Eensch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, heel die plaat is geweldig
En je kan er zo lekker mee meeschreeuwen
Kom ook op ons feestje!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef Untouchables het volgende:
Damn, heb weer veel gemist hier!
Goeie thread trouwens, zit zelf ook in de fase na je ex, maar met nieuwe dingen..
Je zou bijna kunnen spreken van een rebound thread..maar dat is misschien te kort door de bocht!
Anyway, om toch even te contributen zonder alles gelezen te hebben, ik merk aan mezelf dat ik ergens eigenlijk nog helemaal geen zin heb in vastigheid, ook al vind ik het wel erg gezellig met m'n huide "date".
Lastig, aan de ene kant wil je wel, maar ergens voelt het gewoon te snel, alsof je te weinig tijd voor jezelf hebt kunnen nemen, ook om je ex echt te verwerken.
Hmm, snap wat je bedoelt, ik zie ook veel mensen van de een naar de ander fladderen zonder eerst de afgelopen relatie een plaatsje te geven :/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef Untouchables het volgende:
Damn, heb weer veel gemist hier!
Goeie thread trouwens, zit zelf ook in de fase na je ex, maar met nieuwe dingen..
Je zou bijna kunnen spreken van een rebound thread..maar dat is misschien te kort door de bocht!
Anyway, om toch even te contributen zonder alles gelezen te hebben, ik merk aan mezelf dat ik ergens eigenlijk nog helemaal geen zin heb in vastigheid, ook al vind ik het wel erg gezellig met m'n huide "date".
Lastig, aan de ene kant wil je wel, maar ergens voelt het gewoon te snel, alsof je te weinig tijd voor jezelf hebt kunnen nemen, ook om je ex echt te verwerken.
quote:
Neequote:
Neehoor, nog niet!quote:
Is dat jouw ervaring?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef waterkip het volgende:
Na de ex komt.......? De deurwaarder.
Wij zijn de kanslozen hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neehoor, nog niet!
Het ligt een beetje aan degene met de drukste sociale levens want ons maakt het weinig uit omdat we weinig hebben staan
Ho es effe jijquote:
quote:
Iddquote:
Doublequote:
Dan heb je meer vrienden dan ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd![]()
zou erhaast depressief van worden![]()
heb nog 2 vrienden, 1 vriendin en me exvriend voor de rest heb ik kennissen die je alleen op msn spreekt
en die vriendin is ook nog es zijn beste vriendin.
Jawel, maar die woont best ver weg en zijn behoorlijk druk....quote:
Nou ja, royale situatie... Volgens mij had je het liever anders gehad, of niet? Maar ja, vrienden en dergelijke maken het allemaal wel makkelijker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef Kwartje7 het volgende:
Dan zit ik in een royale situatie. En ik heb natuurlijk ook nog mijn bloedjes van kindjes.
Tuurlijk had ik het liever anders gezien. Maar ik moet mij neerleggen bij zijn keuze niet. Als hij niet meer wil, kan ik er niets aan doen. En heb zoals je eerder heb gelezen, vannacht besloten dat ik mij eigen plan ga trekken. Voel mij nog steeds sterk, hoop dat ik blijf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, royale situatie... Volgens mij had je het liever anders gehad, of niet? Maar ja, vrienden en dergelijke maken het allemaal wel makkelijker.
Alleen ons gezin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Kwartje7 het volgende:
Hebben jullie ook geen familie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |