Ja maar, ik heb niemand om me uit de werk- en woonruimte put te helpen.quote:
Eens een keer gek doen wat je normaal niet doet kan wel eens goed zijn hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik heb om het weekend de kids, De in de oneven weken ben ik vrij.
Doe ik hier wel goed aan. Ben normaal niet zo
Precies!quote:
Als het een beetje op tijd begint kun je altijd nog op tijd weg vluchten, mocht het uit de hand gaan lopen toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Kwartje7 het volgende:
misschien vindt je het wel heel leuk een beetje losgaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Kwartje7 het volgende:
En niks moet toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
misschien vindt je het wel heel leuk een beetje losgaan
Ja zo goed ben ik nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb niemand om me uit de werk- en woonruimte put te helpen.
So true.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
Alles wordt ook maar aangegrepen om een eigen SC te rechtvaardigen.
That sucks, was best toevallig allemaal hoe t bij mij ging. Moet t maar net treffen idd..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb niemand om me uit de werk- en woonruimte put te helpen.
IDD, maar als jullie stoned of dronken om mij heen zijn, ben ik denk ik op de verkeerde plek. Aangeschoten personen ala, maar in overige heb ik geen zin. Al te veel mensen kapot zien gaan aan die troepquote:
Ja, soms moet je gewoon een geluk bij een ongeluk hebben. Ik vind er wel wat op, desnoods tijdelijk in één of ander gaar hokje gaan hokken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef lightmoon het volgende:
[..]
That sucks, was best toevallig allemaal hoe t bij mij ging. Moet t maar net treffen idd..
Nouja de drugs en drank zal heus niet de overhand hebben, gewoon een gezellige avond met mensen. Lachen, dansenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
IDD, maar als jullie stoned of dronken om mij heen zijn, ben ik denk ik op de verkeerde plek. Aangeschoten personen ala, maar in overige heb ik geen zin. Al te veel mensen kapot zien gaan aan die troep
Stoned word ik niet, kan niet tegen wiet ed, laat staan heftiger spul.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
IDD, maar als jullie stoned of dronken om mij heen zijn, ben ik denk ik op de verkeerde plek. Aangeschoten personen ala, maar in overige heb ik geen zin. Al te veel mensen kapot zien gaan aan die troep
Oké, dan zitten we op dezelfde golflengtequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoned word ik niet, kan niet tegen wiet ed, laat staan heftiger spul.![]()
Dronken kan ik niet beloven. Maar ik was niet van plan om er dan een avond/nacht van te maken waar ik de volgende dag niks meer van kan herinneren natuurlijk...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Oké, dan zitten we op dezelfde golflengte
Idem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:19 schreef purplerose het volgende:
de maand is vast ook belangrijk
november, december?
mij maakt het vrij weinig uit, zoveel heb ik nou te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |