Hoeveel mensen met een relatie lopen er wel niet iedere dag in singles te posten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
Hey trouwes, trouwes, TROUWES!
Mogen mensen die over hun ex heen zijn hier dan niet meer posten?
Die is er idd maar dan is het niet echt hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Cappy het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen "betovering "voor
natuurlijk welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:44 schreef Seven. het volgende:
Ja, vertel eens!quote:
Gelukkig is er iemand die bereid is het stokje van dick_laurent en mij over te nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:47 schreef Cappy het volgende:
[..]
of ik eroverheen ben gegaan ? nouuuu
eheh tis laat
blijven toveren totdat de illusie werkelijkheid wordtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die is er idd maar dan is het niet echt he
het niveau daalt met het verstrijken der minutenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:47 schreef Cappy het volgende:
[..]
of ik eroverheen ben gegaan ? nouuuu
eheh tis laat
Soort van Fake it till you make it!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:49 schreef Cappy het volgende:
[..]
blijven toveren totdat de illusie werkelijkheid wordt![]()
doet me gelijk denken .."under her spell " kent iemand dat liedje ?
Dat kan zo natuurlijk niet langer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
het niveau daalt met het verstrijken der minuten![]()
![]()
trying to live up to the expectations....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig is er iemand die bereid is het stokje van dick_laurent en mij over te nemen.![]()
Truste !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan zo natuurlijk niet langer.Dus ik ga nu maar echt naar bed, truste mensen!
![]()
sweetdreams dude!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan zo natuurlijk niet langer.Dus ik ga nu maar echt naar bed, truste mensen!
![]()
Voedselbank?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef purplerose het volgende:
zo dat gratis eten is toch lekker dan als je het hebt moeten betalen
nah Tony Rich project - under her spellquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Soort van Fake it till you make it!
Ik ken wel "i've put a spell on youuu and now your mineeeeee"
Thuisbezorgd.nlquote:
handen boven ... achquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:52 schreef Cappy het volgende:
[..]
nah Tony Rich project - under her spell![]()
heeeeel oudtoen was ik nog lief en ontschuldig
whaha wat niet is moet nog komenquote:
het zal even moeten wachten, me thee is op en ik ga me bedje inquote:
Ooh sorry was met hele andere dingen bezigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
het zal even moeten wachten, me thee is op en ik ga me bedje in![]()
Sweetdreams!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |