Indeedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef Edwinuss het volgende:
Dit kan wel eens een goed topic worden![]()
En ook de blauwtjes posten uiteraard
Ja, ik hou ook niet van die benaming, maar goed... Ik ga overal weer serieus voorquote:
Omdat dit echt wel gespitst is op het leven na de ex..... dus voor mensen die gedumpt zijn etc en nu weer hun leven vol goede moed op pakken. Een positieve vorm van het loslaten van je ex zeg maar... de party variantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Re het volgende:
even een rationeel waarom dit niet in de singles reeks kan
Dit vind ik een prima reden!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat dit echt wel gespitst is op het leven na de ex..... dus voor mensen die gedumpt zijn etc en nu weer hun leven vol goede moed op pakken. Een positieve vorm van het loslaten van je ex zeg maar... de party variant
De singles reeks is te random vond ik.
Hope you don't mind![]()
Kijk die ogen nou Re die kan je toch niet weerstaan of wa?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Mag hij open blijven RE? Please? Super-duper-Bambi-eyes-beggingtm-über-pleaaaase? [ afbeelding ]
Fijn is dat he!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef dick_laurent het volgende:
Over het leven na de ex gesproken.... ik ben opeens veel meer andere muziek gaan luisteren, mede omdat mijn ex (we woonden samen) bepaalde muziek niet tof vond en dan ging zeuren als ik dat aan zette. Daardoor liet ik bepaalde muziek maar met rust....
Maar nu kan ik mijn speakertjes af en toe vol open gooien.... en niemand die er wat van kan zeggen muhahahaha....
behalve de buren misschien, maar die heb ik tot nu toe nooit horen klagen
Nicequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Fijn is dat he!
Het volume op buren pesten gehalte en gaan
ik sta ook vaak te dansen in me woonkamer
Aaw die ogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Mag hij open blijven RE? Please? Super-duper-Bambi-eyes-beggingtm-über-pleaaaase? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha dat geld overhouden is bij mij juist verminderd als een gek.... omdat ik nu de huur vol alleen moet betalen ipv dat ik hem deel met haarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:29 schreef lightmoon het volgende:
Het leven na de ex... Doe meer wat ik zelf wil en hou gewoon geld over aan het einde van de maand tegenwoordig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |