alleen in de testruimte metingen te doen, kleine dopjes in, grote gehoorbescherming eroverheen, en dan hoor ik niks meer, alleen de iPod
Zegt me helemaal nietsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:08 schreef The_Dean het volgende:
Ja, zekers
Ben nu bezig met de eerste Discworld van Tery Pratchett
Die gast die het voorleest ook, echt zo'n 'oud' Engels accent en voor elk personage een ander stemmetje enzo
Nu niet meerquote:
Net op een nieuwsgroep gepost, nu wachten op een reactiequote:
Oke. Dat klinkt wel rustig ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net op een nieuwsgroep gepost, nu wachten op een reactieIn de tussentijd het een en ander testen maar meer niet
Zal in de tussentijd mn portfolio maar weer eens bijwerkenquote:
Oh, mag ik jouw portfolio is in zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal in de tussentijd mn portfolio maar weer eens bijwerken![]()
Jij ook niet veel te doen dan?
Dat ding is alleen maar beschikbaar voor mensen die ik rechten geef via blackboardquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, mag ik jouw portfolio is in zien?Vind ik leuk ^_^
Ik moet een zooitje dingen uitwerken voor school, maar op stage ook genoeg te doen vandaag. Om 10 uur weer overleg.
Hmm, oke. Jammerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat ding is alleen maar beschikbaar voor mensen die ik rechten geef via blackboardEn aangezien ik denk dat jij niet op de Blackboard van Avans kan, kun jij hem ook niet zien. Nu is dat ook niet zo erg, want het is echt te simpel voor woorden
Heb niet eens de moeite genomen om een achtergrondkleur in te stellen. Ik drop er gewoon per week een verslag op + alle bestanden die van belang zijn.
Wat wil je weten dan? Want voor het design wil je het niet zien. Voor de rest staan er de standaard documenten op (PvA, Planning, Adviesplan, Requirements, Urenregistratie, Functioneel ontwerp en Technisch ontwerp)quote:
quote:
Ik wil de inhoud van de documenten zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? Want voor het design wil je het niet zien. Voor de rest staan er de standaard documenten op (PvA, Planning, Adviesplan, Requirements, Urenregistratie, Functioneel ontwerp en Technisch ontwerp)
niks te doen zeker?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil de inhoud van de documenten zien?
Kan ze mailen als je wil?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil de inhoud van de documenten zien?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:05 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, een oude Stage SC Spammer is vandaag jarig:
Bravebart, kom eens hier!
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:52 schreef The_Dean het volgende:
Leuke verjaardag gehad L.no?Jahoor, het was leuk ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nee dat is het niet. Ik wil graag weten wat anderen in hun documentatie en dergelijke zetten zodat ik het kan reflecteren op mijn eigen documentatie en die misschien naar een hoger lvl kan tillen.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:33 schreef L.no het volgende:
Dus.. ik jarig, dan Bravebart en dan Nico jarig.
Buiten het feit om dat het elke dag een feest is in Stage SC, is het nu extra feestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:33 schreef L.no het volgende:
Dus.. ik jarig, dan Bravebart en dan Nico jarig.
Chrome is ronduitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh Chrome maar even geïnstalleerd kijken hoe dat werkt
Dankjequote:
Jup.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat het elke dag een feest is in Stage SC, is het nu extra feest
Heb het een tijdje gebruikt maar toch weer teruggegaan naar Firefox..quote:
Ik vond FF ook wel aardig. Alleen ik vind hét voordeel van chrome dat je control + t doet en gewoon gelijk je zoekding kunt intypen voor google. Entertje en er wordt gelijk gezocht voor je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb het een tijdje gebruikt maar toch weer teruggegaan naar Firefox..
Ja, dat deed ik ook toen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb het een tijdje gebruikt maar toch weer teruggegaan naar Firefox..
Vooralsnog ben ik wel tevreden, schnellquote:
Kan in FF ook?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vond FF ook wel aardig. Alleen ik vind hét voordeel van chrome dat je control + t doet en gewoon gelijk je zoekding kunt intypen voor google. Entertje en er wordt gelijk gezocht voor je.
Opera is ook best snel..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik wel tevreden, schnell
Kon ik niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan in FF ook?
Als ik ctrl+t doe opent een nieuw tabblad en in de adresbalk typ ik mijn zoekopdracht in, dan enter en klaar
Ja dat merkte ik dus ook met FF, werkte poep op Win 7 sinds de laatste update vandaar dat ik Chrome ben gaan proberen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Opera is ook best snel..
FF ook, maar die zit om de tien seconde vast sinds de laatste update.
Je moet het ook lekker zelf wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Kon ik niet.
Maar ben nu chrome liefhebber. Ga niet terug overstappen hoor
quote:
Ctrl+t werkt gewoon hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Kon ik niet.
Maar ben nu chrome liefhebber. Ga niet terug overstappen hoor
Succes, ik ben iig overgestapt naar Opera en tot nu toe is hij erg goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik dus ook met FF, werkte poep op Win 7 sinds de laatste update vandaar dat ik Chrome ben gaan proberen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:01 schreef The_Dean het volgende:
En ik ben overgestapt naar een boterham met leverworst en een bakje koffie
Koffie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:01 schreef The_Dean het volgende:
En ik ben overgestapt naar een boterham met leverworst en een bakje koffie
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Koffie.
Mijn ontbijt: Farina di mais per polenta fioretto () Ik noem het gewoon Antiliaanse pap.
Tja ehm.. pap van mais.. voeg je melk en suiker toe totdat het dik wordt. Je kan ook heel veel snacks maken van dat poeder.quote:
Fok!en.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
En toen had ik vrij weinig meer te doen
Onder andere.. Zal ik dat ook in mn urenverantwoording neerzetten?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:34 schreef L.no het volgende:
Doe maar. Fok! is serious business.
Ja, ik edit altijd veel te langzaamquote:
Neuh, daar moet je gewoon van die creatieve nietszeggende termen voor bedenkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Onder andere.. Zal ik dat ook in mn urenverantwoording neerzetten?
Dat noemen ze ook wel een leeg Word template. Leeg a4.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft er iemand een handige blanco PvA? Eentje waarbij het een invuloefening wordt?
Zoals?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, daar moet je gewoon van die creatieve nietszeggende termen voor bedenken
Ja toch?quote:
Onderzoek, voor-onderzoek, analyse, teambuilding, brainstormen, reflectie, ...quote:
vergeet POP niet, en competenties..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onderzoek, voor-onderzoek, analyse, teambuilding, brainstormen, reflectie, ...
lever die uzi en dat kapmes nou gewoon in L.noquote:'Antilliaan levert wapen niet in'
De kans dat Antilliaanse jongeren zelf hun wapen inleveren, is nihil. De oproep van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb aan ouders om hun kinderen aan te sporen steek- en vuurwapens in te leveren is dan ook verspilde moeite.
Dat stelt Lionel Martijn van de Stichting Welzijnsbevordering Antillianen/Arubanen in Rotterdam. Hij veegt de vloer aan met de oproep. "Het is op zich goed dat de eerste burger het probleem benoemt, maar ik denk dat de oproep totaal niets verandert." "Het probleem is niet dat moeders het gedrag van hun kind goedpraten, maar dat ze de andere kant opkijken. Dat moet veranderen. Antilliaanse moeders die weten dat hun kind een wapen heeft, moeten het zo snel mogelijk zelf aangeven."
Uitlatingen
Martijn reageert daarmee op de uitlatingen van de burgemeester gisteren. Degenen die een wapen inleveren, hoeven niet te rekenen op een bijzondere behandeling. Er volgt een proces-verbaal en de politie onderzoekt of en wanneer het wapen is gebruikt.
Aboutaleb kreeg uit zijn gesprekken met de Antilliaanse gemeenschap het idee dat ouders soms zelf voor de wapens zorgden. Martijn herkent dat niet. "Wapenbezit kan niet. Wat wel speelt is dat wapens veel te makkelijk te krijgen zijn, dat moet goed aangepakt worden. Bovendien hebben jongeren vaak met z'n allen een vuurwapen. Als ze dat inleveren op het bureau, lopen ze het risico dat ze opdraaien voor de daden van andere jongeren. Het zit fout tussen de oren van die gasten, dat los je zo niet op."
Boos
Ana Alcantara van de Stichting Netwerk Antilliaanse Ondernemers is boos dat de burgemeester weer wijst naar de Antillianen. "Het probleem speelt niet alleen bij ons. Ook bij jongeren uit andere culturen."
Als de Antillianen meewerken, dan is Aboutaleb bereid extra te investeren in scholing en begeleiding bij het zoeken van een baan.
Heb ik evt. wel mocht niemand anders reageren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft er iemand een handige blanco PvA? Eentje waarbij het een invuloefening wordt?
Bring it plx..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb ik evt. wel mocht niemand anders reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bring it plx..
Als het goed is heb je mijn emailadres?had ik niet, maar nu gekopieerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vrees eerder dat het omgekeerd gebeurt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
Nu kan je spannende mailtjes naar bootje sturen
Grijp je kans bootjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat het omgekeerd gebeurt?
Had je mijn vorige emailtjes niet gelezen dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat het omgekeerd gebeurt?
Nee, heb een spamfilter.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Had je mijn vorige emailtjes niet gelezen dan?
Oh, dan klaag ik niet. Dan wacht ik wel af wat het wordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:24 schreef jna het volgende:
[..]
Sorry. Was net een spannend mailtje naar je aan het typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |