Hoeveel mensen met een relatie lopen er wel niet iedere dag in singles te posten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
Hey trouwes, trouwes, TROUWES!
Mogen mensen die over hun ex heen zijn hier dan niet meer posten?
Die is er idd maar dan is het niet echt hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Cappy het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen "betovering "voor
natuurlijk welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
Ja, vertel eens!quote:
Gelukkig is er iemand die bereid is het stokje van dick_laurent en mij over te nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:47 schreef Cappy het volgende:
[..]
of ik eroverheen ben gegaan ? nouuuu
eheh tis laat
blijven toveren totdat de illusie werkelijkheid wordtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die is er idd maar dan is het niet echt he
het niveau daalt met het verstrijken der minutenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:47 schreef Cappy het volgende:
[..]
of ik eroverheen ben gegaan ? nouuuu
eheh tis laat
Soort van Fake it till you make it!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:49 schreef Cappy het volgende:
[..]
blijven toveren totdat de illusie werkelijkheid wordt![]()
doet me gelijk denken .."under her spell " kent iemand dat liedje ?
Dat kan zo natuurlijk niet langer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
het niveau daalt met het verstrijken der minuten![]()
![]()
trying to live up to the expectations....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig is er iemand die bereid is het stokje van dick_laurent en mij over te nemen.![]()
Truste !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan zo natuurlijk niet langer.Dus ik ga nu maar echt naar bed, truste mensen!
![]()
sweetdreams dude!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan zo natuurlijk niet langer.Dus ik ga nu maar echt naar bed, truste mensen!
![]()
Voedselbank?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef purplerose het volgende:
zo dat gratis eten is toch lekker dan als je het hebt moeten betalen
nah Tony Rich project - under her spellquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Soort van Fake it till you make it!
Ik ken wel "i've put a spell on youuu and now your mineeeeee"
Thuisbezorgd.nlquote:
handen boven ... achquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:52 schreef Cappy het volgende:
[..]
nah Tony Rich project - under her spell![]()
heeeeel oudtoen was ik nog lief en ontschuldig
whaha wat niet is moet nog komenquote:
het zal even moeten wachten, me thee is op en ik ga me bedje inquote:
Ooh sorry was met hele andere dingen bezigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
het zal even moeten wachten, me thee is op en ik ga me bedje in![]()
Sweetdreams!!
Hoiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:41 schreef purplerose het volgende:
[..]Kunnen die zich ook ff hier melden dan?
maandag bekeken: ik vond 'm idd zwaar ok.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
District 9. Schijnt zwaar oké te zijn.
meer een "hoe overleef ik m'n ex-topic" post, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:26 schreef Kwartje7 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb een probleem. Het gaat redelijk goed met mij, maar heb vannacht bijna niet geslapen. Ik heb mijn zelf allemaal vragen gesteld over onze relatie. Over het algemeen heb ik daar een negatief antwoord op. Maar ik mis hem zo erg en hou veel van hem. Ben er gewoon misselijk van. Ik bedoel hij was altijd mijn maatje, beste vriend, etc, voordat het slechter ging. Volgens mij is dit bij hem hetzelfde probleem. Onze liefde is dan toch genoeg zijn om weer bij elkaar te komen.
Zal ik dit aan hem mailen of schikt dit alleen maar af. Ik weet of ik hier goed aan doe. Ga niet sms of bellen, want dan word ik, denk ik, alleen maar zwakker.
Jullie advies graag op deze vroege morgen
Heb hem toch maar gemaild, maar hij draait erom heen, geeft alleen antwoorden op andere vragen. Is dat man eigen. Welke conclusie moet ik hier uit trekken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meer een "hoe overleef ik m'n ex-topic" post, maar dat terzijde.
Je moet doen waar je je goed bij voelt en als jij wil polsen of hij er voor voelt om het nog eens te proberen, moet je dat gewoon doen. Maar wapen je wel tegen mogelijk negatief antwoord!
En wees er ook van doordrongen dat zoiets (denk ik) alleen werk als je er beide voor 110% voor gaat en er ook in gelooft.
maar wat je ook beslist: sterkte en succes gewenst.
Daar kunnen vrouwen anders ook iets van...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:15 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Heb hem toch maar gemaild, maar hij draait erom heen, geeft alleen antwoorden op andere vragen. Is dat man eigen. Welke conclusie moet ik hier uit trekken.
Sorry, maar ik vraag om advies. Lees maar even terug. En mannen denken anders dan vrouwen, tochquote:
ja, dat kan ook in het andere topic....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vraag om advies. Lees maar even terug. En mannen denken anders dan vrouwen, toch
Er zit (bijna) niemand in het andere topic. En ik wilde graag gelijk advies.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja, dat kan ook in het andere topic....
ik zie 5 pagina's met slowchat en dan een vraagje van jou... dat is het wel eigenlijk
Nouja, we gingen gister echt wel in op het onderwerp waar dit topic voor bedoeld is.... maar volgens mij heb je je beslissing al gemaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja, dat kan ook in het andere topic....
ik zie 5 pagina's met slowchat en dan een vraagje van jou... dat is het wel eigenlijk
Ok prima.... maar in de singles reeks zit gewoon steeds hetzelfde kliekje waar voor mijn gevoel niet echt tussen te komen is...vandaar dat ik voor wat andere mensen dit topic had bedacht, met ook een andere gedachtengang en onderliggend onderwerp....snap je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Re het volgende:
probeer het eens gewoon in de R&P slowchat of in de singles reeks of gewoon zonder SC in het omgaan met je ex topic, slowchatten kan echt in diverse topics op FOK!
In den beginne niet. Later welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouja de pik wil wat ie wil he, dat gaat helemaal vanzelluf
maar je was geestelijk zo sterk om het te negeren?
Ik snap je punt wel, maar het singles topic vind ik echt zo'n "Ow wat is het toch geweldig om single te zijn" topic... De mensen die hier posten hebben daar een andere kijk op als ik het zo bekijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Re het volgende:
probeer het eens gewoon in de R&P slowchat of in de singles reeks of gewoon zonder SC in het omgaan met je ex topic, slowchatten kan echt in diverse topics op FOK!
100% mee eensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar het singles topic vind ik echt zo'n "Ow wat is het toch geweldig om single te zijn" topic... De mensen die hier posten hebben daar een andere kijk op als ik het zo bekijk.
ja ik snap je motivatie, maar dan komen er 2 topics uit die alleen over SC gaan, dan is dat natuurlijk niet slim.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok prima.... maar in de singles reeks zit gewoon steeds hetzelfde kliekje waar voor mijn gevoel niet echt tussen te komen is...vandaar dat ik voor wat andere mensen dit topic had bedacht, met ook een andere gedachtengang en onderliggend onderwerp....snap je?
Begrijp jouw punt heus wel... maar dat was dus zeg maar mijn motivatie voor dit topic.
zorg er dan voor dat er een topic ontstaat waar men dus over het onderwerp praat en niet zoals deze laatste 2 delen, want dat is gewoon SC en dat kan overalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar het singles topic vind ik echt zo'n "Ow wat is het toch geweldig om single te zijn" topic... De mensen die hier posten hebben daar een andere kijk op als ik het zo bekijk.
Naja die SC is nu ff redelijk erg omdat het een nieuw topic is....en alles wat effe nieuw is is effe interessant. Dat neemt vanzelf af.... het is nu bijvoorbeeld ook al stuk rustiger hier.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik snap je motivatie, maar dan komen er 2 topics uit die alleen over SC gaan, dan is dat natuurlijk niet slim.
En misschien bedriegt je gevoel je wel
Er werd geklaagd dat men in het kunst van het loslaten topic teveel off-topic ging.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk het verschil met de Kunst van het loslaten van je ex? Daar hoort een reboundfase toch ook bij?
Loslaten is toch niet iets wat je alleen in week 1 t/m 3 doet? Zo te zien is Kwartje nog steeds druk bezig met loslaten.
Kortom: ik snap de afsplitsing van de Kunst niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |