quote:

quote:

quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Puala het volgende:
En precies als ik er gisteren ff niet ben gaan jullie lopen bitchen over Twitter. Durven jullie wel he

Volgens mij staat grotendeels iedereen er in dit keerquote:Top 100 van dinsdag 27 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 157 L.no
18. 134 Puala
35. 096 AMDB
35. 096 DjRex89
52. 079 The_Dean
52. 079 Bravebart
90. 063 Bootje84
94. 062 Luctor.et.Emergo
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.

Zo zwaarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef Californium het volgende:
Boodschappen... Sommige andere mensen willen geen boodschappen halen dus moet ik het maar doen

Hadden we van te voren afgesprokenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij staat grotendeels iedereen er in dit keer
Wel knap trouwens AMDB & Gijs dat jullie gelijk aantal posts hebben

Dat niet..... Ik probeer te studerenquote:

_!) lopen en ik ben te luihui
_!) lopen en ik ben te luihui

Nou ja ik vind het leuk om te kijken wat sterren/bn-ers/vrienden doen zoal. Plus het is heel erg makkelijk om even hulp te krijgen bij stuff enz. En ik vind het gewoon leuk om te doen. Heb nu al 740 tweets gemaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Leg me nou dan eens uit wat het nut ervan is? Ik heb wel een account, alleen geen idee wat ik er mee moet

Ik blijf het apart vinden..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het leuk om te kijken wat sterren/bn-ers/vrienden doen zoal. Plus het is heel erg makkelijk om even hulp te krijgen bij stuff enz. En ik vind het gewoon leuk om te doen. Heb nu al 740 tweets gemaakt

Ik vind het goed hoor. En ja, apart is het in het begin wel. Alleen als je het een beetje doorzet is het best leuk en verslavendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden..
Ik zal jou eens gaan volgen dan

Kan me er totaal niks bij voorstellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor. En ja, apart is het in het begin wel. Alleen als je het een beetje doorzet is het best leuk en verslavend
 Maar zal als ik thuis ben weer eens inloggen en je toevoegen. Misschien dat die nieuwe hype me nog gaat interesseren, ik ben bang van niet
 Maar zal als ik thuis ben weer eens inloggen en je toevoegen. Misschien dat die nieuwe hype me nog gaat interesseren, ik ben bang van niet  

Ik wacht wel afquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan me er totaal niks bij voorstellenMaar zal als ik thuis ben weer eens inloggen en je toevoegen. Misschien dat die nieuwe hype me nog gaat interesseren, ik ben bang van niet
 ben benieuwd of je het leuk gaat vinden of niet
 ben benieuwd of je het leuk gaat vinden of niet  

Moet je ff terug lezenquote:
 Heb een beetje een kutdag
 Heb een beetje een kutdag  

Dat over denken aan prive?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je ff terug lezenHeb een beetje een kutdag

quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:44 schreef AMDB het volgende:
Mensen die aan Privé denken
Privé
Story
Weekend

Heel dat gedoe met die relatie die niks is geworden etc.. Eens in de zoveel tijd komt dat een keer terug en dan zit ik daar een hele dag over te piekeren enzoquote:

* Puala knuffelt Gijsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heel dat gedoe met die relatie die niks is geworden etc.. Eens in de zoveel tijd komt dat een keer terug en dan zit ik daar een hele dag over te piekeren enzo

Oh maar dat is het ook niet hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt Gijs
Kom op kerel, ze is het niet waard. Geloof me maar

Nou ja, het is al goed dat je zelf weet dat het de grootste onzin is. Ik denk dat het gewoon een gemiste kans voor haar is geweest. Volgens mij ben je best een toffe gozer namelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh maar dat is het ook niet hoor
Meer dat je terugdenkt aan dingen en dan "Miss als ik dat anders had gedaan dan...." terwijl je in je achterhoofd weet dat dat grootse onzin is..

Dat is pas leuk als je moet lachenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:49 schreef Puala het volgende:
Wat is spierpijn in je buikspieren trouwens ontzettend kut

Ach het voordeel is wel weer dat ik dr sindsdien nooit meer gezien heb en dat ook niet zo snel zal gebeurenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, het is al goed dat je zelf weet dat het de grootste onzin is. Ik denk dat het gewoon een gemiste kans voor haar is geweest. Volgens mij ben je best een toffe gozer namelijk

Daar heb ik nu nog geen last van gehad. Alleen al het typen (laptop staat ver weg, moet overeind komen) valt me al vies tegen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is pas leuk als je moet lachen

Dat scheelt wel heel veel jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach het voordeel is wel weer dat ik dr sindsdien nooit meer gezien heb en dat ook niet zo snel zal gebeuren
 Alleen nu nog een andere dame tegenkomen die beter is he
 Alleen nu nog een andere dame tegenkomen die beter is he  
 Nou ja, dat kan ik me dan weer niet voorstellen.quote:In het echt ben ik gewoon een lompe eikel

De meeste mensen zijn lief in het echt en lomp op het internet, Gijs doet het andersom!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat scheelt wel heel veel jaAlleen nu nog een andere dame tegenkomen die beter is he

[..]
Nou ja, dat kan ik me dan weer niet voorstellen.

Tsja al zal ik daar wel wat terughoudender in zijn denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat scheelt wel heel veel jaAlleen nu nog een andere dame tegenkomen die beter is he

Was ook maar een grapjequote:[..]
Nou ja, dat kan ik me dan weer niet voorstellen.

Dus? Als vrouw zijnde kun je kerels ook versieren etc hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja al zal ik daar wel wat terughoudender in zijn denk ik

quote:[..]
Was ook maar een grapje
 oke
 oke

Ook een keer gehad, stapel op een meid, waar eigenlijk helemaal niks leuk aan was. Was meer gewoon 'het 1e meisje dat me aandacht gaf'quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja al zal ik daar wel wat terughoudender in zijn denk ik
 En toen zij niks wou heel lang kut voelen, terwijl het toch eigenlijk achteraf gezien 0,0 relatiemateriaal was, en we ook geen zelfde interesses hadden. Nu eigenlijk altijd veel terughoudender in het verliefd worden, gekwetst worden is gewoon kut.
  En toen zij niks wou heel lang kut voelen, terwijl het toch eigenlijk achteraf gezien 0,0 relatiemateriaal was, en we ook geen zelfde interesses hadden. Nu eigenlijk altijd veel terughoudender in het verliefd worden, gekwetst worden is gewoon kut.

Nah het enige verschil wat ik bij mezelf kan ontdekken is dat ik in het echt vaak heel impulsief reageer. Dus dan maak ik een opmerking oid en dan denk ik soms ook van "Dat had ik beter anders kunnen zeggen/niet kunnen zeggen"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn lief in het echt en lomp op het internet, Gijs doet het andersom!

Dat is het misschien bij mij ook wel. Want achteraf gezien hadden we ook hele andere interesses en allebei een druk leven. Dus op lange termijn had het waarschijnlijk niet eens gewerkt.. Alleen denk je daar op dat moment anders over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook een keer gehad, stapel op een meid, waar eigenlijk helemaal niks leuk aan was. Was meer gewoon 'het 1e meisje dat me aandacht gaf'En toen zij niks wou heel lang kut voelen, terwijl het toch eigenlijk achteraf gezien 0,0 relatiemateriaal was, en we ook geen zelfde interesses hadden. Nu eigenlijk altijd veel terughoudender in het verliefd worden, gekwetst worden is gewoon kut.

Echt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus? Als vrouw zijnde kun je kerels ook versieren etc hoor
[..]oke
 Kom vaak in de kroeg maar overkomt me nou niet zo veel
 Kom vaak in de kroeg maar overkomt me nou niet zo veel  

Mjah, misschien ben ik dan de enige die zo open minded is. Vind het ontzettend leuk om met een kerel te flirten enzquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Echt?Kom vaak in de kroeg maar overkomt me nou niet zo veel

Mja maar ik ben niet zo'n disco type. Daar gebeurt dat miss veel. Ik ga meestal in de stad naar een kroeg. Gewoon gezellig kletsen en zo nu en dan eens gek doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, misschien ben ik dan de enige die zo open minded is. Vind het ontzettend leuk om met een kerel te flirten enz

Zij had ook de eerste stap gezet maar dat was eigenlijk alleen de eerste avond (miss kwam het bij mij door de alcoholquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:01 schreef AMDB het volgende:
Bij mij was het ook m'n vriendin die de eerste stap nam, maar wat daarna kwam was ik toch wel meer de drijvende kracht denk ik.
Even pauze
 ) daarna nam ik de hele tijd t initiatief. Dat ga ik in de toekomst ook wel anders doen..
) daarna nam ik de hele tijd t initiatief. Dat ga ik in de toekomst ook wel anders doen..  

Ach, ik vind beide gewoon leuk. Alleen naar de kroeg moet je vaak met een leuke groep gaan, omdat je toch best wel met dezelfde mensen praat dan. In een discotheek ga ik nog wel is alleen de dansvloer op of gewoon richting een andere zaal of wat dan ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja maar ik ben niet zo'n disco type. Daar gebeurt dat miss veel. Ik ga meestal in de stad naar een kroeg. Gewoon gezellig kletsen en zo nu en dan eens gek doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |