Tussen 2 supermarkten wonen is ook fijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Echte pro's wonen boven een supermarkt![]()
@Californium, bij hoogveldt zit er toch ook een supermarkt ofzo? Heb er wel eens borden zien staan maar ben er nog nooit geweest eigenlijk. Wat is het?
Ik woon er, op Brakkestein. Dus ook in de buurtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah daar woon ik boven... maar het is klein en handig als je kleine dingen nodig hebt, maar voor veel boodschappen is het te duur en veel wat specialere dingen heeft ie niet
Woon je in Nijmegen of reis je op en neer?
boven de aldi?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik woon er, op Brakkestein. Dus ook in de buurt
Ah! sinds wanneer woon je daar? ken ook iemand die daar woont? (nooit geweest hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Technisch gezien boven de SchleckerWel zelfde flat dus.
Al meer dan 2,5 jaar nuquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! sinds wanneer woon je daar? ken ook iemand die daar woont? (nooit geweest hoor)
echt welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Al meer dan 2,5 jaar nuTijd gaat snel
Is toch niet erg? Zijn ze als bedrijf zelfs toe verplicht toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Heuj.
Alweer thuis van stage.
Moet de middag skippen om zo te gaan leren voor een tentamen van vanavond.
En volgende week ook al een dag missen ivm een tentamen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Zit op 300 meter van een c1000quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:57 schreef DjRex89 het volgende:
Midden in een dorpje met 4 supermarkten wonen is ook best handig
Was het maar nacht en morgen eerste kerstdagquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was het maar nacht en morgen eerste kerstdag![]()
Sorryquote:
quote:
Tegen wie heb je t?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Ziet er lekker uit hoor
Ook nog versierd?
Tegen jouquote:
Nee, niet versierd. Ik zou dat wel egdaan hebben als mensen zouden zingen enzo.quote:
Ben een beetje moedeloos aan het worden nu..quote:
Is dat zo? Verplicht vrijaf geven ivm tentamens? Da's op zich ook het probleem niet, dat kan allemaal wel. Het wordt pas vervelend als ik met m'n retedrukke schema die dagen ook nog moet gaan inhalen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Zijn ze als bedrijf zelfs toe verplicht toch?
In mijn stagecontract staat dat ik voor terugkomdagen/tentamens en andere verplichtingen vanuit school vrij moet krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat zo? Verplicht vrijaf geven ivm tentamens? Da's op zich ook het probleem niet, dat kan allemaal wel. Het wordt pas vervelend als ik met m'n retedrukke schema die dagen ook nog moet gaan inhalen...
Ha, zo'n feest is het bij mij niet. Nu krijg ik dat echt wel geregeld, maar toch. Vrij betekent niet zomaar 'vrij', maar gewoon die middag niet aanwezig zijn. Ik krijg de tijd niet direct cadeau ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In mijn stagecontract staat dat ik voor terugkomdagen/tentamens en andere verplichtingen vanuit school vrij moet krijgen.
Ik heb geen ervaring met de praktijk want ik hoef niet terug naar school. Maar ik heb daarentegen 0 vrije dagen die ik op kan nemen.. Dus dat is wel weer balen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ha, zo'n feest is het bij mij niet. Nu krijg ik dat echt wel geregeld, maar toch. Vrij betekent niet zomaar 'vrij', maar gewoon die middag niet aanwezig zijn. Ik krijg de tijd niet direct cadeau ofzo.
quote:
Wat is er met jou aan de hand dan..? Ik zag het woord emoties en janken staan, maar dat heb je nu ge-edit?quote:
Ruzie met pa, agian, & toen ik er met een vriendin over wilde praten kon ze enkel maar zeiken enz. Zit al dagen mezelf op te vreten en even mezelf lekker laten gaan lukt voor geen meter.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dan..? Ik zag het woord emoties en janken staan, maar dat heb je nu ge-edit?
Heb je geen andere vriendinnen waar je je hart kan luchten..?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ruzie met pa, agian, & toen ik er met een vriendin over wilde praten kon ze enkel maar zeiken enz. Zit al dagen mezelf op te vreten en even mezelf lekker laten gaan lukt voor geen meter.
Nee, ik ben niet zo'n vriendvol persoon namelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je geen andere vriendinnen waar je je hart kan luchten..?
Je hebt ons tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n vriendvol persoon namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |