Ja, dat vond ik ook een raar stukjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie heeft er nou ook een reunie als ie 15 is
Extra zuur, reunie van je kleuterschool en dan verkracht wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een raar stukje
Bron:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een raar stukje
Want je weet, reunie staat gelijk aan groepsverkrachtingen? ... of zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie heeft er nou ook een reunie als ie 15 is
En je aanbidder zit dus gewoon hier te F5'en ofzo?quote:
Neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je aanbidder zit dus gewoon hier te F5'en ofzo?![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat hij dat bedoelt met dat hij 'je flinke jetsers heeft gezien'![]()
Doelende op de foto van jou en je zelfgemaakte shirt
Oh jij spammed je borsten over het gehele forumquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee
Jij in je originele shirt(s)! Deel 4
Ehmm was ze dat dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Het beeld van de maagdelijke, onschuldige en vooral vrome Hara is voorgoed verziekt
Niet happenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:09 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoly positie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!
't was nog zoeken naar 3 blanke homiesquote:
Dat komt omdat ik ook nog wel regelmatig in SHO enzo te vinden ben, ben ik bangquote:
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoliepositie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!Die gaat ECHT wel in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kga hem even in de wiki sleutelen, of had je dat zelf al gedaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoliepositie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat is gewoon van áááááltijd, allle posts.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef Greys het volgende:
Die Top 500, is dat eigenlijk van de hele maand of eh...?
Hoe zit dat? Zit daar de asielactie ook bij? Want dan kan het wel kloppen dat ik zo hoog sta
Nou ja dan kijk ik er niet van op, met drie asielacties!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon van áááááltijd, allle posts.
No-lifer![]()
tong staat daar op 1, en de top 50 bestaat uit mensen die er sinds '99 bij zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef Greys het volgende:
Die Top 500, is dat eigenlijk van de hele maand of eh...?
Hoe zit dat? Zit daar de asielactie ook bij? Want dan kan het wel kloppen dat ik zo hoog sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |