ook een leuke job .. fulltime huismanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ah... ook leuk
ik ben full-time kansloos....
hoop wel op promotie binnenkort though....
Full-time kansloos....is daar goed werk in te vinden deze tijd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ah... ook leuk
ik ben full-time kansloos....
hoop wel op promotie binnenkort though....
hadden ze bouwlamp bij zichquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:27 schreef Cappy het volgende:
[..]
Nou zal je verbazen schijnbaar .. na een wilde nacht terug over de A2 brug dicht .. en die vallen toch ook onder stratenmakers ?![]()
ja als je een rijke muts vindquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Full-time kansloos....is daar goed werk in te vinden deze tijd?
Das met 3x aaien gebeurd manquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer het maar eens goed te maken dan?
"project " alleen eigenlijk toch te ver weg voor herhaling .. en na degelijke evaluatiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
hadden ze bouwlamp bij zich![]()
wat voor wilds had je gedaan?
Ben druk aan het zoeken!quote:
Whehehe....wie weet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:29 schreef dick_laurent het volgende:
damn het wordt weer laat
betekent dit dat de kwaliteit van iedereens posts weer op hetzelfde briljante geile niveau van gister komt
ik heb ook nooit erbij gezegd dat het een feit was... of wel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:29 schreef cerror het volgende:
Trouwens de term kutberoep berust alleen op je eigen mening dus maakt het het nog geen feit.
My 2 cents.
Zelfs dat aaien doe je niet eens.quote:
op dit moment kan ik er wel paar noemen die wel op feiten berust zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ik heb ook nooit erbij gezegd dat het een feit was... of wel?
zeg dan gewoon in je mondquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat aaien doe je niet eens.Put your money where your mouth is for once!
Weet waar je aan begint hier...quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint hier...Iedereen loopt hier te smachten naar rebounds lijkt het soms wel.
Je typte "in"...quote:
Ik ben niet rijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben druk aan het zoeken!
[..]
Whehehe....wie weet?
Vond zij dat ook?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:30 schreef Cappy het volgende:
[..]
"project " alleen eigenlijk toch te ver weg voor herhaling .. en na degelijke evaluatie
Ik heb je gezicht nog niet eens gezienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat aaien doe je niet eens.Put your money where your mouth is for once!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah ik herken wat in de symptomen, thats all
gelukkig, nog een vrouwquote:
en dan noemt ie mij een playerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
In that case: you are MOST welcome here! [ afbeelding ]
Me is omg![]()
Playerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
In that case: you are MOST welcome here! [ afbeelding ]
Me is omg![]()
Oké, jij wilt gewoon sex. De uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:33 schreef dick_laurent het volgende:
IK niet hoor
want een rebound betekent dat je nog niet over je ex heen bent en dan ben ik wel... vind ik
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
en dan noemt ie mij een player![]()
lutser
I knew I had that comin'...quote:
Dus hoe was de rebound ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ok: 8 jaar een relatie, waarvan 2 jaar getrouwd, uit rlkaar sinds begin dit jaar, inmiddels aan mijn 2e relatie.
Dat was het
Behoorlijk succesvol zo te lezen.quote:
Dat gaat zeker niet werkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
I knew I had that comin'...![]()
Ik zal me voortaan bijzonder charmant, als een echte gentleman opstellen, oké?
En die posten hier?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde alleen een meeleestvp omdat beide vriendjes fokkers zijn.
2 vriendjes? Sloerie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hey, van mij mag je pimpen zo veel je wil hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
I knew I had that comin'...![]()
Ik zal me voortaan bijzonder charmant, als een echte gentleman opstellen, oké?
wasnt meeheee !quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
NOGquote:
Harem van mannenquote:
Een wereld vol vertrouwen zien we welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beide vriendjes die ik had sinds mijn scheidng.
En ja
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef purplerose het volgende:
zo nog ff een kop thee en dan toch maar naar bed, dan lijkt het nog een beetje alsof ik een ritme heb
Ach, als ik die verhalen hier en in andere topics soms zo lees ben ik bijzonder braaf. En soms wordt je dan wel eens meegesleurd in de vaart der internetvolkeren hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hey, van mij mag je pimpen zo veel je wil hoor
alleen je moet niet het heilige boontje uithangen als je dat niet bent![]()
je weet tog
Bij mij duurt het altijd een paar jaar voor ik weer es een vriendje aan de haak slaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beide vriendjes die ik had sinds mijn scheidng.
En ja
Jaloers op haar?quote:
Hebben ze daar geen "betovering "voorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij mij duurt het altijd een paar jaar voor ik weer es een vriendje aan de haak sla
Braaf zijn is voor mietjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ach, als ik die verhalen hier en in andere topics soms zo lees ben ik bijzonder braaf. En soms wordt je dan wel eens meegesleurd in de vaart der internetvolkeren hè?
bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |