No waaaaaaayquote:
Lik mn diarree reetquote:
Kuthoerrrrr, ik dacht dat jij wel ff met me zou wachten tot de droger klaar was, Toos werkeloosquote:
Omdat ze piemel of zo zei penisjes:')quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom postte je nou net 'Ik ben erg he"?
Oh, dat las ze verkeerd idd, nu weet ik het weer!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze piemel of zo zei penisjes:')
Oh ben jij dr ook nog?quote:
Perenijs penisjes, what's the differencequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat las ze verkeerd idd, nu weet ik het weer!
Wel okequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Hey Miss, hoe gaat ie daaro?
Nee, maar ik las dat ik gewoon langer had moeten wachten dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Blissje!
Is het nog gelukt met je Chinees?JJH en Bamba!
Oh, ik strijk ook al nooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh omdat er kleren in zitten en als ik die laat liggen tot morgen dan zijn ze gekreukt en moet ik ze strijken, als ik ze zo meteen netjes ophang kunnen ze zo weer aan ...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh omdat er kleren in zitten en als ik die laat liggen tot morgen dan zijn ze gekreukt en moet ik ze strijken, als ik ze zo meteen netjes ophang kunnen ze zo weer aan ...
Hier ook, maar dan moet ik t niet tot morgenavond dr in laten zitten en morgenochtend heb ik daar echt geen trek inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik strijk ook al nooit
Maar komt meestal vrij kreukloos uit de droger
Luie kwezel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:31 schreef JJH het volgende:
ik loop al de hele avond het erin gooien van een nieuwe was uit te stellen.
Helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luie kwezel!
Ml hebben ze troep achtergelaten???
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Via een topic uit de AT-lijst (Beste manier om erectie te verbergen) kwam ik op deze site:
http://www.awkwardboners.com/page/2/![]()
Do you think he's noticed?![]()
![]()
Laten we het erop houden dat er een 20 cm cementstof voor de deur e.d. ligtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luie kwezel!
Ml hebben ze troep achtergelaten???
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Via een topic uit de AT-lijst (Beste manier om erectie te verbergen) kwam ik op deze site:
http://www.awkwardboners.com/page/2/![]()
Do you think he's noticed?![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
Toen ik gister thuis kwam (en ja daar zit dus een roos onder) de rest vd tuin had ik al leeggehaald..
[afbeelding|link]
En dit toen ik vandaag thuis kwam
[afbeelding|link]
Vond de verhuurder ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Das wel een goede reden om boos te worden ja!
Truste Greysquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is half twaalf geweest
Maar ik ga naar bed. Tot morgen
Eitjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Elies, ik vraag gewoon of jij een kerstkaart voor me paint![]()
Dan vindt iedereen hier m ieg leuk
Zomaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Waarom postte je nou net 'Ik ben erg he"?
Hhihihi wens die man maar sterkte als hij me morgenochtend m'n bed uit driltquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
Elies, als het te erg is haal je hem maar weg hoor
MI-etje, sterkte met de buizen!![]()
Hehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hhihihi wens die man maar sterkte als hij me morgenochtend m'n bed uit drilt
quote:
Oh nou geen ideequote:Op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hoe ist bij jou afgelopen MB? iets netter? Wat kwamen ze uiteindelijk doen?
Ik zit er niet mee hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
Elies, als het te erg is haal je hem maar weg hoor
Dat was waarschijnlijk om te checken of er onderhoud nodig is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou geen idee
Nadat die man voor mn raam verscheen en wat in het kozijn prikte met een schroevendraaier heb ik ze eigenlijk niet meer gezien. Raar eigenlijk
Als ie iets opzij had gegaan had ie het half vergane Frans balkon gezienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk om te checken of er onderhoud nodig is.
Je hoort het vanzelf
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:51 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 27 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 216 Harajuku.
04. 214 Loveless85
05. 208 Greys
06. 206 oh-oh
08. 170 Qwea
16. 137 Cat22
84. 065 JJH
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
quote:
Precies achter elkaar.quote:
Jullie hebben echt geen levenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Precies achter elkaar..
#206 Greys 43946
Top 500.
Op 206 in de top 500![]()
#228 Qwea 42209.
quote:
Kloptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Harajuku. het volgende:
Loveless staat niet eens in de top500, hij is een nepperd die er niet bij hoort
Trouwens, jij hebt wss met dit en je vorige account gecombineerd te meeste postjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Harajuku. het volgende:
Loveless staat niet eens in de top500, hij is een nepperd die er niet bij hoort
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trouwens, jij hebt wss met dit en je vorige account gecombineerd te meeste postjes
Gaat niet zo geweldig daar hč?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
heb het idee dat de gevelreinigers vandaag niet komen..
Dus je kan ze niet op d'r flikker geven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:heb het idee dat de gevelreinigers vandaag niet komen..
Nee we waren er al achter in de voorgaande jaren dat ze altijd horken inhuren maar dit slaat ook weer alles.quote:
Ben morgenmiddag ook vrijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je kan ze niet op d'r flikker geven?
Wie heeft er nou ook een reunie als ie 15 isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
Groepsverkrachting meisje (15) tijdens schoolfeest Blij toe dat het in Amerika is gebeurd, krijgen ze tenminste geen taakstraf van 80 uur.
Ja, dat vond ik ook een raar stukjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie heeft er nou ook een reunie als ie 15 is
Extra zuur, reunie van je kleuterschool en dan verkracht wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een raar stukje
Bron:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een raar stukje
Want je weet, reunie staat gelijk aan groepsverkrachtingen? ... of zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie heeft er nou ook een reunie als ie 15 is
En je aanbidder zit dus gewoon hier te F5'en ofzo?quote:
Neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je aanbidder zit dus gewoon hier te F5'en ofzo?![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat hij dat bedoelt met dat hij 'je flinke jetsers heeft gezien'![]()
Doelende op de foto van jou en je zelfgemaakte shirt
Oh jij spammed je borsten over het gehele forumquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee
Jij in je originele shirt(s)! Deel 4
Ehmm was ze dat dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Het beeld van de maagdelijke, onschuldige en vooral vrome Hara is voorgoed verziekt
Niet happenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:09 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoly positie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!
't was nog zoeken naar 3 blanke homiesquote:
Dat komt omdat ik ook nog wel regelmatig in SHO enzo te vinden ben, ben ik bangquote:
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoliepositie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!Die gaat ECHT wel in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kga hem even in de wiki sleutelen, of had je dat zelf al gedaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoliepositie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat is gewoon van áááááltijd, allle posts.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef Greys het volgende:
Die Top 500, is dat eigenlijk van de hele maand of eh...?
Hoe zit dat? Zit daar de asielactie ook bij? Want dan kan het wel kloppen dat ik zo hoog sta
Nou ja dan kijk ik er niet van op, met drie asielacties!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon van áááááltijd, allle posts.
No-lifer![]()
tong staat daar op 1, en de top 50 bestaat uit mensen die er sinds '99 bij zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef Greys het volgende:
Die Top 500, is dat eigenlijk van de hele maand of eh...?
Hoe zit dat? Zit daar de asielactie ook bij? Want dan kan het wel kloppen dat ik zo hoog sta
Ik vind het nóg meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
tong staat daar op 1, en de top 50 bestaat uit mensen die er sinds '99 bij zijn. Zeg, wanneer ben jij ook alweer geregistreerd?
.
JIJ BENT EEN KLOON!?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nóg meevallen eigenlijk.
Serieus, enig idee hoeveel posts er doorheen vliegen met die asielacties elk jaar?
Ik kom wel buiten F&F maar niet echt veel. Oh wacht, ik heb ook een flinke tijd in Slank mee zitten kleppen natuurlijkEn Big Brother en dat soort toestanden, zelfs nog streamverslagen zitten maken.
En dan zit mijn account van vóór Greys er nog niet eens bij
Yoquote:
Ja zie!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hara hoort eigenlijk op plek 111 met 57829 posts
Wie was jij danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Yo![]()
Nee hoor, ik had eerst een heel andere nick, daar heb ik jaren mee gepost.
Toen was ik FOK! zat, een jaartje ofzo. Of twee. En daarna ging ik weer posten maar was ik het wachtwoord kwijt en ben ik maar opnieuw begonnen. Ik denk dat ik er in totaal ook wel sinds 1999 ben
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hara hoort eigenlijk op plek 111 met 57829 posts
Dat PM ik je wel een keer.quote:
Hihihihihi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar ASIELACTIE ENZO JEWEET!!!
Er schijnt een deel verloren te zijn gegaan of zo ja. Geloof ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat PM ik je wel een keer.
Eerst even mijn postgeschiedenis daarvan uitpluizen om te kijken of er nog iets beschamends in staat.
Hoewel, ik heb dat al eens eerder willen doen en toen zag ik nog maar 1 blz postgeschiedenis. Er schijnt een heel deel in de shredder verdwenen te zijn in een bepaald jaar?
Maar ik ben ook al oudquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
'99toen had ik nog nooit aan een pc gezeten
En een hoog voorhoofd, het zit je ook niet mee hčquote:
Och, als dit no-life is wil ik de rest van mijn leven wel geen leven hebbenquote:
*kras*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En een hoog voorhoofd, het zit je ook niet mee hč
Ice, ice, baby.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:31 schreef Pagan het volgende:
Mogge! Iemand een samenvatting van topics #270 t/m #273? Kijk je ff niet, blaffen ze 4 topics vol.
Dan kun je beter de trein nemen, denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
*kras*
Hoe laat komt de tram hier langs?
Even kijken, dan ga ik vast op de rails liggen.
Tram in Bleiswijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
*kras*
Hoe laat komt de tram hier langs?
Even kijken, dan ga ik vast op de rails liggen.
Ook dat nog eensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tram in Bleiswijk.
Zeker nog op stoom?
Ouder dan ik ja, maar heb gezien dat je er nog jong genoeg uitzietquote:
Natúúúúúrlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er schijnt een deel verloren te zijn gegaan of zo ja. Geloof ik.
Zo koud is het hier nu ook weer niet. Hoewel, B&J kan ook nog natuurlijk.quote:
Na de volgende asielactie houden we tong gezelschapquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natúúúúúrlijk.
Anders stonden jullie saampjes in de top 100
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ouder dan ik ja, maar heb gezien dat je er nog jong genoeg uitziet
Second that.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Dacht dat je Greys d'r categorie was
Kweet niet hoe oud Greys is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Dacht dat je Greys d'r categorie was
Popje, ik zit nu niet in Bleiswijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tram in Bleiswijk.
Zeker nog op stoom?
In de roos!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo koud is het hier nu ook weer niet. Hoewel, B&J kan ook nog natuurlijk.
Jij betwijfelt het?quote:
Heb dus serieus laatst je profiel eens geopend omdat ik benieuwd was.quote:
Jij ook toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou gelukkig weet ik dat ze 36 is.
Oh ja je zit op je werk natuurlijk hehehe
Ik hoop dat je bedoelt dat ik ook op m'n werk zitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij ook toch?
36 dan zit er wel 11 jaar tussen hoor.
Ja (even scheel kijkt uhhm ja blond nog steeds en niet handig in formulerenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bedoelt dat ik ook op m'n werk zit![]()
Lijn 36?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, ik zit nu niet in Bleiswijk
D'r rijdt hier gewoon een tram langs, voor de deur.
[..]
Win ik nu de wasdroger?quote:In de roos!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:Ik ben over minder dan een maand weer even oud als Greys
![]()
En ik ga heul niet veel posten want ik moet echt hard werken vandaag
't KLinkt net alsof je dat leuk vindt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben over minder dan een maand weer even oud als Greys
![]()
En ik ga heul niet veel posten want ik moet echt hard werken vandaag
I second thatquote:
Mn werk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't KLinkt net alsof je dat leuk vindt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ml-etje is dus 47, is ze dan officieel topic-oudste?
Ik heb het tegenovergstelde in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I second that
The slang meaning is "I agree" or "I support that".
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ben toch blij dat ik dat niet ben, topicoudstequote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
ja dat bedoel ikquote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
Ohhhh, ik ben dus heel niet de hoogste hier in de top 500![]()
Pfieuw.
Ze zitten je maar te pesten, jong blompjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
ik word hier gewoon voor 47 versleten? Goh wat een verstandige praat doe ik dan
Ik zou er ook niet aan beginnen als ik jou wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:58 schreef Morretje het volgende:
Het ging weer hard gister!
![]()
Heb niet bijgelezen
Leeftijd is nimmer een garantie voor verstandquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:55 schreef Ml-etje het volgende:ik word hier gewoon voor 47 versleten? Goh wat een verstandige praat doe ik dan
Kan er niet mee zitten hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zitten je maar te pesten, jong blompje
[Pang] daar gaat de roze wolkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leeftijd is nimmer een garantie voor verstand
Heel verstandigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:58 schreef Morretje het volgende:Het ging weer hard gister!
![]()
Heb niet bijgelezen
Mogguh!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan beginnen als ik jou was![]()
Mogguh!
Het betekent enkel meer rimpels en toenemende kwaaltjesquote:
Het laatste heb ik al en het eerste niet neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het betekent enkel meer rimpels en toenemende kwaaltjes
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga straks eens naar de nieuwe Het Goed in Rotterdam. Mishien hebben ze wel een tweedehands rollator voor me....zucht.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga straks eens naar de nieuwe Het Goed in Rotterdam. Mishien hebben ze wel een tweedehands rollator voor me....zucht.
quote:
Wat veelquote:
Dat plateau'tje waar die knuppel op zit word toch voornamelijk door die oudjes gebruikt om even op te zitten als ze moe zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
veeeeeeet
Maar als er twee handen aan het stuur zitten, hoe moet je die knuppel dan bedienen?![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat plateau'tje waar die knuppel op zit word toch voornamelijk door die oudjes gebruikt om even op te zitten als ze moe zijn
op gaan zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
veeeeeeet
Maar als er twee handen aan het stuur zitten, hoe moet je die knuppel dan bedienen?![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat veelIk heb er gemiddels 13 per dag en 19916 posts
Da's een vermomde sybian.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat plateau'tje waar die knuppel op zit word toch voornamelijk door die oudjes gebruikt om even op te zitten als ze moe zijn
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat veelIk heb er gemiddels 13 per dag en 19916 posts
Die gaapsmilie moest deze zijnquote:
En dat is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja als ik dit totaal bij het totaal van m'n andere account op tel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Die gaapsmilie moest deze zijn![]()
Ik heb steeds de verkeerde![]()
neh man dat geloof ik nietquote:
Da's pas voor april toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef bigbird het volgende:
Hmmmz, belasting aangifte... Die moet ik ook nog regelen
Eh jah, maar ik heb zo het vermoeden dat ik meneer B achter zijn kont aan moet omdat ie voor 2008 nog niets gedaan heeftquote:
zoiets, dit is zakelijkquote:
Ik moet ook die van 2008 nogquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef bigbird het volgende:
Hmmmz, belasting aangifte... Die moet ik ook nog regelen
zzp-er?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets, dit is zakelijkieder kwartaal
You're gonna fix that rat, that's what you're gonna do?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
There's a rat in the kitchen what am I gonna do
you're gonna kick fix that rat, that's what you're gonna doquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
There's a rat in the kitchen what am I gonna do
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You're gonna fix that rat, that's what you're gonna do?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Pagan het volgende:
Er kwam hier zonet een bootje voorbij, kon nog net wat foto's maken.
[ afbeelding ]
Bruin water.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie hemel, staan alle lantaarnpalen nog rechtop?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
nee nee, klopt. Alleen gefixedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Dames dames, dit is F&F.
Er worden hier géén ratten gekickt!
Nee, alleen gefixedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Dames dames, dit is F&F.
Er worden hier géén ratten gekickt!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik haat poepbeer en co maar dees is wel leuk:
[ afbeelding ]
Net aan, er lopen ook drie man omheen om doorlopend foto's te maken voor evt. schade.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Goeie hemel, staan alle lantaarnpalen nog rechtop?
Quickquoten, kom er maar in oh-oh en Catquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Net aan, er lopen ook drie man omheen om doorlopend foto's te maken voor evt. schade.
Ze rijden over een onverhard smal weggetje met een zachte berm, waardoor ze doorlopend bang zijn dat die dieplader wegzakt naar het water toe. daar stond ik eigenlijk op te wachten
Hoe kun je meerdere quotes in een post krijgen?
hippiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
Nu ik toch net voor m'n dinnetje foto's heb geupload even mijn nieuw outfit showen (for the record die rok draag ik niet zo vaak denk dat ik er eerder regelmatig een skinny onder aantrek).
[ link | afbeelding ]
dat was in de Rode Beek ook altijd, was zo leuk op de Brunssemmerhei, en dan lekker met t water klooien daar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
De grond hier bevat veel ijzeroer
Er groeien waterlelies, dus is het echt schoon water.
als kind geloofde je dat verhaalquote:Rood water
De Hessen, een Germaanse stam die rond het begin van de jaartelling op de Brunssummerheide leefde, heeft volgens de legende met de Romeinen gevochten. De strijd was zo hevig dat het water van de beek die door het gebied stroomt door het vloeiende bloed helemaal rood kleurde. Hier heeft Roode Beek haar naam aan te danken.
Tegenwoordig weet iedereen dat de Roode Beek en de Rodenbach hun naam ontlenen aan het rode, ijzerrijke water dat er vanuit het venige gebied instroomt.
Ja, aan de rand van het Duurswold, en ons huisje staat op de foto.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
Je woont mooi Pagan (als je echt zo langs het water woont).
Opties -> Quickreply -> en dan zo'n beetje alles op ja zetten daar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Net aan, er lopen ook drie man omheen om doorlopend foto's te maken voor evt. schade.
Ze rijden over een onverhard smal weggetje met een zachte berm, waardoor ze doorlopend bang zijn dat die dieplader wegzakt naar het water toe. daar stond ik eigenlijk op te wachten
Hoe kun je meerdere quotes in een post krijgen?
Dat snap ik dus nog steeds nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Quickquoten, kom er maar in oh-oh en Cat
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Riep hier iemand Kwikkwoot?![]()
Mogguh...ik heb uitgeslapen en zometeen ga ik es kijken of ik dat oh zo simpele recept van Muis in elkaar kan flansen
Das handigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Opties -> Quickreply -> en dan zo'n beetje alles op ja zetten daar.
Je liegtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Das handig![]()
Dat had ik heul nog niet
Hihi ik wilde niet te netjes (is voor een feestje waar men altijd vrij stij f en rokkerig gekleed gaat dus vond dit wel aardig). IS dus gelukt hoor ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hippie![]()
Pics met jou ín de kleding
Niet!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Das handig![]()
Dat had ik heul nog niet
Test, test.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ben je kind voor, gelukkig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was in de Rode Beek ook altijd, was zo leuk op de Brunssemmerhei, en dan lekker met t water klooien daar.
[..]
als kind geloofde je dat verhaal
Gaaaaaf. Juist die rok.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
Nu ik toch net voor m'n dinnetje foto's heb geupload even mijn nieuw outfit showen (for the record die rok draag ik niet zo vaak denk dat ik er eerder regelmatig een skinny onder aantrek).
[ link | afbeelding ]
Je moet ook QuickReply hebben dan (venstertje onderaan de pagina) als je dan op een extra quote-icoontje klikt kom je niet in het scherm om een post te maken (en je dus niet in het topic meer kan lezen zeg maar), maar word de quote in je quickreply gezet, en kan je zo dus een zooitje posts quickquoten, en dan reacties in het quickreply venster erbij tiepen, en hoef je niet per post te quouten, en dan verder lezen, volgende post quoten. Of te gaan zitten kutten met copy/pastenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nog steeds niet
Ik weet echt niet wat het is, denk ik.
Je mist er heel wat aan, dus doe eens even.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nog steeds niet
Ik weet echt niet wat het is, denk ik.
Deptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaaaaaf. Juist die rok.
Het is wel heel erg mijn stijl.
Check screenshotquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet!Man, man, man...tis zooooo simpel.
Ik doe het al jaaaaaaaaaaren
Handig Hara! Weer wat geleerdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mist er heel wat aan, dus doe eens even.
En daarna dus
[ afbeelding ]
Dat kun je bij meerdere berichten klikken dus en komt allemaal in het venstertje hier benee.
Nee echt nietquote:
Eeeeeeeww, dt fout.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet ook QuickReply hebben dan (venstertje onderaan de pagina) als je dan op een extra quote-icoontje klikt kom je niet in het scherm om een post te maken (en je dus niet in het topic meer kan lezen zeg maar), maar word de quote in je quickreply gezet, en kan je zo dus een zooitje posts quickquoten, en dan reacties in het quickreply venster erbij tiepen, en hoef je niet per post te quouten, en dan verder lezen, volgende post quoten. Of te gaan zitten kutten met copy/pasten
Cute!! (althans ik vind al die huizen mooi dus die van jou ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, aan de rand van het Duurswold, en ons huisje staat op de foto.
Me tooquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee echt niet![]()
Ik zat altijd te copypasten als ik meerdere quotes in één bericht deed.
Eerste bericht quouten, reactie typen, hele zooitje kopieren. Volgende bericht quoten, pasten, reactie op nieuwe quote tiepen, invoeren
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het al doorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mist er heel wat aan, dus doe eens even.
En daarna dus
[ afbeelding ]
Dat kun je bij meerdere berichten klikken dus en komt allemaal in het venstertje hier benee.
idd, en Sinterklaas, de Kerstman, de Paashaas die woont in de grote eik bij Terwormquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Test, test.
[..]
Daar ben je kind voor, gelukkig.
Dept?quote:
Dat was al een feit toen je over quoten vertelde,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu kan ik pussy wel vergeten zeker?
I loooooooove de Brunsummerhei, wij gaan dr als het warm is echt altijd heenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was in de Rode Beek ook altijd, was zo leuk op de Brunssemmerhei, en dan lekker met t water klooien daar.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Gewoon steeds op de plek waar je weer een quote wilt hebben op die rode aanhalingstekens naast die post klikken! Ik zou niet zonder kunnen
Oh en mijn LUSH is binnen! *gelukzalige glimlach*![]()
![]()
![]()
Toen ik de doos hier op het werk op mijn bureau uit ging pakken kwam er al van diverse kanten 'gatverdamme' hahahaaaaaaaaahahaha
En ik had wat monstertjes gevraagd bij de bestelling, voor zussie die Lush nog niet kent. Zit er een hele grote zak bij met wel vijftien stukken en kleine potjes met een sticker er op 'For your sister, hopes she likes it! Emma'. Wat liefffff
De rok en het jasje zijn van deptquote:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=27
Oh jeeeee
Nou dat is echt super!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
En ik had wat monstertjes gevraagd bij de bestelling, voor zussie die Lush nog niet kent. Zit er een hele grote zak bij met wel vijftien stukken en kleine potjes met een sticker er op 'For your sister, hopes she likes it! Emma'. Wat liefffff
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was al een feit toen je over quoten vertelde,.
Ah nee he, staan we er op?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jeeeee
Dat liedje erbij. Heb het niet helemala af kunnen kijken, want moet nu brief aan de belastingdienst gaan schrijven en die wegbrengen en zo. Maar dat liedje... need someones hand...:'(quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jeeeee
Volgende week staan we erop.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Mooi, volgende week niet in t openbaar posten danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgende week staan we erop.
Nu worden we alleen genoemd in de intro "actie Fok!forum".
Over een weekje wel jaquote:
Van mij?quote:
Kijken gaatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jeeeee
Das leuk nieuws voor in je fantopic!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mooi, volgende week niet in t openbaar posten dan
Muis!quote:
Popje, er is nog niets te zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
KAKAKAKKAKAK
Hij doet 't niet op werk, ff proberen te fixen
Oh waag het nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das leuk nieuws voor in je fantopic!
10 minuten is wel genoeg hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!
Goed dat je er bent...jetzt geht looooos![]()
Hoe lang moet het cake-geval afkoelen alvorens ik hem door kan snijden (er vanuitgaand dat het bakken op zich al lukt)
Ben jij net ook met het hart in de keel door het filmpje heen gescrolled?quote:
Ik zou hem minstens een uur in de vriezer zetten!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!
Goed dat je er bent...jetzt geht looooos![]()
Hoe lang moet het cake-geval afkoelen alvorens ik hem door kan snijden (er vanuitgaand dat het bakken op zich al lukt)
Terwijl ie nog warm is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou hem minstens een uur in de vriezer zetten!
En succes
Oh jij zegt iets heel anders. Nou dan heb ik vast een ander soort cake in mijn hoofd. Ik moet me er ook gewoon niet mee bemoeienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou hem minstens een uur in de vriezer zetten!
En succes
t filmpje gaat maar tot aan slapende honden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Ze zegt in het intro toch 'met deze week... blablabla... actie FOK forum'?
Het geluid heeeeeel zachtjes gehad net, maar verstond ik het fout dan?
Het kapsel wordt lekkerder als je hem wat langer laat staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
10 minuten is wel genoeg hoor.
Oh ik heet geen muis
Ja, dat klopt...en op het laatst staat er dat deel 2 volgende week komt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Ze zegt in het intro toch 'met deze week... blablabla... actie FOK forum'?
Het geluid heeeeeel zachtjes gehad net, maar verstond ik het fout dan?
Oh joy ende jottem!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt...en op het laatst staat er dat deel 2 volgende week komt.
En daar komen we in
Ik doe altijd na een kwartiertje snijden. Gaat altijd goed met mijn mooie taartzaagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het kapsel wordt lekkerder als je hem wat langer laat staanmaar in principe gaat het erom dat het kapsel goed koud is als je hem snijdt ja.
Oke...en dan folie of zakkie er omheen en een uurtje vriepsert in?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee eerst af laten koelen in de vorm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |