No waaaaaaayquote:
Lik mn diarree reetquote:
Kuthoerrrrr, ik dacht dat jij wel ff met me zou wachten tot de droger klaar was, Toos werkeloosquote:
Omdat ze piemel of zo zei penisjes:')quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom postte je nou net 'Ik ben erg he"?
Oh, dat las ze verkeerd idd, nu weet ik het weer!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze piemel of zo zei penisjes:')
Oh ben jij dr ook nog?quote:
Perenijs penisjes, what's the differencequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat las ze verkeerd idd, nu weet ik het weer!
Wel okequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Hey Miss, hoe gaat ie daaro?
Nee, maar ik las dat ik gewoon langer had moeten wachten dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Blissje!
Is het nog gelukt met je Chinees?JJH en Bamba!
Oh, ik strijk ook al nooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh omdat er kleren in zitten en als ik die laat liggen tot morgen dan zijn ze gekreukt en moet ik ze strijken, als ik ze zo meteen netjes ophang kunnen ze zo weer aan ...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh omdat er kleren in zitten en als ik die laat liggen tot morgen dan zijn ze gekreukt en moet ik ze strijken, als ik ze zo meteen netjes ophang kunnen ze zo weer aan ...
Hier ook, maar dan moet ik t niet tot morgenavond dr in laten zitten en morgenochtend heb ik daar echt geen trek inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik strijk ook al nooit
Maar komt meestal vrij kreukloos uit de droger
Luie kwezel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:31 schreef JJH het volgende:
ik loop al de hele avond het erin gooien van een nieuwe was uit te stellen.
Helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luie kwezel!
Ml hebben ze troep achtergelaten???
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Via een topic uit de AT-lijst (Beste manier om erectie te verbergen) kwam ik op deze site:
http://www.awkwardboners.com/page/2/![]()
Do you think he's noticed?![]()
![]()
Laten we het erop houden dat er een 20 cm cementstof voor de deur e.d. ligtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luie kwezel!
Ml hebben ze troep achtergelaten???
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Via een topic uit de AT-lijst (Beste manier om erectie te verbergen) kwam ik op deze site:
http://www.awkwardboners.com/page/2/![]()
Do you think he's noticed?![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
Toen ik gister thuis kwam (en ja daar zit dus een roos onder) de rest vd tuin had ik al leeggehaald..
[afbeelding|link]
En dit toen ik vandaag thuis kwam
[afbeelding|link]
Vond de verhuurder ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Das wel een goede reden om boos te worden ja!
Truste Greysquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is half twaalf geweest
Maar ik ga naar bed. Tot morgen
Eitjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Elies, ik vraag gewoon of jij een kerstkaart voor me paint![]()
Dan vindt iedereen hier m ieg leuk
Zomaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Waarom postte je nou net 'Ik ben erg he"?
Hhihihi wens die man maar sterkte als hij me morgenochtend m'n bed uit driltquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
Elies, als het te erg is haal je hem maar weg hoor
MI-etje, sterkte met de buizen!![]()
Hehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hhihihi wens die man maar sterkte als hij me morgenochtend m'n bed uit drilt
quote:
Oh nou geen ideequote:Op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hoe ist bij jou afgelopen MB? iets netter? Wat kwamen ze uiteindelijk doen?
Ik zit er niet mee hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
Elies, als het te erg is haal je hem maar weg hoor
Dat was waarschijnlijk om te checken of er onderhoud nodig is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou geen idee
Nadat die man voor mn raam verscheen en wat in het kozijn prikte met een schroevendraaier heb ik ze eigenlijk niet meer gezien. Raar eigenlijk
Als ie iets opzij had gegaan had ie het half vergane Frans balkon gezienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk om te checken of er onderhoud nodig is.
Je hoort het vanzelf
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:51 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 27 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 216 Harajuku.
04. 214 Loveless85
05. 208 Greys
06. 206 oh-oh
08. 170 Qwea
16. 137 Cat22
84. 065 JJH
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
quote:
Precies achter elkaar.quote:
Jullie hebben echt geen levenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Precies achter elkaar..
#206 Greys 43946
Top 500.
Op 206 in de top 500![]()
#228 Qwea 42209.
quote:
Kloptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Harajuku. het volgende:
Loveless staat niet eens in de top500, hij is een nepperd die er niet bij hoort
Trouwens, jij hebt wss met dit en je vorige account gecombineerd te meeste postjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Harajuku. het volgende:
Loveless staat niet eens in de top500, hij is een nepperd die er niet bij hoort
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trouwens, jij hebt wss met dit en je vorige account gecombineerd te meeste postjes
Gaat niet zo geweldig daar hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
heb het idee dat de gevelreinigers vandaag niet komen..
Dus je kan ze niet op d'r flikker geven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:heb het idee dat de gevelreinigers vandaag niet komen..
Nee we waren er al achter in de voorgaande jaren dat ze altijd horken inhuren maar dit slaat ook weer alles.quote:
Ben morgenmiddag ook vrijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je kan ze niet op d'r flikker geven?
Wie heeft er nou ook een reunie als ie 15 isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
Groepsverkrachting meisje (15) tijdens schoolfeest Blij toe dat het in Amerika is gebeurd, krijgen ze tenminste geen taakstraf van 80 uur.
Ja, dat vond ik ook een raar stukjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie heeft er nou ook een reunie als ie 15 is
Extra zuur, reunie van je kleuterschool en dan verkracht wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een raar stukje
Bron:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een raar stukje
Want je weet, reunie staat gelijk aan groepsverkrachtingen? ... of zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie heeft er nou ook een reunie als ie 15 is
En je aanbidder zit dus gewoon hier te F5'en ofzo?quote:
Neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je aanbidder zit dus gewoon hier te F5'en ofzo?![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat hij dat bedoelt met dat hij 'je flinke jetsers heeft gezien'![]()
Doelende op de foto van jou en je zelfgemaakte shirt
Oh jij spammed je borsten over het gehele forumquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee
Jij in je originele shirt(s)! Deel 4
Ehmm was ze dat dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Het beeld van de maagdelijke, onschuldige en vooral vrome Hara is voorgoed verziekt
Niet happenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:09 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoly positie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!
't was nog zoeken naar 3 blanke homiesquote:
Dat komt omdat ik ook nog wel regelmatig in SHO enzo te vinden ben, ben ik bangquote:
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoliepositie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!Die gaat ECHT wel in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kga hem even in de wiki sleutelen, of had je dat zelf al gedaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
JJH, Loveless85, ik heb eindelijk een foto voor ons zodat we ook in de OP kunnen... eindelijk een einde aan de monopoliepositie van de kippen![]()
[ afbeelding ]
Don't mess with us, yo yo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat is gewoon van áááááltijd, allle posts.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef Greys het volgende:
Die Top 500, is dat eigenlijk van de hele maand of eh...?
Hoe zit dat? Zit daar de asielactie ook bij? Want dan kan het wel kloppen dat ik zo hoog sta
Nou ja dan kijk ik er niet van op, met drie asielacties!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is gewoon van áááááltijd, allle posts.
No-lifer![]()
tong staat daar op 1, en de top 50 bestaat uit mensen die er sinds '99 bij zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef Greys het volgende:
Die Top 500, is dat eigenlijk van de hele maand of eh...?
Hoe zit dat? Zit daar de asielactie ook bij? Want dan kan het wel kloppen dat ik zo hoog sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |