Kijk is in die balk met icoontjes. Daar staat een T bij van twitter. Je klikt daarop en tadaaaaaa, mijn twitter opent zich.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Je zou maar AZ supporter zijn.. Die hebben het nu zwaar
Wat is jou Twitter account nou?
Welke balk met icoontjes?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk is in die balk met icoontjes. Daar staat een T bij van twitter. Je klikt daarop en tadaaaaaa, mijn twitter opent zich.
En dat noemt zich fan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
Goedenavond heren.
Wat een gigantische baggerwedstrijd. Na de 55e minuut (4-0 was de stand toen) ben ik maar afgetaaid. D'r was niet naar te kijken
Dat bij iedere post staat aan de rechterkant.quote:
quote:This person has protected their tweets.
Ben ik nou gek of zie ik die niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat bij iedere post staat aan de rechterkant.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar ook ik heb mijn grenzen
ja je bent zot dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik die niet?
uhm... ik weet niet wat jij wel en/of niet ziet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of zie ik die niet?
Net aangezet, maar wat een drukke k*t layoutquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat the neuq is dat nou weer voor layout.
Baggerlayout
Nee, daar staat ie inderdaad niet bij.quote:
inderdaad baggerlayout FTWquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat the neuq is dat nou weer voor layout.
Baggerlayout
druk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net aangezet, maar wat een drukke k*t layout
Dat zal het wel zijn danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
druk?![]()
Rex kan er niet mee omgaan.
quote:You've already requested to follow puala007.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |