Nee rebound ! die moet eerst, na de rebound komt het zelfvertrouwen weer naar optimaal niveau en dan komt de restquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef Swatfire het volgende:
Ben het alleen niet eens met de naam. Na de ex komt flirten/daten/nieuwe relatie of misschien rebound ja.
hmm naja rebound slaat toch zeg maar op het feit dat je eigenlijk nog niet over je ex heen bent, en dan maar iemand "pakt" om je ex maar niet te missenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:40 schreef purplerose het volgende:
meestal komt er eerst een rebound en dan pas nieuwe relatie
Ja Sinterklaasje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef purplerose het volgende:
maar ik riep 5 december anyone!?
Dan pak je een paar reboundsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hmm naja rebound slaat toch zeg maar op het feit dat je eigenlijk nog niet over je ex heen bent, en dan maar iemand "pakt" om je ex maar niet te missen
dat zou dus ook niet voor mij gelden, want ondanks dat ik mn ex soms wel mis... zou ik eggggggggt nie meer iets met dr willen
Ze wil je terug?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dan pak je een paar reboundszelf erg hard mee bezig .. schrok gewoon van de stem van de ex toen ze me laatst over iets vaags belde
Ow fuck, dan moet ik even gauw een rebound regelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:40 schreef purplerose het volgende:
meestal komt er eerst een rebound en dan pas nieuwe relatie
haha... we zullen zien. Ik ga niks uit de weg in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dan pak je een paar reboundszelf erg hard mee bezig .. schrok gewoon van de stem van de ex toen ze me laatst over iets vaags belde
Ik ben morgen in Maastricht bij papsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow fuck, dan moet ik even gauw een rebound regelenJa, had daar laatst kans op gehad volgens mij, maar toen wilden vrienden niet meewerken om even mee te gaan naar Maastricht
Ja, daar ben ik ook een beetje naar op zoek, vandaar dus graag even een rebound snel tussendoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef purplerose het volgende:
ik ben dan liever degene na de rebound, die heeft weer kans om een blijvertje te zijn![]()
Klinkt goed, maar volgens mij kan je zonder rebounds ook prima weer een relatie beginnen. Rebounds zijn feitelijk dingen om over je ex heen te komen. This maar net waarop je uit bent hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef Cappy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb alvast een poll gemaakt per weekend.Als ik alle data moet inpassen dan wordt de poll wel erg lang.
![]()
Poll: Wanneer is de groepssexmeet?67/8 november 13/14/15 november 20/21/22 november 27/28/29 november 4/5/6 december 11/12/13 december 18/19/20 december 25/26/27 december
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik was ff aan 't kijken hoe zo'n poll werkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
whahahaha jij hebt er zin in of niet tuxxx
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was ff aan 't kijken hoe zo'n poll werkt.
Eindelijk iemand die het met mij eens isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ben niet zon rebound fan.. dat is meer een beetje surrogaat liefde om geen pijn te voelen.ik ga gewoon over een tijdje weer voor een goeie geile relatie
sla die rebound wel over
Geloof wat je wil geloven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
neeeeneeeeee hier lul je je niet uit
niet lachen maar invullen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
whahahaha jij hebt er zin in of niet tuxxx
Ik zeg ook niet dat ik het ermee eens benquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is![]()
[edit] SPH'er waarom verbaast me dat niet?. MWD'er hier
Nou tot nu toe gaat het wel over het leven na de ex.... en rebounds en dat soort praktijken. Snap niet wat het probleem nou isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef Re het volgende:
ik wil er wel even op wijzen dat er toch iets meer met dit topic gedaan moet worden dan alleen wat geslowchat he...
prima om over een gezamelijk onderwerp te praten maar dan moet het wel daarover gaan
hey wb!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
Godver...Dit is al net zo'n slowchat geworden als de vorige...
Ik moet toch maar even een MSN-account aanmaken dan maar...
Na je praatjes van gisteren neem ik dat iets minder serieus if you don't mindquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
niet zozeer een probleem hoor, maar zorg er dan voor dat het iets anders wordt dan bijvoorbeeld de singles reeks, wat is het verschil, wat is er specifiek aan dit topic wat daar niet kan... beschrijf het eens en gebruik dat als leidraad (als in een gedegen OP etc...)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou tot nu toe gaat het wel over het leven na de ex.... en rebounds en dat soort praktijken. Snap niet wat het probleem nou is
We hebben er al 4 maanden over gedaan om los te komenquote:
We maakten ons al ongerustquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Waar ben je geweest? Nog geneukt?
Das idd een goed planquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
Godver...Dit is al net zo'n slowchat geworden als de vorige...
Huh, het feit dat ik makkelijk over sex praat wil zeggen dat ik een rebound boy wil?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:01 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Na je praatjes van gisteren neem ik dat iets minder serieus if you don't mind
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Huh, het feit dat ik makkelijk over sex praat wil zeggen dat ik een rebound boy wil?
Ik heb nog nooit een rebound vent gehad
wij zijn van die social lui die de hele dag lopen te voelen en te zweeftevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is![]()
[edit] SPH'er waarom verbaast me dat niet?. MWD'er hier
Jij wil sowieso toch geen lul in je reet of wat?quote:
Lijkt me niet neequote:
nou nou nou wat zijn we weer b-anaalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij wil sowieso toch geen lul in je reet of wat?
Ach, de verborgen kanten he.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
nou nou nou wat zijn we weer b-anaal
Hele dag niks doen en beetje bullshit lullen jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
wij zijn van die social lui die de hele dag lopen te voelen en te zweefteven
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach, de verborgen kanten he.
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Waar ben je geweest? Nog geneukt?
quote:
Done!quote:
PM je jouw msn dan.quote:
braafquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee./
Ben bij een vriend wezen eten.
[..]
![]()
[..]
Done!
Jaja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet nu m'n accountnaam al niet meer...
Je wilt het gewoon nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet nu m'n accountnaam al niet meer...
pas maar op straks word je teruggestuurd naar het exen topicquote:
Don't worry niet iedereen houd van msn. Like me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:30 schreef dick_laurent het volgende:
ja als iedereen op msn gaat zitten is dit topic idd beetje overbodig
-edit- dan is heel fok overbodig![]()
zat al heel de dag eraan te komen en het kan dan de overhand krijgen als ik moe word.quote:
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pas maar op straks word je teruggestuurd naar het exen topic
Ja ik baal dan toch misschien wel een beetje want er is zaterdag een feestje waar zo'n beetje al mijn vrienden heen gaan... maar mijn ex is dus ook uitgenodigd...en ik wil die ##@@%%$ niet zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Don't worry niet iedereen houd van msn. Like me.
Hebben jullie al plannen voor het weekend? Bij mij staat alles nog open. Ga zoiezo stappen, maar weet nog niet waar/met wie. Date zou ook leuk zijn, maar dat zie ik voor vrijdag niet meer gebeuren. Ow well eerst nog even 3 dagen hard werken.
nope, geen plannen geen vrienden, geen vrienden geen plannenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Don't worry niet iedereen houd van msn. Like me.
Hebben jullie al plannen voor het weekend? Bij mij staat alles nog open. Ga zoiezo stappen, maar weet nog niet waar/met wie. Date zou ook leuk zijn, maar dat zie ik voor vrijdag niet meer gebeuren. Ow well eerst nog even 3 dagen hard werken.
quote:
Misschien een stomme vraag idd..heb niet alles doorgelezen, maar hoe staat t er nu voor met het hele, getting over it?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik baal dan toch misschien wel een beetje want er is zaterdag een feestje waar zo'n beetje al mijn vrienden heen gaan... maar mijn ex is dus ook uitgenodigd...en ik wil die ##@@%%$ niet zien![]()
Dus dat feestje kan ik dus niet heen.... maar ik verzin wel wat anders te doen![]()
Date zou leuk zijn inderdaad, maar ik zie dat ook niet echt lukken op zo'n korte termijn
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
heel goed! nooit meer triest en zielig zullen we zijn!
heb net een dipje dus je vraagt het me op het verkeerde momentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag idd..heb niet alles doorgelezen, maar hoe staat t er nu voor met het hele, getting over it?
Uberhaupt, voor alle, voormalix "Ex topic" bezoekers...hoe gaat t nu? (of stel ik nu al lang beantwoorde vragen?)
Gaat best goed.... ik denk bewust niet teveel aan haar, maakt me alleen maar pissigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag idd..heb niet alles doorgelezen, maar hoe staat t er nu voor met het hele, getting over it?
Uberhaupt, voor alle, voormalix "Ex topic" bezoekers...hoe gaat t nu? (of stel ik nu al lang beantwoorde vragen?)
scifiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:44 schreef Barbusse het volgende:
Vrijdag met een vriend of naar goede scifi, of dronken naar een slechte rampenfilm (als die draait). Verder een beetje kotsen op die andere mensen die zich vroeger mijn vrienden noemden.
District 9. Schijnt zwaar oké te zijn.quote:
Truste u dan maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Kwartje7 het volgende:
Ga ook naar mijn bed. Over 6 uur gaat de wekker weer. Hopelijk voel ik mij dan net zo goed als vandaag
Mwah.... ik heb em 2 maanden geleden al gezien in New Yorkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
District 9. Schijnt zwaar oké te zijn.
Succesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Truste u dan maar.Ik ga ook zo. Heb morgen twee sollicitaties....
Zie er net bij jonathan ross wat over, iets met robotsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
sweetdreams!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Kwartje7 het volgende:
Ga ook naar mijn bed. Over 6 uur gaat de wekker weer. Hopelijk voel ik mij dan net zo goed als vandaag
gaat over de TT en over de plannen voor het weekendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:50 schreef cerror het volgende:
Gezien de TT, nog geen rebound gehad.
Gaat dit nog over de TT of is dit de R&P slowchat?
Euh....[pretentieuze filmnerdmodus]het schijnt de perfecte mix te zijn tussen actie, maatschappijkritiek, racisme en kijk op de informatiemaatschappij[/pretentieuze filmnerdmodus]quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mwah.... ik heb em 2 maanden geleden al gezien in New York(die smiley is bedoeld voor NY, niet voor de film)
Vond 'm een beetje lame eigenlijk... vrij dun en niet bepaald origineel verhaal. Desalniettemin zit er lekker veel actie in, dus je zal je er denk ik niet mee vervelen.
Plannen voor dit weekend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
gaat over de TT en over de plannen voor het weekend
klinkt tofquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Plannen voor dit weekend.
Ah.
Uhm.
Zuipen.
Muziek maken.
naja zo heb ik hem iig niet beleefd.....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh....[pretentieuze filmnerdmodus]het schijnt de perfecte mix te zijn tussen actie, maatschappijkritiek, racisme en kijk op de informatiemaatschappij[/pretentieuze filmnerdmodus]
Dus daar ben ik wel voor!![]()
En anders wordt 't dus bezopen 2012 kijken....
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik geef ook grif toe dat ik zwak ben als het op hem aankomt
wow das wel knap, en geen behoefte om je paal in dr te schuiven?
goeie keuzesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Plannen voor dit weekend.
Ah.
Uhm.
Zuipen.
Muziek maken.
Ohja ook scifi hier!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
goeie keuzes![]()
zal bij mij zijn scifi kijken, muziek luisteren en wiet ipv zuipen
Nouja de pik wil wat ie wil he, dat gaat helemaal vanzellufquote:
want?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Dat MSN was volgens mij the dumbest idea of dumb ideas....
Ik ben net bezig met stargate Universe maar ik denk dat ik stargate Atlantis ook maar es ga binnenhalen, heb me in die nooit zo verdiept om de een of andere vage redenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja ook scifi hier!
Ben nu bij seizoen 4 van Stargate Atlantis.
Does 'n gok?quote:
omdat ie een bange digibeet isquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
omdat ie een bange digibeet is![]()
maar stiekum laat je je staaf door je knuistje gaan hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.En dan vraag ik jullie digikenners om raad en wat krijg ik? Sexuele intimidatie!
haha ja ik ben net ook al gillend weg gerend op msnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.En dan vraag ik jullie digikenners om raad en wat krijg ik? Sexuele intimidatie!
Stargate Atlantis vind ik stukken beter dan Stargate universe tot zover.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben net bezig met stargate Universe maar ik denk dat ik stargate Atlantis ook maar es ga binnenhalen, heb me in die nooit zo verdiept om de een of andere vage reden![]()
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar stiekum laat je je staat door je knuistje gaan he
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha ja ik ben net ook al gillend weg gerend op msn![]()
Tis al veranderd in staaFquote:
Dat is haar Freudiaanse verspreking om mijn autoriteit te bevestigen.quote:
whihihihihihiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is haar Freudiaanse verspreking om mijn autoriteit te bevestigen.
Ik vecht graag op onbekend terrein.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
whihihihihihi
en ja sorry maar ik voelde me ernstig door jullie geïntimideerd op msn
Uiteraard, van achter naar voor is beetje onhandigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Stargate Atlantis vind ik stukken beter dan Stargate universe tot zover.
En als je begint aan Atlantis begin dan wel bij seizoen 1 and so on.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is haar Freudiaanse verspreking om mijn autoriteit te bevestigen.
Over goede series gesproken: Californication!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteraard, van achter naar voor is beetje onhandig![]()
lekker op de bank met scifiVindt het zoooo kut met peren dat ik hier de scifi channel niet kan krijgen
Nee johquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Dat MSN was volgens mij the dumbest idea of dumb ideas....
Watjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
whihihihihihi
en ja sorry maar ik voelde me ernstig door jullie geïntimideerd op msn
Ik heb wat gemist blijkbaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar lach je dan wel om, maar ontkennen heeft geen zin lieverd.quote:
Whehehe.....het was een héél avontuur voor me.quote:
Nieuwe seizoen is er bijnaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Over goede series gesproken: Californication!
Hank Moody is mijn held
Inderdaad, is toch wel een van de betere series van nu [:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hank Moody is mijn held
Dad? There's a naked women sleeping in your bed. She has no pubic hair. Is she sick?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hank Moody is mijn held
I know maar ik ben nog bij seizoen 1quote:
im surrounded by digibeetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar lach je dan wel om, maar ontkennen heeft geen zin lieverd.![]()
[..]
Whehehe.....het was een héél avontuur voor me.
Nou, dan zitten we wat dat betreft in ieder geval op dezelfde golflengte.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
im surrounded by digibeeten
jouw freudiaanse verspreking op msn ben ik ook niet vergeten hoor met "voelen"
Truste meis!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nouja ik ga naar bed, ben naar de klote.Truste.
Whut?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef purplerose het volgende:
jouw freudiaanse verspreking op msn ben ik ook niet vergeten hoor met "voelen"
Truste Tuxxx!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nouja ik ga naar bed, ben naar de klote.Truste.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:19 schreef Cappy het volgende:
Pff durf niet eens meer naar bed 3:40 minuten moet ik weer opstaan.... dan maar zoeken naar de eerdere exen ..
kunnen die ook een rebound zijn ?
?
Moet niet gekker wordenquote:
David zegt (1:07):quote:
Dude, dat gebeurd je maar 1 keerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:22 schreef Cappy het volgende:
[..]
Moet niet gekker wordenme opgeofferd om het pand te openen voor werklui :S Hoe stom kan ik zijn ..
Mooi is dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
David zegt (1:07):
<voel hier in wat van toepassing is>
Ditvoel ipv voer
want alleen de broodbakker moet vroeg op?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dan zitten we wat dat betreft in ieder geval op dezelfde golflengte.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:24 schreef Barbusse het volgende:
Die spannende foto's kun je dus vergeten, paarse roos.
stratenmakers zijn er toch niet zo vroeg bij, in het donker zie je zo weinig hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
want alleen de broodbakker moet vroeg op?hij kan ook stratenmaker zijn... of krantenbezorger... of orderpicker... allemaal kut beroepen waarbij je extreem vroeg op moet
Waren er spannende foto's?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:24 schreef Barbusse het volgende:
Die spannende foto's kun je dus vergeten, paarse roos.
gelukkig geen van allequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
want alleen de broodbakker moet vroeg op?hij kan ook stratenmaker zijn... of krantenbezorger... of orderpicker... allemaal kut beroepen waarbij je extreem vroeg op moet
pielemuisquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hahaha... oei, hij is op zijn pielemans getrapt![]()
Nou zal je verbazen schijnbaar .. na een wilde nacht terug over de A2 brug dicht .. en die vallen toch ook onder stratenmakers ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
stratenmakers zijn er toch niet zo vroeg bij, in het donker zie je zo weinig he
ah... ook leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:26 schreef Cappy het volgende:
[..]
gelukkig geen van alleik zeg ja en nee tegen mensen die willen verzekeren
en bij twijfel vraag wel eens copy rijbewijs
gniffel
Probeer het maar eens goed te maken dan?quote:
ook een leuke job .. fulltime huismanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ah... ook leuk
ik ben full-time kansloos....
hoop wel op promotie binnenkort though....
Full-time kansloos....is daar goed werk in te vinden deze tijd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ah... ook leuk
ik ben full-time kansloos....
hoop wel op promotie binnenkort though....
hadden ze bouwlamp bij zichquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:27 schreef Cappy het volgende:
[..]
Nou zal je verbazen schijnbaar .. na een wilde nacht terug over de A2 brug dicht .. en die vallen toch ook onder stratenmakers ?![]()
ja als je een rijke muts vindquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Full-time kansloos....is daar goed werk in te vinden deze tijd?
Das met 3x aaien gebeurd manquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer het maar eens goed te maken dan?
"project " alleen eigenlijk toch te ver weg voor herhaling .. en na degelijke evaluatiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
hadden ze bouwlamp bij zich![]()
wat voor wilds had je gedaan?
Ben druk aan het zoeken!quote:
Whehehe....wie weet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:29 schreef dick_laurent het volgende:
damn het wordt weer laat
betekent dit dat de kwaliteit van iedereens posts weer op hetzelfde briljante geile niveau van gister komt
ik heb ook nooit erbij gezegd dat het een feit was... of wel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:29 schreef cerror het volgende:
Trouwens de term kutberoep berust alleen op je eigen mening dus maakt het het nog geen feit.
My 2 cents.
Zelfs dat aaien doe je niet eens.quote:
op dit moment kan ik er wel paar noemen die wel op feiten berust zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ik heb ook nooit erbij gezegd dat het een feit was... of wel?
zeg dan gewoon in je mondquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat aaien doe je niet eens.Put your money where your mouth is for once!
Weet waar je aan begint hier...quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint hier...Iedereen loopt hier te smachten naar rebounds lijkt het soms wel.
Je typte "in"...quote:
Ik ben niet rijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben druk aan het zoeken!
[..]
Whehehe....wie weet?
Vond zij dat ook?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:30 schreef Cappy het volgende:
[..]
"project " alleen eigenlijk toch te ver weg voor herhaling .. en na degelijke evaluatie
Ik heb je gezicht nog niet eens gezienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat aaien doe je niet eens.Put your money where your mouth is for once!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah ik herken wat in de symptomen, thats all
gelukkig, nog een vrouwquote:
en dan noemt ie mij een playerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
In that case: you are MOST welcome here! [ afbeelding ]
Me is omg![]()
Playerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
In that case: you are MOST welcome here! [ afbeelding ]
Me is omg![]()
Oké, jij wilt gewoon sex. De uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:33 schreef dick_laurent het volgende:
IK niet hoor
want een rebound betekent dat je nog niet over je ex heen bent en dan ben ik wel... vind ik
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
en dan noemt ie mij een player![]()
lutser
I knew I had that comin'...quote:
Dus hoe was de rebound ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ok: 8 jaar een relatie, waarvan 2 jaar getrouwd, uit rlkaar sinds begin dit jaar, inmiddels aan mijn 2e relatie.
Dat was het
Behoorlijk succesvol zo te lezen.quote:
Dat gaat zeker niet werkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
I knew I had that comin'...![]()
Ik zal me voortaan bijzonder charmant, als een echte gentleman opstellen, oké?
En die posten hier?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde alleen een meeleestvp omdat beide vriendjes fokkers zijn.
2 vriendjes? Sloerie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hey, van mij mag je pimpen zo veel je wil hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
I knew I had that comin'...![]()
Ik zal me voortaan bijzonder charmant, als een echte gentleman opstellen, oké?
wasnt meeheee !quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
NOGquote:
Harem van mannenquote:
Een wereld vol vertrouwen zien we welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beide vriendjes die ik had sinds mijn scheidng.
En ja
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef purplerose het volgende:
zo nog ff een kop thee en dan toch maar naar bed, dan lijkt het nog een beetje alsof ik een ritme heb
Ach, als ik die verhalen hier en in andere topics soms zo lees ben ik bijzonder braaf. En soms wordt je dan wel eens meegesleurd in de vaart der internetvolkeren hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hey, van mij mag je pimpen zo veel je wil hoor
alleen je moet niet het heilige boontje uithangen als je dat niet bent![]()
je weet tog
Bij mij duurt het altijd een paar jaar voor ik weer es een vriendje aan de haak slaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beide vriendjes die ik had sinds mijn scheidng.
En ja
Jaloers op haar?quote:
Hebben ze daar geen "betovering "voorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij mij duurt het altijd een paar jaar voor ik weer es een vriendje aan de haak sla
Braaf zijn is voor mietjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ach, als ik die verhalen hier en in andere topics soms zo lees ben ik bijzonder braaf. En soms wordt je dan wel eens meegesleurd in de vaart der internetvolkeren hè?
bijnaquote:
Hoeveel mensen met een relatie lopen er wel niet iedere dag in singles te posten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
Hey trouwes, trouwes, TROUWES!
Mogen mensen die over hun ex heen zijn hier dan niet meer posten?
Die is er idd maar dan is het niet echt hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Cappy het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen "betovering "voor
natuurlijk welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
Ja, vertel eens!quote:
Gelukkig is er iemand die bereid is het stokje van dick_laurent en mij over te nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:47 schreef Cappy het volgende:
[..]
of ik eroverheen ben gegaan ? nouuuu
eheh tis laat
blijven toveren totdat de illusie werkelijkheid wordtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die is er idd maar dan is het niet echt he
het niveau daalt met het verstrijken der minutenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:47 schreef Cappy het volgende:
[..]
of ik eroverheen ben gegaan ? nouuuu
eheh tis laat
Soort van Fake it till you make it!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:49 schreef Cappy het volgende:
[..]
blijven toveren totdat de illusie werkelijkheid wordt![]()
doet me gelijk denken .."under her spell " kent iemand dat liedje ?
Dat kan zo natuurlijk niet langer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
het niveau daalt met het verstrijken der minuten![]()
![]()
trying to live up to the expectations....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig is er iemand die bereid is het stokje van dick_laurent en mij over te nemen.![]()
Truste !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan zo natuurlijk niet langer.Dus ik ga nu maar echt naar bed, truste mensen!
![]()
sweetdreams dude!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan zo natuurlijk niet langer.Dus ik ga nu maar echt naar bed, truste mensen!
![]()
Voedselbank?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef purplerose het volgende:
zo dat gratis eten is toch lekker dan als je het hebt moeten betalen
nah Tony Rich project - under her spellquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Soort van Fake it till you make it!
Ik ken wel "i've put a spell on youuu and now your mineeeeee"
Thuisbezorgd.nlquote:
handen boven ... achquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:52 schreef Cappy het volgende:
[..]
nah Tony Rich project - under her spell![]()
heeeeel oudtoen was ik nog lief en ontschuldig
whaha wat niet is moet nog komenquote:
het zal even moeten wachten, me thee is op en ik ga me bedje inquote:
Ooh sorry was met hele andere dingen bezigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
het zal even moeten wachten, me thee is op en ik ga me bedje in![]()
Sweetdreams!!
Hoiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:41 schreef purplerose het volgende:
[..]Kunnen die zich ook ff hier melden dan?
maandag bekeken: ik vond 'm idd zwaar ok.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
meer een "hoe overleef ik m'n ex-topic" post, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:26 schreef Kwartje7 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb een probleem. Het gaat redelijk goed met mij, maar heb vannacht bijna niet geslapen. Ik heb mijn zelf allemaal vragen gesteld over onze relatie. Over het algemeen heb ik daar een negatief antwoord op. Maar ik mis hem zo erg en hou veel van hem. Ben er gewoon misselijk van. Ik bedoel hij was altijd mijn maatje, beste vriend, etc, voordat het slechter ging. Volgens mij is dit bij hem hetzelfde probleem. Onze liefde is dan toch genoeg zijn om weer bij elkaar te komen.
Zal ik dit aan hem mailen of schikt dit alleen maar af. Ik weet of ik hier goed aan doe. Ga niet sms of bellen, want dan word ik, denk ik, alleen maar zwakker.
Jullie advies graag op deze vroege morgen
Heb hem toch maar gemaild, maar hij draait erom heen, geeft alleen antwoorden op andere vragen. Is dat man eigen. Welke conclusie moet ik hier uit trekken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meer een "hoe overleef ik m'n ex-topic" post, maar dat terzijde.
Je moet doen waar je je goed bij voelt en als jij wil polsen of hij er voor voelt om het nog eens te proberen, moet je dat gewoon doen. Maar wapen je wel tegen mogelijk negatief antwoord!
En wees er ook van doordrongen dat zoiets (denk ik) alleen werk als je er beide voor 110% voor gaat en er ook in gelooft.
maar wat je ook beslist: sterkte en succes gewenst.
Daar kunnen vrouwen anders ook iets van...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:15 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Heb hem toch maar gemaild, maar hij draait erom heen, geeft alleen antwoorden op andere vragen. Is dat man eigen. Welke conclusie moet ik hier uit trekken.
Sorry, maar ik vraag om advies. Lees maar even terug. En mannen denken anders dan vrouwen, tochquote:
ja, dat kan ook in het andere topic....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vraag om advies. Lees maar even terug. En mannen denken anders dan vrouwen, toch
Er zit (bijna) niemand in het andere topic. En ik wilde graag gelijk advies.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja, dat kan ook in het andere topic....
ik zie 5 pagina's met slowchat en dan een vraagje van jou... dat is het wel eigenlijk
Nouja, we gingen gister echt wel in op het onderwerp waar dit topic voor bedoeld is.... maar volgens mij heb je je beslissing al gemaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja, dat kan ook in het andere topic....
ik zie 5 pagina's met slowchat en dan een vraagje van jou... dat is het wel eigenlijk
Ok prima.... maar in de singles reeks zit gewoon steeds hetzelfde kliekje waar voor mijn gevoel niet echt tussen te komen is...vandaar dat ik voor wat andere mensen dit topic had bedacht, met ook een andere gedachtengang en onderliggend onderwerp....snap je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Re het volgende:
probeer het eens gewoon in de R&P slowchat of in de singles reeks of gewoon zonder SC in het omgaan met je ex topic, slowchatten kan echt in diverse topics op FOK!
In den beginne niet. Later welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouja de pik wil wat ie wil he, dat gaat helemaal vanzelluf
maar je was geestelijk zo sterk om het te negeren?
Ik snap je punt wel, maar het singles topic vind ik echt zo'n "Ow wat is het toch geweldig om single te zijn" topic... De mensen die hier posten hebben daar een andere kijk op als ik het zo bekijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Re het volgende:
probeer het eens gewoon in de R&P slowchat of in de singles reeks of gewoon zonder SC in het omgaan met je ex topic, slowchatten kan echt in diverse topics op FOK!
100% mee eensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar het singles topic vind ik echt zo'n "Ow wat is het toch geweldig om single te zijn" topic... De mensen die hier posten hebben daar een andere kijk op als ik het zo bekijk.
ja ik snap je motivatie, maar dan komen er 2 topics uit die alleen over SC gaan, dan is dat natuurlijk niet slim.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok prima.... maar in de singles reeks zit gewoon steeds hetzelfde kliekje waar voor mijn gevoel niet echt tussen te komen is...vandaar dat ik voor wat andere mensen dit topic had bedacht, met ook een andere gedachtengang en onderliggend onderwerp....snap je?
Begrijp jouw punt heus wel... maar dat was dus zeg maar mijn motivatie voor dit topic.
zorg er dan voor dat er een topic ontstaat waar men dus over het onderwerp praat en niet zoals deze laatste 2 delen, want dat is gewoon SC en dat kan overalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar het singles topic vind ik echt zo'n "Ow wat is het toch geweldig om single te zijn" topic... De mensen die hier posten hebben daar een andere kijk op als ik het zo bekijk.
Naja die SC is nu ff redelijk erg omdat het een nieuw topic is....en alles wat effe nieuw is is effe interessant. Dat neemt vanzelf af.... het is nu bijvoorbeeld ook al stuk rustiger hier.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik snap je motivatie, maar dan komen er 2 topics uit die alleen over SC gaan, dan is dat natuurlijk niet slim.
En misschien bedriegt je gevoel je wel
Er werd geklaagd dat men in het kunst van het loslaten topic teveel off-topic ging.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk het verschil met de Kunst van het loslaten van je ex? Daar hoort een reboundfase toch ook bij?
Loslaten is toch niet iets wat je alleen in week 1 t/m 3 doet? Zo te zien is Kwartje nog steeds druk bezig met loslaten.
Kortom: ik snap de afsplitsing van de Kunst niet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
Dus ... omdat er in het ene topic teveel werd geslowchat, komt er een tweede topic over hetzelfde 'dilemma' met een iets andere slowchat.
Het is toch aan de users zelf om dat huilerige karakter van de Kunst om te buigen?
Loslaten is ook ná de ex trouwens ...
Ach.... ik had het ook gedaan hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:44 schreef Kiwijuice het volgende:
Noouu, ik kon dit topic gister niet meer vinden! Heb ik al mn ex-drama's met andere moeten bespreken...
Zit laatste 2 dagen weer in zon lekkere emotio-achtbaan, genieeeten! Maar me toekomstige FB praat weer tegen me... ien contact gelegd met ex-scharrel.. Spreid je winkansen heh?! oh wat klinkt dat slutty...
Whaha pfieuw, lucht op...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ach.... ik had het ook gedaan hoor
dit topic heeft een zeer therapeutische werking...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is toch gewoon 'De kunst van het vergeten van je ex' SC V2.0
Ik zie iig hetzelfde volk en hetzelfde geneuzel
Relmofje toch!quote:
Dat deden we dus in het andere topic beetje een vrolijke noot toevoegen maar dat is dan gelijk SC en dat mag niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
Dus ... omdat er in het ene topic teveel werd geslowchat, komt er een tweede topic over hetzelfde 'dilemma' met een iets andere slowchat.
Het is toch aan de users zelf om dat huilerige karakter van de Kunst om te buigen?
Loslaten is ook ná de ex trouwens ...
Dat mocht dus niet in dat topicquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is toch gewoon 'De kunst van het vergeten van je ex' SC V2.0
Ik zie iig hetzelfde volk en hetzelfde geneuzel
Klinkt? Je bent het. Maar goed, doen wat je zelf wil natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:44 schreef Kiwijuice het volgende:
Noouu, ik kon dit topic gister niet meer vinden! Heb ik al mn ex-drama's met andere moeten bespreken...
Zit laatste 2 dagen weer in zon lekkere emotio-achtbaan, genieeeten! Maar me toekomstige FB praat weer tegen me... ien contact gelegd met ex-scharrel.. Spreid je winkansen heh?! oh wat klinkt dat slutty...
En dan komt er een tweede SC ... Nee, heel logisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef purplerose het volgende:
Dat deden we dus in het andere topic beetje een vrolijke noot toevoegen maar dat is dan gelijk SC en dat mag niet.
ja en toen we dat probeerden werden we dus ook de hele tijd berisptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt er een tweede SC ... Nee, heel logisch.
Je zou met die meer dan terechte sc-kritiek ook het Kunst topic naar een hoger plan kunnen proberen te trekken. Ik noem maar een rare dwarsstraat.
Berispt omdat je on topic gaat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
ja en toen we dat probeerden werden we dus ook de hele tijd berispt![]()
dus jah....
Hoe zou jij dan een vrolijke noot toevoegen zonder dat het SC wordtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt er een tweede SC ... Nee, heel logisch.
Je zou met die meer dan terechte sc-kritiek ook het Kunst topic naar een hoger plan kunnen proberen te trekken. Ik noem maar een rare dwarsstraat.
Door bijvoorbeeld een vrolijke on topic anekdote te vertellen. Door iemand die een beetje in mineur is een hart onder de riem te steken. Zo moeilijk is het allemaal niet. Daarnaast: als er even niks gepost wordt, is het ook goed. Heb altijd het idee dat mensen in deze reeksen helemaal panisch worden als in 'hun' topic een hele ochtend niet wordt gepost.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef purplerose het volgende:
Hoe zou jij dan een vrolijke noot toevoegen zonder dat het SC wordt
Oh ik zie dat ik nog wat vergeet:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoeveel SC's lopen er nou in R&P
-Singles
-Loslaten van je ex
-De 'gewone' R&P SC
Why, omdat het allemaal kliekjes zijn die niet samen willen ofzo?
Je hebt toch ook niet in F&F een SC voor kattenmensen, hondenmensen, cavia's, mensen met nieuwe beesten, mensen met overleden beesten.
1 SC is toch gewoon prima? Het valt iig volgens mij allemaal prima onder de noemer 'relaties', het single zijn, scharrels, het verwerken van een breuk e.d.
Leuk idee ware het niet dat we dat al dedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door bijvoorbeeld een vrolijke on topic anekdote te vertellen. Door iemand die een beetje in mineur is een hart onder de riem te steken. Zo moeilijk is het allemaal niet. Daarnaast: als er even niks gepost wordt, is het ook goed. Heb altijd het idee dat mensen in deze reeksen helemaal panisch worden als in 'hun' topic een hele ochtend niet wordt gepost.
En dat mocht niet? Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef purplerose het volgende:
Leuk idee ware het niet dat we dat al deden
Terughalen die macht!quote:
Is ook voor een deel waar wat je zegt, maar nogmaals in het 'de kunst van t loslaten van je ex' topic kregen we de hele tijd te horen dat we teveel off-topic gingen. Ik vind dat persoonlijk nogal flauw want we maakten gewoon lol en hadden het daadwerkelijk ook nog wel over het onderwerp. Bovendien is de kunst van het loslaten van je ex juist ook dat je lol maakt, en afleiding zoekt... dat is in my humble opinion JUIST waar het om draait. Dus precies wat we nodig hebben, en waardoor we ons goed voelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik zie dat ik nog wat vergeet:
-Hoe voel je je nu
-Pick up Meiden
-Hoe voel je je uitgedrukt in songteksten ()
Allemaal in meer of mindere maten SC's danwel reeksen die erg richting SC gaan.
Hoeveel wil je er in godsnaam hebben, en hoeveel overlappingen zitten er wel niet tussen al die reeksen.
Serieus ook 2 reeksen over hoe je je voelt, maar dan eentje met songteksten![]()
En dan hebben we het nog niet over de wat specifiekere reeksen als:
-ADHD
-Autisme/PDD
-Genderdysforie
Maar dat vind ik dan wel weer logisch dat die 'apart' zijn, maar imho is het hele relatie/singles/exen/hoe voel je je gedoe één pot nat...
Dank je, met zulke opmerkingen help je niemand en zijn ook niet echt nodig...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klinkt? Je bent het. Maar goed, doen wat je zelf wil natuurlijk.
nee het kunst topic ging van gewoon al jaren ontopic ineens met 3-4 topics per dag vol met posts met plaatjes, hoiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is ook voor een deel waar wat je zegt, maar nogmaals in het 'de kunst van t loslaten van je ex' topic kregen we de hele tijd te horen dat we teveel off-topic gingen. Ik vind dat persoonlijk nogal flauw want we maakten gewoon lol en hadden het daadwerkelijk ook nog wel over het onderwerp. Bovendien is de kunst van het loslaten van je ex juist ook dat je lol maakt, en afleiding zoekt... dat is in my humble opinion JUIST waar het om draait. Dus precies wat we nodig hebben, en waardoor we ons goed voelen.
Dus ja, ik word een beetje moe van dat gezever over het moet precies over dit en dat gaan. Nogal hollands poldermodel denken vind ik dat
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:39 schreef Kiwijuice het volgende:
Dan toch maar een msn-clubje oprichten?!
ja idd... we kunnen ze toch niet meer op andere gedachten brengenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:43 schreef purplerose het volgende:
Het is goed zo gooi hem asjeblief dicht
in de singles SC of anders in groepsgesprek op msn met onsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef Kiwijuice het volgende:
Maar... waar moet ik dan met me talkies heen...Kan na 2 dagen al niet meer zonder jullie...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Untouchables het volgende:
Eigenlijk is dit hele topic een "kunst van het loslaten van je ex".
Het aanmaken ervan hoort bij het verwerkingsproces, want inderdaad, iedereen hier zit er nog wel mee.
Ja het is gezellig, maar uiteindelijk is volgens mij bijna niemand hier nog echt over zijn ex heen en op dat moment is het dus nog steeds een kunst om je ex echt los te gaan laten.
De belangrijkste reden, naar mijn mening, dat de mensen hier het niet leuk vinden om single te zijn, is volgens mij omdat ze nog niet echt weten hoe dat moet, hoe het voelt om weer echt content te zijn met alleen jezelf.
En dus nog niet over hun ex heen zijn.
Het idee voor het topic is leuk, maar het is alleen maar een afgeleide van het nog niet over je ex heen zijn idee. Volgens mij dus he!
weet ik niet, dat geldt in ieder geval niet voor mij, ik ben juist beter in mijn hum als ik lol maak en niet teveel aan mijn ex denk. Ze komt toch nooit meer terug...en dat hoeft van mij inmiddels ook niet meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:02 schreef Kwartje7 het volgende:
Jammer hoor, word hier weer vrolijk van. Terwijl in de oude topic het veel treuriger is.
Maar heb ook wel een beetje het idee, dat door de onzin het verwerkingsproces niet doorgaat, maar even stil staat.
Ik voel mij ook veel beter als we alleen maar lol hebben, maar vannacht in mijn (ons) bed krijg ik een terugslag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
weet ik niet, dat geldt in ieder geval niet voor mij, ik ben juist beter in mijn hum als ik lol maak en niet teveel aan mijn ex denk. Ze komt toch nooit meer terug...en dat hoeft van mij inmiddels ook niet meer.
Maar het is voor iedereen weer anders ja...
Gestuurdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
in de singles SC of anders in groepsgesprek op msn met ons
dan moet je ff je msnadres in pm zetten dan kan ik je toevoegen
Sorry hoor..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
EEEEEEEECCHHHHHHTTTTTT WAAAARRRR???????
sorry maar ik geloof dat iedereens mening hierover al duidelijk is![]()
we spammen 'm gewoon vol en dan zijn we dr klaar mee, okaaaaaayyy
Wat is er zo geweldig aan het single zijn danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Untouchables het volgende:
De belangrijkste reden, naar mijn mening, dat de mensen hier het niet leuk vinden om single te zijn, is volgens mij omdat ze nog niet echt weten hoe dat moet, hoe het voelt om weer echt content te zijn met alleen jezelf.
Hmm.. das wel heel saai jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zit heel saai in de trein nu
Zucht Amenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan het single zijn danOok voordat ik mijn ex leerde kennen vond ik er niks aan en toen zat ik al zo'n 2 jaar niet meer met exen...Ik word altijd een beetje moe van die ADHD "ik vind het helemaal geweldig om single te zijn"-houding
Dat ben je gauw genoeg zat eigenlijk...
I know..daar heb je zeker gelijk in, maar wat ik bedoelde is dat je het single zijn niet kut vind omdat je je ex nog steeds mist, maar meer omdat je je gewoon crap voelt omdat je alleen hebt..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan het single zijn danOok voordat ik mijn ex leerde kennen vond ik er niks aan en toen zat ik al zo'n 2 jaar niet meer met exen...Ik word altijd een beetje moe van die ADHD "ik vind het helemaal geweldig om single te zijn"-houding
Dat ben je gauw genoeg zat eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |