Nee rebound ! die moet eerst, na de rebound komt het zelfvertrouwen weer naar optimaal niveau en dan komt de restquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef Swatfire het volgende:
Ben het alleen niet eens met de naam. Na de ex komt flirten/daten/nieuwe relatie of misschien rebound ja.
hmm naja rebound slaat toch zeg maar op het feit dat je eigenlijk nog niet over je ex heen bent, en dan maar iemand "pakt" om je ex maar niet te missenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:40 schreef purplerose het volgende:
meestal komt er eerst een rebound en dan pas nieuwe relatie
Ja Sinterklaasje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef purplerose het volgende:
maar ik riep 5 december anyone!?
Dan pak je een paar reboundsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hmm naja rebound slaat toch zeg maar op het feit dat je eigenlijk nog niet over je ex heen bent, en dan maar iemand "pakt" om je ex maar niet te missen
dat zou dus ook niet voor mij gelden, want ondanks dat ik mn ex soms wel mis... zou ik eggggggggt nie meer iets met dr willen
Ze wil je terug?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dan pak je een paar reboundszelf erg hard mee bezig .. schrok gewoon van de stem van de ex toen ze me laatst over iets vaags belde
Ow fuck, dan moet ik even gauw een rebound regelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:40 schreef purplerose het volgende:
meestal komt er eerst een rebound en dan pas nieuwe relatie
haha... we zullen zien. Ik ga niks uit de weg in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dan pak je een paar reboundszelf erg hard mee bezig .. schrok gewoon van de stem van de ex toen ze me laatst over iets vaags belde
Ik ben morgen in Maastricht bij papsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow fuck, dan moet ik even gauw een rebound regelenJa, had daar laatst kans op gehad volgens mij, maar toen wilden vrienden niet meewerken om even mee te gaan naar Maastricht
Ja, daar ben ik ook een beetje naar op zoek, vandaar dus graag even een rebound snel tussendoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef purplerose het volgende:
ik ben dan liever degene na de rebound, die heeft weer kans om een blijvertje te zijn![]()
Klinkt goed, maar volgens mij kan je zonder rebounds ook prima weer een relatie beginnen. Rebounds zijn feitelijk dingen om over je ex heen te komen. This maar net waarop je uit bent hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef Cappy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb alvast een poll gemaakt per weekend.Als ik alle data moet inpassen dan wordt de poll wel erg lang.
![]()
Poll: Wanneer is de groepssexmeet?67/8 november 13/14/15 november 20/21/22 november 27/28/29 november 4/5/6 december 11/12/13 december 18/19/20 december 25/26/27 december
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik was ff aan 't kijken hoe zo'n poll werkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
whahahaha jij hebt er zin in of niet tuxxx
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was ff aan 't kijken hoe zo'n poll werkt.
Eindelijk iemand die het met mij eens isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ben niet zon rebound fan.. dat is meer een beetje surrogaat liefde om geen pijn te voelen.ik ga gewoon over een tijdje weer voor een goeie geile relatie
sla die rebound wel over
Geloof wat je wil geloven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
neeeeneeeeee hier lul je je niet uit
niet lachen maar invullen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
whahahaha jij hebt er zin in of niet tuxxx
Ik zeg ook niet dat ik het ermee eens benquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is![]()
[edit] SPH'er waarom verbaast me dat niet?. MWD'er hier
Nou tot nu toe gaat het wel over het leven na de ex.... en rebounds en dat soort praktijken. Snap niet wat het probleem nou isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef Re het volgende:
ik wil er wel even op wijzen dat er toch iets meer met dit topic gedaan moet worden dan alleen wat geslowchat he...
prima om over een gezamelijk onderwerp te praten maar dan moet het wel daarover gaan
hey wb!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
Godver...Dit is al net zo'n slowchat geworden als de vorige...
Ik moet toch maar even een MSN-account aanmaken dan maar...
Na je praatjes van gisteren neem ik dat iets minder serieus if you don't mindquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
niet zozeer een probleem hoor, maar zorg er dan voor dat het iets anders wordt dan bijvoorbeeld de singles reeks, wat is het verschil, wat is er specifiek aan dit topic wat daar niet kan... beschrijf het eens en gebruik dat als leidraad (als in een gedegen OP etc...)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou tot nu toe gaat het wel over het leven na de ex.... en rebounds en dat soort praktijken. Snap niet wat het probleem nou is
We hebben er al 4 maanden over gedaan om los te komenquote:
We maakten ons al ongerustquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Waar ben je geweest? Nog geneukt?
Das idd een goed planquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
Godver...Dit is al net zo'n slowchat geworden als de vorige...
Huh, het feit dat ik makkelijk over sex praat wil zeggen dat ik een rebound boy wil?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:01 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Na je praatjes van gisteren neem ik dat iets minder serieus if you don't mind
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Huh, het feit dat ik makkelijk over sex praat wil zeggen dat ik een rebound boy wil?
Ik heb nog nooit een rebound vent gehad
wij zijn van die social lui die de hele dag lopen te voelen en te zweeftevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is![]()
[edit] SPH'er waarom verbaast me dat niet?. MWD'er hier
Jij wil sowieso toch geen lul in je reet of wat?quote:
Lijkt me niet neequote:
nou nou nou wat zijn we weer b-anaalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij wil sowieso toch geen lul in je reet of wat?
Ach, de verborgen kanten he.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
nou nou nou wat zijn we weer b-anaal
Hele dag niks doen en beetje bullshit lullen jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
wij zijn van die social lui die de hele dag lopen te voelen en te zweefteven
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach, de verborgen kanten he.
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Waar ben je geweest? Nog geneukt?
quote:
Done!quote:
PM je jouw msn dan.quote:
braafquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee./
Ben bij een vriend wezen eten.
[..]
![]()
[..]
Done!
Jaja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet nu m'n accountnaam al niet meer...
Je wilt het gewoon nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet nu m'n accountnaam al niet meer...
pas maar op straks word je teruggestuurd naar het exen topicquote:
Don't worry niet iedereen houd van msn. Like me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:30 schreef dick_laurent het volgende:
ja als iedereen op msn gaat zitten is dit topic idd beetje overbodig
-edit- dan is heel fok overbodig![]()
zat al heel de dag eraan te komen en het kan dan de overhand krijgen als ik moe word.quote:
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pas maar op straks word je teruggestuurd naar het exen topic
Ja ik baal dan toch misschien wel een beetje want er is zaterdag een feestje waar zo'n beetje al mijn vrienden heen gaan... maar mijn ex is dus ook uitgenodigd...en ik wil die ##@@%%$ niet zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Don't worry niet iedereen houd van msn. Like me.
Hebben jullie al plannen voor het weekend? Bij mij staat alles nog open. Ga zoiezo stappen, maar weet nog niet waar/met wie. Date zou ook leuk zijn, maar dat zie ik voor vrijdag niet meer gebeuren. Ow well eerst nog even 3 dagen hard werken.
nope, geen plannen geen vrienden, geen vrienden geen plannenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Don't worry niet iedereen houd van msn. Like me.
Hebben jullie al plannen voor het weekend? Bij mij staat alles nog open. Ga zoiezo stappen, maar weet nog niet waar/met wie. Date zou ook leuk zijn, maar dat zie ik voor vrijdag niet meer gebeuren. Ow well eerst nog even 3 dagen hard werken.
quote:
Misschien een stomme vraag idd..heb niet alles doorgelezen, maar hoe staat t er nu voor met het hele, getting over it?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik baal dan toch misschien wel een beetje want er is zaterdag een feestje waar zo'n beetje al mijn vrienden heen gaan... maar mijn ex is dus ook uitgenodigd...en ik wil die ##@@%%$ niet zien![]()
Dus dat feestje kan ik dus niet heen.... maar ik verzin wel wat anders te doen![]()
Date zou leuk zijn inderdaad, maar ik zie dat ook niet echt lukken op zo'n korte termijn
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
heel goed! nooit meer triest en zielig zullen we zijn!
heb net een dipje dus je vraagt het me op het verkeerde momentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag idd..heb niet alles doorgelezen, maar hoe staat t er nu voor met het hele, getting over it?
Uberhaupt, voor alle, voormalix "Ex topic" bezoekers...hoe gaat t nu? (of stel ik nu al lang beantwoorde vragen?)
Gaat best goed.... ik denk bewust niet teveel aan haar, maakt me alleen maar pissigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag idd..heb niet alles doorgelezen, maar hoe staat t er nu voor met het hele, getting over it?
Uberhaupt, voor alle, voormalix "Ex topic" bezoekers...hoe gaat t nu? (of stel ik nu al lang beantwoorde vragen?)
scifiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:44 schreef Barbusse het volgende:
Vrijdag met een vriend of naar goede scifi, of dronken naar een slechte rampenfilm (als die draait). Verder een beetje kotsen op die andere mensen die zich vroeger mijn vrienden noemden.
District 9. Schijnt zwaar oké te zijn.quote:
Truste u dan maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Kwartje7 het volgende:
Ga ook naar mijn bed. Over 6 uur gaat de wekker weer. Hopelijk voel ik mij dan net zo goed als vandaag
Mwah.... ik heb em 2 maanden geleden al gezien in New Yorkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
District 9. Schijnt zwaar oké te zijn.
Succesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Truste u dan maar.Ik ga ook zo. Heb morgen twee sollicitaties....
Zie er net bij jonathan ross wat over, iets met robotsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
District 9. Schijnt zwaar oké te zijn.
sweetdreams!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Kwartje7 het volgende:
Ga ook naar mijn bed. Over 6 uur gaat de wekker weer. Hopelijk voel ik mij dan net zo goed als vandaag
gaat over de TT en over de plannen voor het weekendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:50 schreef cerror het volgende:
Gezien de TT, nog geen rebound gehad.
Gaat dit nog over de TT of is dit de R&P slowchat?
Euh....[pretentieuze filmnerdmodus]het schijnt de perfecte mix te zijn tussen actie, maatschappijkritiek, racisme en kijk op de informatiemaatschappij[/pretentieuze filmnerdmodus]quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mwah.... ik heb em 2 maanden geleden al gezien in New York(die smiley is bedoeld voor NY, niet voor de film)
Vond 'm een beetje lame eigenlijk... vrij dun en niet bepaald origineel verhaal. Desalniettemin zit er lekker veel actie in, dus je zal je er denk ik niet mee vervelen.
Plannen voor dit weekend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
gaat over de TT en over de plannen voor het weekend
klinkt tofquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Plannen voor dit weekend.
Ah.
Uhm.
Zuipen.
Muziek maken.
naja zo heb ik hem iig niet beleefd.....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh....[pretentieuze filmnerdmodus]het schijnt de perfecte mix te zijn tussen actie, maatschappijkritiek, racisme en kijk op de informatiemaatschappij[/pretentieuze filmnerdmodus]
Dus daar ben ik wel voor!![]()
En anders wordt 't dus bezopen 2012 kijken....
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik geef ook grif toe dat ik zwak ben als het op hem aankomt
wow das wel knap, en geen behoefte om je paal in dr te schuiven?
goeie keuzesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Plannen voor dit weekend.
Ah.
Uhm.
Zuipen.
Muziek maken.
Ohja ook scifi hier!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
goeie keuzes![]()
zal bij mij zijn scifi kijken, muziek luisteren en wiet ipv zuipen
Nouja de pik wil wat ie wil he, dat gaat helemaal vanzellufquote:
want?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Dat MSN was volgens mij the dumbest idea of dumb ideas....
Ik ben net bezig met stargate Universe maar ik denk dat ik stargate Atlantis ook maar es ga binnenhalen, heb me in die nooit zo verdiept om de een of andere vage redenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja ook scifi hier!
Ben nu bij seizoen 4 van Stargate Atlantis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |