Indeedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef Edwinuss het volgende:
Dit kan wel eens een goed topic worden![]()
En ook de blauwtjes posten uiteraard
Ja, ik hou ook niet van die benaming, maar goed... Ik ga overal weer serieus voorquote:
Omdat dit echt wel gespitst is op het leven na de ex..... dus voor mensen die gedumpt zijn etc en nu weer hun leven vol goede moed op pakken. Een positieve vorm van het loslaten van je ex zeg maar... de party variantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Re het volgende:
even een rationeel waarom dit niet in de singles reeks kan
Dit vind ik een prima reden!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat dit echt wel gespitst is op het leven na de ex..... dus voor mensen die gedumpt zijn etc en nu weer hun leven vol goede moed op pakken. Een positieve vorm van het loslaten van je ex zeg maar... de party variant
De singles reeks is te random vond ik.
Hope you don't mind![]()
Kijk die ogen nou Re die kan je toch niet weerstaan of wa?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Mag hij open blijven RE? Please? Super-duper-Bambi-eyes-beggingtm-über-pleaaaase? [ afbeelding ]
Fijn is dat he!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef dick_laurent het volgende:
Over het leven na de ex gesproken.... ik ben opeens veel meer andere muziek gaan luisteren, mede omdat mijn ex (we woonden samen) bepaalde muziek niet tof vond en dan ging zeuren als ik dat aan zette. Daardoor liet ik bepaalde muziek maar met rust....
Maar nu kan ik mijn speakertjes af en toe vol open gooien.... en niemand die er wat van kan zeggen muhahahaha....
behalve de buren misschien, maar die heb ik tot nu toe nooit horen klagen
Nicequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Fijn is dat he!
Het volume op buren pesten gehalte en gaan
ik sta ook vaak te dansen in me woonkamer
Aaw die ogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Mag hij open blijven RE? Please? Super-duper-Bambi-eyes-beggingtm-über-pleaaaase? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha dat geld overhouden is bij mij juist verminderd als een gek.... omdat ik nu de huur vol alleen moet betalen ipv dat ik hem deel met haarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:29 schreef lightmoon het volgende:
Het leven na de ex... Doe meer wat ik zelf wil en hou gewoon geld over aan het einde van de maand tegenwoordig!
Same hier, die treinreisjes hakten er best in soms (ze woont 180km bij mij vandaan), achja, gelukkig hadden we beide een OV kaart, maar t scheelt mij dan nog ¤30,- in de maand, als het niet meer isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:29 schreef lightmoon het volgende:
Het leven na de ex... Doe meer wat ik zelf wil en hou gewoon geld over aan het einde van de maand tegenwoordig!
Dat is precies wat iedereen ook gisteren elkaar aan het vertellen was volgens mij...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:28 schreef purplerose het volgende:
mijn asperger ex probeert me te overtuigen dat ik veel sex moet gaan hebben om me ego en zelfvertrouwen weer een boost te geven
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef purplerose het volgende:
Wat dachten van een dance party @ my place!
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef purplerose het volgende:
Wat dachten van een dance party @ my place!
Weer een avond niet aan de exen denken
Ik heb dat probleem dus ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha dat geld overhouden is bij mij juist verminderd als een gek.... omdat ik nu de huur vol alleen moet betalen ipv dat ik hem deel met haar
Jij hebt je nier moeten verkopen voor geld voor treinkaartjes?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Same hier, die treinreisjes hakten er best in soms (ze woont 180km bij mij vandaan), achja, gelukkig hadden we beide een OV kaart, maar t scheelt mij dan nog ¤30,- in de maand, als het nier meer is
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben voor.![]()
[..]
Ik heb dat probleem dus ook.En zodra ik verhuis ben ik aangewezen op huur private sector, maar das eigenlijk nòg duurder.
![]()
Heb gedacht aan een roommate, maar ja, waar vind je die?
Hij heeft ook wel gelijk ware het niet dat ik me niet zomaar kan laten gaan bij sex omdat ik me niet gauw bij iemand op het gemak voel en dat is toch wel nodig als je lekkere sex ipv mechanische sexquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is precies wat iedereen ook gisteren elkaar aan het vertellen was volgens mij...
Ik hoor maar niks van ze. Van alle sollicitaties in Berlijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
![]()
fahren wir nach Berlin oder was?
Ja, en nu heeft ze mij laten stikken en ben ik mijn nier ook nog eens kwijtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt je nier moeten verkopen voor geld voor treinkaartjes?Als dat geen ware liefde is...
Damn, you've been fuckedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ja, en nu heeft ze mij laten stikken en ben ik mijn nier ook nog eens kwijt
Payback-time, pak haar nier!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef J0ttem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Dat kan wellicht een probleem zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
I'm in![]()
(waar de fuck woon je eigenlijk)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat kan wellicht een probleem zijnIk woon in Maassluis das net voorbij Rotterdam
Uiteraard dansen we door tot het weer licht wordt en er weer treinen rijden
In een relatie ben je uiteindelijk toch wel beetje bezig met jezelf aanpassen en rekening houden met de ander. Hoort ook en is ook normaal, maar niet zover dat je jezelf verliest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef Goliath_82 het volgende:
Sinds het uit is, voel ik me meer op mijn gemak....
Dat klinkt een beetje raar besef ik nu, maar toch is het zo
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat kan wellicht een probleem zijnIk woon in Maassluis das net voorbij Rotterdam
Oh das niet heel ver voor mij, en ik heb toch OVquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ze nieren laten groeien van stamcellen hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Ben dan meer van de 60tiesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh das niet heel ver voor mij, en ik heb toch OV![]()
maar ik ben dan toch niet straks de enige onder de 30 daar heWant als jullie de hele avond fucking 70ties muziek gaan draaien ben ik snel weg hoor
Volgens mij ben ik mijzelf aardig verloren. Eén weekend helemaal alleen geweest. Wezen stappen. Het was fijn om niet partner of moeder te zijn van... Maar gewoon lekker flirten en alleen rekening met jezelf houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
In een relatie ben je uiteindelijk toch wel beetje bezig met jezelf aanpassen en rekening houden met de ander. Hoort ook en is ook normaal, maar niet zover dat je jezelf verliest.
Ja ik ben er al 1 aan het kweken in een lege jampotquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ze nieren laten groeien van stamcellen heGewoon nieuwe halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |