Jongens/mannen weten vaak gewoon niet hoe ze moeten reageren. Hoe vaak ik al raar gereageerd heb op een meisje als ze me aansprak...en dan later denk je: stom!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Versieren zuigt. Ik krijg afkeurende blikken als ik probeer een gesprek aan te maken.Daarom doe ik er niet meer aan.
Mannenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Versieren zuigt. Ik krijg afkeurende blikken als ik probeer een gesprek aan te maken.Daarom doe ik er niet meer aan.
Maar het komt zo beledigend over. Dan weet ik niet of je mij afwijst om mijn uiterlijk of dat je het moeilijk hebt om je uit te drukken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jongens/mannen weten vaak gewoon niet hoe ze moeten reageren. Hoe vaak ik al raar gereageerd heb op een meisje als ze me aansprak...en dan later denk je: stom!
Vrouwen zijn erger. Die durf ik helemaal niet te versieren.quote:
Keurigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdorie, morgenavond tentamen. Zo het boek maar eens kopen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdorie, morgenavond tentamen. Zo het boek maar eens kopen
Doe je boodschappen op de uni?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:38 schreef Californium het volgende:
Terug van boodschappen... Onderweg naar de Uni kwam de bus langs... dus die maar genomen![]()
dus met de bus boodschappen gedaan
Tsja dat doen ze 2min en dan zijn ze ook weer wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, dat zeg ik niet
Maar dan sta je net te praten met een leuke meid, komen ze er bij staan en lopen ouwehoeren...
Weet zo 123 niks maar is sim only met losse tel dan niet goedkoper?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil liefst met een netjes telefoontje erbij. Hoef geen boordcomputer, maar gewoon bellen/sms, cameraatje en wellicht bluetooth [voor aan de laptop]. En dan zo voordelig mogelijk abo, zo rond de 100-150 belminuten.
Kan ik eindelijk van mijn n73 af
Alleen bus 7 stopt voor de AH XL en komt vlakbij de uni langs, maar gaat er niet heen! Of loop je vanaf de v. Peltlaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Californium het volgende:
nee.... een bus die voor mijn huis stopt en mij naar de AH XL bracht.... En jah voor mijn huis in onderweg naar de uni
loop vanaf de van Peltlaan. Woon op hoogveldt, neem bus 3 / 4 / 11 naar daarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen bus 7 stopt voor de AH XL en komt vlakbij de uni langs, maar gaat er niet heen! Of loop je vanaf de v. Peltlaan?
heel vaag... 11 vandaag nog wel 3 en 4 niet meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef AMDB het volgende:
Dacht ik al. Die rijden niet meer over de Erasmuslaan tegenwoordig of wel? (vanwege afsluitingen enzo?).
Dat is erg handig zeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Californium het volgende:
nee.... een bus die voor mijn huis stopt en mij naar de AH XL bracht.... En jah voor mijn huis in onderweg naar de uni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |