Hoho, het was een bijzonder net meisje van goede komaf, niet zomaar één of andere "chick".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waaaaaat hey, pissebedjij lag een week of wat geleden nog in bed met een of andere chick ja
![]()
Ik heb sinds mijn break-up nog geen enkel meisje in mijn bed mogen ontvangen..... en behalve wat sjansen en geil dansen heb ik nog niks gedaan![]()
met de nadruk op nog
dat is idd een tof nummerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zouden ze het door hebben?Niet doorvertellen hè?
![]()
Oh, en als het '90s-dance gaat worden mag dit niet ontbreken:
Blijft een gruwelijk nummer!
Heb je eerst gevraagd wat d'r vader doet dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoho, het was een bijzonder net meisje van goede komaf, niet zomaar één of andere "chick".![]()
Alsof je er wat van voelt...
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je eerst gevraagd wat d'r vader doet dan.
"Oh Barbusse, neuk me!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard.Anders ging 't niet door hè?
We mixen gewoon vanalles door elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dat is idd een tof nummer![]()
verder ben ik niet zo heel erg nineties fanaat
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Oh Barbusse, neuk me!!![]()
![]()
"
"Hoho, eerst wil ik weten wat je vader doet."
"<insert baan>, is dat goed genoeg?"
"Barbusse springt..........."
gaan we van 2Unlimited gewoon over op Chimaira ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
We mixen gewoon vanalles door elkaar
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
"
En dan weer door naar Korn \m/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
gaan we van 2Unlimited gewoon over op Chimaira ofzo
(ik ben vast de enige hier die dat kent)
Zat jij door het raam te gluren of zo?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
"
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat jij door het raam te gluren of zo?!![]()
Nee grapje, zo ging het niet. Ze heeft vantevoren een stamboom en salarisspecificatie van haar en haar familie overlegd.
Metal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ja ik heb dit nog niet verteld aan jullie, maar ik heb 8 jaar in een metal band gedrumd![]()
Had some good times!
Maar tegenwoordig luister ik eigenlijk vrij weinig metal.... voornamelijk elektronica en dubstep
rock/metalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ja ik heb dit nog niet verteld aan jullie, maar ik heb 8 jaar in een metal band gedrumd![]()
Had some good times!
Maar tegenwoordig luister ik eigenlijk vrij weinig metal.... voornamelijk elektronica en dubstep
En toen ging Barbusse vanquote:
Maakte jij niet gister ook een opmerking dat sex met jouw ex meer als data-entry was geworden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat jij door het raam te gluren of zo?!![]()
Nee grapje, zo ging het niet. Ze heeft vantevoren een stamboom en salarisspecificatie van haar en haar familie overlegd.
Rock ook ja.quote:
omg vuige schobbejak!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toen ging Barbusse vannaar
naar [ afbeelding ] naar
![]()
Damn, I'm never gonna get laid again.
Dat was hij jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maakte jij niet gister ook een opmerking dat sex met jouw ex meer als data-entry was geworden?
Now I can see why!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maakte jij niet gister ook een opmerking dat sex met jouw ex meer als data-entry was geworden?
Now I can see why!
Ok ok, hier, kijk maar even op de myspace van mijn ex-band (zijn al 2 jaar geleden ofzo gestopt)quote:
Wat is er mis met beeldspraak en waarom ben ik nu de vuige schobbejak?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
omg vuige schobbejak!
[..]
Dat was hij ja![]()
Das idd best wel herriequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok ok, hier, kijk maar even op de myspace van mijn ex-band (zijn al 2 jaar geleden ofzo gestopt)![]()
www.myspace.com/zone
account is inmiddels inactive zie ik, maar je kan wel onze herrie nog checken volgens mij...... en ik heb je gewaarschuwd, want het is herrie
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er mis met beeldspraak en waarom ben ik nu de vuige schobbejak?Ben nog steeds lief hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |