quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben zo flexibel als een nieuwe condoom, dus kom maar op met die data!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben zo flexibel als een nieuwe condoom, dus kom maar op met die data!
Ik moet wel eerst werken op vrijdag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef purplerose het volgende:
willen de mensjes trouwens op een vrijdag of een zaterdag?
nee hij was heel subtiel maar tux en ik snapten hem toch welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef Barbusse het volgende:
Was de vergelijking te suggestief?![]()
En welke dag maakt mij niet uit btw.
Wat zijn jullie toch scherp vandaag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
nee hij was heel subtiel maar tux en ik snapten hem toch wel
goed hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch scherp vandaag.![]()
En ik denk dat een zaterdag dan wel handig is, gezien Kwartje7'ns werk.
Dodelijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef purplerose het volgende:
Heb eigenlijk best zin in een feestje![]()
Kan ik me dodelijke hakken aanhopelijk ga ik nie op me bek
dodelijk voor mij en me enkels jaquote:
Ohquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
dodelijk voor mij en me enkels ja
Dacht je dat ik iedereen naar me huis loerde om jullie dan te vermoorden met mijn hakken?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dacht je dat ik iedereen naar me huis loerde om jullie dan te vermoorden met mijn hakken?
Daarom gingen we ook allemaal zo spontaan in op haar uitnodiging, stelletje lemmings dat we zijn.quote:
Ja zo'n risico is toch best spannend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom gingen we ook allemaal zo spontaan in op haar uitnodiging, stelletje lemmings dat we zijn.
Das niet dodelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef purplerose het volgende:
Heb eigenlijk best zin in een feestje![]()
Kan ik me dodelijke hakken aanhopelijk ga ik nie op me bek
[ afbeelding ]
Goed nummer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef purplerose het volgende:
even hard meeblért met sunday bloody sunday van U2
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom gingen we ook allemaal zo spontaan in op haar uitnodiging, stelletje lemmings dat we zijn.
WTFquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet dodelijk.DIT is dodelijk!
[ afbeelding ]
godallemachtig dan heb je echt geen achillespees meer over na een tijdjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet dodelijk.DIT is dodelijk!
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaa, heel die plaat is geweldigquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, heel die plaat is geweldig
En je kan er zo lekker mee meeschreeuwen
Kom ook op ons feestje!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef Untouchables het volgende:
Damn, heb weer veel gemist hier!
Goeie thread trouwens, zit zelf ook in de fase na je ex, maar met nieuwe dingen..
Je zou bijna kunnen spreken van een rebound thread..maar dat is misschien te kort door de bocht!
Anyway, om toch even te contributen zonder alles gelezen te hebben, ik merk aan mezelf dat ik ergens eigenlijk nog helemaal geen zin heb in vastigheid, ook al vind ik het wel erg gezellig met m'n huide "date".
Lastig, aan de ene kant wil je wel, maar ergens voelt het gewoon te snel, alsof je te weinig tijd voor jezelf hebt kunnen nemen, ook om je ex echt te verwerken.
Hmm, snap wat je bedoelt, ik zie ook veel mensen van de een naar de ander fladderen zonder eerst de afgelopen relatie een plaatsje te geven :/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef Untouchables het volgende:
Damn, heb weer veel gemist hier!
Goeie thread trouwens, zit zelf ook in de fase na je ex, maar met nieuwe dingen..
Je zou bijna kunnen spreken van een rebound thread..maar dat is misschien te kort door de bocht!
Anyway, om toch even te contributen zonder alles gelezen te hebben, ik merk aan mezelf dat ik ergens eigenlijk nog helemaal geen zin heb in vastigheid, ook al vind ik het wel erg gezellig met m'n huide "date".
Lastig, aan de ene kant wil je wel, maar ergens voelt het gewoon te snel, alsof je te weinig tijd voor jezelf hebt kunnen nemen, ook om je ex echt te verwerken.
quote:
Neequote:
Neehoor, nog niet!quote:
Is dat jouw ervaring?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef waterkip het volgende:
Na de ex komt.......? De deurwaarder.
Wij zijn de kanslozen hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neehoor, nog niet!
Het ligt een beetje aan degene met de drukste sociale levens want ons maakt het weinig uit omdat we weinig hebben staan
Ho es effe jijquote:
quote:
Iddquote:
Doublequote:
Dan heb je meer vrienden dan ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd![]()
zou erhaast depressief van worden![]()
heb nog 2 vrienden, 1 vriendin en me exvriend voor de rest heb ik kennissen die je alleen op msn spreekt
en die vriendin is ook nog es zijn beste vriendin.
Jawel, maar die woont best ver weg en zijn behoorlijk druk....quote:
Nou ja, royale situatie... Volgens mij had je het liever anders gehad, of niet? Maar ja, vrienden en dergelijke maken het allemaal wel makkelijker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef Kwartje7 het volgende:
Dan zit ik in een royale situatie. En ik heb natuurlijk ook nog mijn bloedjes van kindjes.
Tuurlijk had ik het liever anders gezien. Maar ik moet mij neerleggen bij zijn keuze niet. Als hij niet meer wil, kan ik er niets aan doen. En heb zoals je eerder heb gelezen, vannacht besloten dat ik mij eigen plan ga trekken. Voel mij nog steeds sterk, hoop dat ik blijf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, royale situatie... Volgens mij had je het liever anders gehad, of niet? Maar ja, vrienden en dergelijke maken het allemaal wel makkelijker.
Alleen ons gezin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Kwartje7 het volgende:
Hebben jullie ook geen familie dan
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:16 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik het liever anders gezien. Maar ik moet mij neerleggen bij zijn keuze niet. Als hij niet meer wil, kan ik er niets aan doen. En heb zoals je eerder heb gelezen, vannacht besloten dat ik mij eigen plan ga trekken. Voel mij nog steeds sterk, hoop dat ik blijf.
Jawel, eet 2x per week bij me ouders en heb een broer met vrouw en kids maar we zijn geen plakkerige familiequote:
Das heul positief allemaal!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:17 schreef Tommeke het volgende:
Leuk topic!
Laat ik hier ook eens wat shit posten.
Het is inmiddels een jaar geleden dat 't uit is met m'n ex en de eerste paar maanden had ik 't er echt moeilijk mee. Toen besloot ik dat ik maar eens de slet uit moest hangen en dat was/is best leuk
Ondertussen bleef ik nog wel met m'n ex omgaan, wat vooral als we elkaar in aangeschoten toestanden tot scheldpartijen op straat of in de kroeg leidde
Ik voelde me heel erg aan de kant gezet en trok dat echt slecht toendertijd. Inmiddels maak ik me daar echt niet druk meer om, ik zie haar wekelijks, en kan ik ook lekker met haar op stap en dronken worden zonder dat er ook maar iets gebeurt
Ben zelfs nog met haar en haar familie meegeweest op een familieweekend en ga ook nog wel eens bij haar ouders heten. Andersom is ze ook meerdere keren een weekendje meegegaan naar mijn ouders. Heb 't nog nooit met een ex gehad, maar eigenlijk zijn we wel goede vrienden geworden.
Ondertussen heb ik het laatste half jaar eigenlijk wel permanent 2 projectes tegelijk lopen, vrijgezel zijn is wel leuk
Hmmm, dus dat ligt niet aan mij? Ik vroeg het me al af... Weet soms niet echt wat ik moet gaan doen, of ik heb geen zin om wéér gitaar te spelen, te xboxen of wat dan ook thuis. Maar dat heb ik wel vaker gehad als vrijgezel, ben bijna chronisch vrijgezel geweest eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef lightmoon het volgende:
na de ex komt... veuls te veul vrije tijd!
Haha, dat is bij mij ook zo. Ik ga 1x per week bij m'n ouders langs (als ik dat niet doe bellen ze meteen of ik nog leefquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jawel, eet 2x per week bij me ouders en heb een broer met vrouw en kids maar we zijn geen plakkerige familie
Ik in 't begin ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Das heul positief allemaal!Wij proberen ook steeds vrienden te zijn maar eindigen toch altijd weer in bed
Dat heb ik idd ook zo, je ziet ze alleen met de verjaardag van de ouders en verder niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, dat is bij mij ook zo. Ik ga 1x per week bij m'n ouders langs (als ik dat niet doe bellen ze meteen of ik nog leef) en meestal is mijn zus daar dan ook wel op dezelfde avond. Maar buiten mijn ouders en mijn zus heb ik echt héél weinig met familie, vind vrienden veel belangrijker dan een of andere oom of neef.
Ik geef ook grif toe dat ik zwak ben als het op hem aankomtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik in 't begin ook
Maar nu heb ik al meerdere keren met haar in één bed gelegen zonder elkaar ook maar aan te raken. Nouja, een beetje tegen elkaar aanliggen...
Damn...dan mag je inderdaad nog wel ff je best gaan doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef Kiwijuice het volgende:
He shit zeg! Nou hopen dat het toch nog beetje is gelukt!
Ik moet maandag essay van 8000 woorde inleveren.. staat nog geen woord op papier.. *oooops*
Ik voorzie een meet waar iedereen elkaar staat te regelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:43 schreef usrfobiwan het volgende:
Hmmm interessant topic Dus een feestje om te vieren dat er leven is na de ex met andere mensen die ook een ex hebben. Hoop dan wel dat het een feestje wordt waar dus niet iedereen over de ex gaat beginnen bij gebrek aan gespreksstof. Misschien kom ik dan ook wel.
Het onderwerp kan wel naar boven maar dan is het humor, zelfspot en de anderspotquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:43 schreef usrfobiwan het volgende:
Hmmm interessant topic Dus een feestje om te vieren dat er leven is na de ex met andere mensen die ook een ex hebben. Hoop dan wel dat het een feestje wordt waar dus niet iedereen over de ex gaat beginnen bij gebrek aan gespreksstof. Misschien kom ik dan ook wel.
ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik voorzie een meet waar iedereen elkaar staat te regelen
Bullshit, you fuckin' player.quote:
quote:
Is toch zo? Je had hem gisteravond/nacht eens over vrouwen moeten horen.quote:
Ik ontken het ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is toch zo? Je had hem gisteravond/nacht eens over vrouwen moeten horen.
Alles om de aandacht van mijn eigen vunzigheid af te leiden en op hem te projecteren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ontken het ook niet., maar dat je het aanhaalt.
Subtiel hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles om de aandacht van mijn eigen vunzigheid af te leiden en op hem te projecteren.
Waaaaaat hey, pissebedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is toch zo? Je had hem gisteravond/nacht eens over vrouwen moeten horen.
Zouden ze het door hebben?quote:
Hoho, het was een bijzonder net meisje van goede komaf, niet zomaar één of andere "chick".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waaaaaat hey, pissebedjij lag een week of wat geleden nog in bed met een of andere chick ja
![]()
Ik heb sinds mijn break-up nog geen enkel meisje in mijn bed mogen ontvangen..... en behalve wat sjansen en geil dansen heb ik nog niks gedaan![]()
met de nadruk op nog
dat is idd een tof nummerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zouden ze het door hebben?Niet doorvertellen hè?
![]()
Oh, en als het '90s-dance gaat worden mag dit niet ontbreken:
Blijft een gruwelijk nummer!
Heb je eerst gevraagd wat d'r vader doet dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoho, het was een bijzonder net meisje van goede komaf, niet zomaar één of andere "chick".![]()
Alsof je er wat van voelt...
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je eerst gevraagd wat d'r vader doet dan.
"Oh Barbusse, neuk me!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard.Anders ging 't niet door hè?
We mixen gewoon vanalles door elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dat is idd een tof nummer![]()
verder ben ik niet zo heel erg nineties fanaat
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Oh Barbusse, neuk me!!![]()
![]()
"
"Hoho, eerst wil ik weten wat je vader doet."
"<insert baan>, is dat goed genoeg?"
"Barbusse springt..........."
gaan we van 2Unlimited gewoon over op Chimaira ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
We mixen gewoon vanalles door elkaar
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
"
En dan weer door naar Korn \m/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
gaan we van 2Unlimited gewoon over op Chimaira ofzo
(ik ben vast de enige hier die dat kent)
Zat jij door het raam te gluren of zo?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
"
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat jij door het raam te gluren of zo?!![]()
Nee grapje, zo ging het niet. Ze heeft vantevoren een stamboom en salarisspecificatie van haar en haar familie overlegd.
Metal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ja ik heb dit nog niet verteld aan jullie, maar ik heb 8 jaar in een metal band gedrumd![]()
Had some good times!
Maar tegenwoordig luister ik eigenlijk vrij weinig metal.... voornamelijk elektronica en dubstep
rock/metalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ja ik heb dit nog niet verteld aan jullie, maar ik heb 8 jaar in een metal band gedrumd![]()
Had some good times!
Maar tegenwoordig luister ik eigenlijk vrij weinig metal.... voornamelijk elektronica en dubstep
En toen ging Barbusse vanquote:
Maakte jij niet gister ook een opmerking dat sex met jouw ex meer als data-entry was geworden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat jij door het raam te gluren of zo?!![]()
Nee grapje, zo ging het niet. Ze heeft vantevoren een stamboom en salarisspecificatie van haar en haar familie overlegd.
Rock ook ja.quote:
omg vuige schobbejak!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toen ging Barbusse vannaar
naar [ afbeelding ] naar
![]()
Damn, I'm never gonna get laid again.
Dat was hij jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maakte jij niet gister ook een opmerking dat sex met jouw ex meer als data-entry was geworden?
Now I can see why!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maakte jij niet gister ook een opmerking dat sex met jouw ex meer als data-entry was geworden?
Now I can see why!
Ok ok, hier, kijk maar even op de myspace van mijn ex-band (zijn al 2 jaar geleden ofzo gestopt)quote:
Wat is er mis met beeldspraak en waarom ben ik nu de vuige schobbejak?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
omg vuige schobbejak!
[..]
Dat was hij ja![]()
Das idd best wel herriequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok ok, hier, kijk maar even op de myspace van mijn ex-band (zijn al 2 jaar geleden ofzo gestopt)![]()
www.myspace.com/zone
account is inmiddels inactive zie ik, maar je kan wel onze herrie nog checken volgens mij...... en ik heb je gewaarschuwd, want het is herrie
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er mis met beeldspraak en waarom ben ik nu de vuige schobbejak?Ben nog steeds lief hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |