now THAT I wanna seequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ja ik ben er al 1 aan het kweken in een lege jampot
90ties jaahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ben dan meer van de 60ties
Maar wat dacht je van een foute 90ties avond?
Staat zat van op youtube
De manier om over je ex heen te komen, humor en zelfspot en een beetje de anderspotquote:
Ik ben ook heel leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef Kiwijuice het volgende:
Ik wil het gewoon nog even herhalen... jullie zijn echt te leukKan niet anders dan met een big smile dit topic lezen
Feestjes zijn altijd goed
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ja ik ben er al 1 aan het kweken in een lege jampot
Precies, dan merk je dat je meer bent dan moeder en partner, iets wat je eigenlijk ook zou moeten doen als je wel een relatie hebt. Af en toe ff lekker losgaan, das ook beter voor de kids, die zien dan een moeder die ook aan haarzelf denkt en dat komt hun tengoedequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik mijzelf aardig verloren. Eén weekend helemaal alleen geweest. Wezen stappen. Het was fijn om niet partner of moeder te zijn van... Maar gewoon lekker flirten en alleen rekening met jezelf houden.
Merkte toen wel, dat ik mij aardig heb weg gecijferd voor man en kids.
En die dansfeest, wannneer
Daar doen we het voorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef Kiwijuice het volgende:
Ik wil het gewoon nog even herhalen... jullie zijn echt te leukKan niet anders dan met een big smile dit topic lezen
Feestjes zijn altijd goed
IDD, maar nu heb ik meer dagen voor mijzelf. Aan de ene kant erg vreemd, maar aan de andere kant wel fijn. Ik voel mij daardoor wel een beetje schuldig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Precies, dan merk je dat je meer bent dan moeder en partner, iets wat je eigenlijk ook zou moeten doen als je wel een relatie hebt. Af en toe ff lekker losgaan, das ook beter voor de kids, die zien dan een moeder die ook aan haarzelf denkt en dat komt hun tengoede
MDMA doet dat ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar doen we het voor![]()
Maak je endorfines aan enzo en das happiestofje
En je likt als lassie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben ook heel leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Een goeie vriend van me zat een beetje in hetzelfde schuitje als ik, alleen had hij net een huis gekocht met zn tegenwoordige ex, dus huur nu een kamertje bij hem. Zo ken hij de hypotheek zonder problemen afbetalen en heb ik een dak boven mn hoofd! Tis nog gezellig ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben voor.![]()
[..]
Ik heb dat probleem dus ook.En zodra ik verhuis ben ik aangewezen op huur private sector, maar das eigenlijk nòg duurder.
![]()
Heb gedacht aan een roommate, maar ja, waar vind je die?
Beetje ghb ookquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
IDD, maar nu heb ik meer dagen voor mijzelf. Aan de ene kant erg vreemd, maar aan de andere kant wel fijn. Ik voel mij daardoor wel een beetje schuldig.
Je moet je ook niet overdoseren hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hahaha ghb is troep, dat zou ik nooit nemen. Mdma daarintegen.... damn, dat was tof
Zo help je mekaar uit de putquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef lightmoon het volgende:
[..]
Een goeie vriend van me zat een beetje in hetzelfde schuitje als ik, alleen had hij net een huis gekocht met zn tegenwoordige ex, dus huur nu een kamertje bij hem. Zo ken hij de hypotheek zonder problemen afbetalen en heb ik een dak boven mn hoofd! Tis nog gezellig ook
Tuurlijk, je mag gewoon nee zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef Kwartje7 het volgende:
Ben ik veilig op dat feestje.
Drank, drugs en horny persons.
Succes he dude, je kan het!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef dick_laurent het volgende:
Nou mense, ik moet gaan...tentamen maken
ben benieuwd of ik er iets van ga bakken![]()
Ik verwacht dat als ik hier over een aantal uurtjes terug kom, dat dit topic lekkkkkeeerrrrrr VOL is!
Stel me niet teleur
Na ruim 10 jaar dufheid en sufheid ben ik wel toe aan wat gevaarlijkers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef Kwartje7 het volgende:
Ben ik veilig op dat feestje.
Drank, drugs en horny persons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |