Does 'n gok?quote:
omdat ie een bange digibeet isquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
omdat ie een bange digibeet is![]()
maar stiekum laat je je staaf door je knuistje gaan hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.En dan vraag ik jullie digikenners om raad en wat krijg ik? Sexuele intimidatie!
haha ja ik ben net ook al gillend weg gerend op msnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.En dan vraag ik jullie digikenners om raad en wat krijg ik? Sexuele intimidatie!
Stargate Atlantis vind ik stukken beter dan Stargate universe tot zover.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben net bezig met stargate Universe maar ik denk dat ik stargate Atlantis ook maar es ga binnenhalen, heb me in die nooit zo verdiept om de een of andere vage reden![]()
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar stiekum laat je je staat door je knuistje gaan he
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha ja ik ben net ook al gillend weg gerend op msn![]()
Tis al veranderd in staaFquote:
Dat is haar Freudiaanse verspreking om mijn autoriteit te bevestigen.quote:
whihihihihihiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is haar Freudiaanse verspreking om mijn autoriteit te bevestigen.
Ik vecht graag op onbekend terrein.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
whihihihihihi
en ja sorry maar ik voelde me ernstig door jullie geïntimideerd op msn
Uiteraard, van achter naar voor is beetje onhandigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Stargate Atlantis vind ik stukken beter dan Stargate universe tot zover.
En als je begint aan Atlantis begin dan wel bij seizoen 1 and so on.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is haar Freudiaanse verspreking om mijn autoriteit te bevestigen.
Over goede series gesproken: Californication!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteraard, van achter naar voor is beetje onhandig![]()
lekker op de bank met scifiVindt het zoooo kut met peren dat ik hier de scifi channel niet kan krijgen
Nee johquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Dat MSN was volgens mij the dumbest idea of dumb ideas....
Watjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
whihihihihihi
en ja sorry maar ik voelde me ernstig door jullie geïntimideerd op msn
Ik heb wat gemist blijkbaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar lach je dan wel om, maar ontkennen heeft geen zin lieverd.quote:
Whehehe.....het was een héél avontuur voor me.quote:
Nieuwe seizoen is er bijnaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Over goede series gesproken: Californication!
Hank Moody is mijn held
Inderdaad, is toch wel een van de betere series van nu [:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hank Moody is mijn held
Dad? There's a naked women sleeping in your bed. She has no pubic hair. Is she sick?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hank Moody is mijn held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |