quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
Dus ... omdat er in het ene topic teveel werd geslowchat, komt er een tweede topic over hetzelfde 'dilemma' met een iets andere slowchat.
Het is toch aan de users zelf om dat huilerige karakter van de Kunst om te buigen?
Loslaten is ook ná de ex trouwens ...
Ach.... ik had het ook gedaan hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:44 schreef Kiwijuice het volgende:
Noouu, ik kon dit topic gister niet meer vinden! Heb ik al mn ex-drama's met andere moeten bespreken...
Zit laatste 2 dagen weer in zon lekkere emotio-achtbaan, genieeeten! Maar me toekomstige FB praat weer tegen me... ien contact gelegd met ex-scharrel.. Spreid je winkansen heh?! oh wat klinkt dat slutty...
Whaha pfieuw, lucht op...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ach.... ik had het ook gedaan hoor
dit topic heeft een zeer therapeutische werking...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is toch gewoon 'De kunst van het vergeten van je ex' SC V2.0
Ik zie iig hetzelfde volk en hetzelfde geneuzel
Relmofje toch!quote:
Dat deden we dus in het andere topic beetje een vrolijke noot toevoegen maar dat is dan gelijk SC en dat mag niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
Dus ... omdat er in het ene topic teveel werd geslowchat, komt er een tweede topic over hetzelfde 'dilemma' met een iets andere slowchat.
Het is toch aan de users zelf om dat huilerige karakter van de Kunst om te buigen?
Loslaten is ook ná de ex trouwens ...
Dat mocht dus niet in dat topicquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is toch gewoon 'De kunst van het vergeten van je ex' SC V2.0
Ik zie iig hetzelfde volk en hetzelfde geneuzel
Klinkt? Je bent het. Maar goed, doen wat je zelf wil natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:44 schreef Kiwijuice het volgende:
Noouu, ik kon dit topic gister niet meer vinden! Heb ik al mn ex-drama's met andere moeten bespreken...
Zit laatste 2 dagen weer in zon lekkere emotio-achtbaan, genieeeten! Maar me toekomstige FB praat weer tegen me... ien contact gelegd met ex-scharrel.. Spreid je winkansen heh?! oh wat klinkt dat slutty...
En dan komt er een tweede SC ... Nee, heel logisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef purplerose het volgende:
Dat deden we dus in het andere topic beetje een vrolijke noot toevoegen maar dat is dan gelijk SC en dat mag niet.
ja en toen we dat probeerden werden we dus ook de hele tijd berisptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt er een tweede SC ... Nee, heel logisch.
Je zou met die meer dan terechte sc-kritiek ook het Kunst topic naar een hoger plan kunnen proberen te trekken. Ik noem maar een rare dwarsstraat.
Berispt omdat je on topic gaat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
ja en toen we dat probeerden werden we dus ook de hele tijd berispt![]()
dus jah....
Hoe zou jij dan een vrolijke noot toevoegen zonder dat het SC wordtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan komt er een tweede SC ... Nee, heel logisch.
Je zou met die meer dan terechte sc-kritiek ook het Kunst topic naar een hoger plan kunnen proberen te trekken. Ik noem maar een rare dwarsstraat.
Door bijvoorbeeld een vrolijke on topic anekdote te vertellen. Door iemand die een beetje in mineur is een hart onder de riem te steken. Zo moeilijk is het allemaal niet. Daarnaast: als er even niks gepost wordt, is het ook goed. Heb altijd het idee dat mensen in deze reeksen helemaal panisch worden als in 'hun' topic een hele ochtend niet wordt gepost.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef purplerose het volgende:
Hoe zou jij dan een vrolijke noot toevoegen zonder dat het SC wordt
Oh ik zie dat ik nog wat vergeet:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoeveel SC's lopen er nou in R&P
-Singles
-Loslaten van je ex
-De 'gewone' R&P SC
Why, omdat het allemaal kliekjes zijn die niet samen willen ofzo?
Je hebt toch ook niet in F&F een SC voor kattenmensen, hondenmensen, cavia's, mensen met nieuwe beesten, mensen met overleden beesten.
1 SC is toch gewoon prima? Het valt iig volgens mij allemaal prima onder de noemer 'relaties', het single zijn, scharrels, het verwerken van een breuk e.d.
Leuk idee ware het niet dat we dat al dedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door bijvoorbeeld een vrolijke on topic anekdote te vertellen. Door iemand die een beetje in mineur is een hart onder de riem te steken. Zo moeilijk is het allemaal niet. Daarnaast: als er even niks gepost wordt, is het ook goed. Heb altijd het idee dat mensen in deze reeksen helemaal panisch worden als in 'hun' topic een hele ochtend niet wordt gepost.
En dat mocht niet? Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef purplerose het volgende:
Leuk idee ware het niet dat we dat al deden
Terughalen die macht!quote:
Is ook voor een deel waar wat je zegt, maar nogmaals in het 'de kunst van t loslaten van je ex' topic kregen we de hele tijd te horen dat we teveel off-topic gingen. Ik vind dat persoonlijk nogal flauw want we maakten gewoon lol en hadden het daadwerkelijk ook nog wel over het onderwerp. Bovendien is de kunst van het loslaten van je ex juist ook dat je lol maakt, en afleiding zoekt... dat is in my humble opinion JUIST waar het om draait. Dus precies wat we nodig hebben, en waardoor we ons goed voelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik zie dat ik nog wat vergeet:
-Hoe voel je je nu
-Pick up Meiden
-Hoe voel je je uitgedrukt in songteksten ()
Allemaal in meer of mindere maten SC's danwel reeksen die erg richting SC gaan.
Hoeveel wil je er in godsnaam hebben, en hoeveel overlappingen zitten er wel niet tussen al die reeksen.
Serieus ook 2 reeksen over hoe je je voelt, maar dan eentje met songteksten![]()
En dan hebben we het nog niet over de wat specifiekere reeksen als:
-ADHD
-Autisme/PDD
-Genderdysforie
Maar dat vind ik dan wel weer logisch dat die 'apart' zijn, maar imho is het hele relatie/singles/exen/hoe voel je je gedoe één pot nat...
Dank je, met zulke opmerkingen help je niemand en zijn ook niet echt nodig...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klinkt? Je bent het. Maar goed, doen wat je zelf wil natuurlijk.
nee het kunst topic ging van gewoon al jaren ontopic ineens met 3-4 topics per dag vol met posts met plaatjes, hoiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is ook voor een deel waar wat je zegt, maar nogmaals in het 'de kunst van t loslaten van je ex' topic kregen we de hele tijd te horen dat we teveel off-topic gingen. Ik vind dat persoonlijk nogal flauw want we maakten gewoon lol en hadden het daadwerkelijk ook nog wel over het onderwerp. Bovendien is de kunst van het loslaten van je ex juist ook dat je lol maakt, en afleiding zoekt... dat is in my humble opinion JUIST waar het om draait. Dus precies wat we nodig hebben, en waardoor we ons goed voelen.
Dus ja, ik word een beetje moe van dat gezever over het moet precies over dit en dat gaan. Nogal hollands poldermodel denken vind ik dat
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:39 schreef Kiwijuice het volgende:
Dan toch maar een msn-clubje oprichten?!
ja idd... we kunnen ze toch niet meer op andere gedachten brengenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:43 schreef purplerose het volgende:
Het is goed zo gooi hem asjeblief dicht
in de singles SC of anders in groepsgesprek op msn met onsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef Kiwijuice het volgende:
Maar... waar moet ik dan met me talkies heen...Kan na 2 dagen al niet meer zonder jullie...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Untouchables het volgende:
Eigenlijk is dit hele topic een "kunst van het loslaten van je ex".
Het aanmaken ervan hoort bij het verwerkingsproces, want inderdaad, iedereen hier zit er nog wel mee.
Ja het is gezellig, maar uiteindelijk is volgens mij bijna niemand hier nog echt over zijn ex heen en op dat moment is het dus nog steeds een kunst om je ex echt los te gaan laten.
De belangrijkste reden, naar mijn mening, dat de mensen hier het niet leuk vinden om single te zijn, is volgens mij omdat ze nog niet echt weten hoe dat moet, hoe het voelt om weer echt content te zijn met alleen jezelf.
En dus nog niet over hun ex heen zijn.
Het idee voor het topic is leuk, maar het is alleen maar een afgeleide van het nog niet over je ex heen zijn idee. Volgens mij dus he!
weet ik niet, dat geldt in ieder geval niet voor mij, ik ben juist beter in mijn hum als ik lol maak en niet teveel aan mijn ex denk. Ze komt toch nooit meer terug...en dat hoeft van mij inmiddels ook niet meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:02 schreef Kwartje7 het volgende:
Jammer hoor, word hier weer vrolijk van. Terwijl in de oude topic het veel treuriger is.
Maar heb ook wel een beetje het idee, dat door de onzin het verwerkingsproces niet doorgaat, maar even stil staat.
Ik voel mij ook veel beter als we alleen maar lol hebben, maar vannacht in mijn (ons) bed krijg ik een terugslag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
weet ik niet, dat geldt in ieder geval niet voor mij, ik ben juist beter in mijn hum als ik lol maak en niet teveel aan mijn ex denk. Ze komt toch nooit meer terug...en dat hoeft van mij inmiddels ook niet meer.
Maar het is voor iedereen weer anders ja...
Gestuurdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
in de singles SC of anders in groepsgesprek op msn met ons
dan moet je ff je msnadres in pm zetten dan kan ik je toevoegen
Sorry hoor..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
EEEEEEEECCHHHHHHTTTTTT WAAAARRRR???????
sorry maar ik geloof dat iedereens mening hierover al duidelijk is![]()
we spammen 'm gewoon vol en dan zijn we dr klaar mee, okaaaaaayyy
Wat is er zo geweldig aan het single zijn danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Untouchables het volgende:
De belangrijkste reden, naar mijn mening, dat de mensen hier het niet leuk vinden om single te zijn, is volgens mij omdat ze nog niet echt weten hoe dat moet, hoe het voelt om weer echt content te zijn met alleen jezelf.
Hmm.. das wel heel saai jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zit heel saai in de trein nu
Zucht Amenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan het single zijn danOok voordat ik mijn ex leerde kennen vond ik er niks aan en toen zat ik al zo'n 2 jaar niet meer met exen...Ik word altijd een beetje moe van die ADHD "ik vind het helemaal geweldig om single te zijn"-houding
Dat ben je gauw genoeg zat eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |