Ik moet ook die van 2008 nogquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef bigbird het volgende:
Hmmmz, belasting aangifte... Die moet ik ook nog regelen
zzp-er?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets, dit is zakelijkieder kwartaal
You're gonna fix that rat, that's what you're gonna do?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
There's a rat in the kitchen what am I gonna do
you're gonna kick fix that rat, that's what you're gonna doquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
There's a rat in the kitchen what am I gonna do
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You're gonna fix that rat, that's what you're gonna do?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Pagan het volgende:
Er kwam hier zonet een bootje voorbij, kon nog net wat foto's maken.
[ afbeelding ]
Bruin water.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie hemel, staan alle lantaarnpalen nog rechtop?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
nee nee, klopt. Alleen gefixedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Dames dames, dit is F&F.
Er worden hier géén ratten gekickt!
Nee, alleen gefixedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Dames dames, dit is F&F.
Er worden hier géén ratten gekickt!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik haat poepbeer en co maar dees is wel leuk:
[ afbeelding ]
Net aan, er lopen ook drie man omheen om doorlopend foto's te maken voor evt. schade.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Goeie hemel, staan alle lantaarnpalen nog rechtop?
Quickquoten, kom er maar in oh-oh en Catquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Net aan, er lopen ook drie man omheen om doorlopend foto's te maken voor evt. schade.
Ze rijden over een onverhard smal weggetje met een zachte berm, waardoor ze doorlopend bang zijn dat die dieplader wegzakt naar het water toe. daar stond ik eigenlijk op te wachten
Hoe kun je meerdere quotes in een post krijgen?
hippiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
Nu ik toch net voor m'n dinnetje foto's heb geupload even mijn nieuw outfit showen (for the record die rok draag ik niet zo vaak denk dat ik er eerder regelmatig een skinny onder aantrek).
[ link | afbeelding ]
dat was in de Rode Beek ook altijd, was zo leuk op de Brunssemmerhei, en dan lekker met t water klooien daar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
De grond hier bevat veel ijzeroer
Er groeien waterlelies, dus is het echt schoon water.
als kind geloofde je dat verhaalquote:Rood water
De Hessen, een Germaanse stam die rond het begin van de jaartelling op de Brunssummerheide leefde, heeft volgens de legende met de Romeinen gevochten. De strijd was zo hevig dat het water van de beek die door het gebied stroomt door het vloeiende bloed helemaal rood kleurde. Hier heeft Roode Beek haar naam aan te danken.
Tegenwoordig weet iedereen dat de Roode Beek en de Rodenbach hun naam ontlenen aan het rode, ijzerrijke water dat er vanuit het venige gebied instroomt.
Ja, aan de rand van het Duurswold, en ons huisje staat op de foto.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
Je woont mooi Pagan (als je echt zo langs het water woont).
Opties -> Quickreply -> en dan zo'n beetje alles op ja zetten daar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Net aan, er lopen ook drie man omheen om doorlopend foto's te maken voor evt. schade.
Ze rijden over een onverhard smal weggetje met een zachte berm, waardoor ze doorlopend bang zijn dat die dieplader wegzakt naar het water toe. daar stond ik eigenlijk op te wachten
Hoe kun je meerdere quotes in een post krijgen?
Dat snap ik dus nog steeds nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Quickquoten, kom er maar in oh-oh en Cat
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Riep hier iemand Kwikkwoot?![]()
Mogguh...ik heb uitgeslapen en zometeen ga ik es kijken of ik dat oh zo simpele recept van Muis in elkaar kan flansen
Das handigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Opties -> Quickreply -> en dan zo'n beetje alles op ja zetten daar.
Je liegtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Das handig![]()
Dat had ik heul nog niet
Hihi ik wilde niet te netjes (is voor een feestje waar men altijd vrij stij f en rokkerig gekleed gaat dus vond dit wel aardig). IS dus gelukt hoor ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hippie![]()
Pics met jou ín de kleding
Niet!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Das handig![]()
Dat had ik heul nog niet
Test, test.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ben je kind voor, gelukkig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was in de Rode Beek ook altijd, was zo leuk op de Brunssemmerhei, en dan lekker met t water klooien daar.
[..]
als kind geloofde je dat verhaal
Gaaaaaf. Juist die rok.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
Nu ik toch net voor m'n dinnetje foto's heb geupload even mijn nieuw outfit showen (for the record die rok draag ik niet zo vaak denk dat ik er eerder regelmatig een skinny onder aantrek).
[ link | afbeelding ]
Je moet ook QuickReply hebben dan (venstertje onderaan de pagina) als je dan op een extra quote-icoontje klikt kom je niet in het scherm om een post te maken (en je dus niet in het topic meer kan lezen zeg maar), maar word de quote in je quickreply gezet, en kan je zo dus een zooitje posts quickquoten, en dan reacties in het quickreply venster erbij tiepen, en hoef je niet per post te quouten, en dan verder lezen, volgende post quoten. Of te gaan zitten kutten met copy/pastenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nog steeds niet
Ik weet echt niet wat het is, denk ik.
Je mist er heel wat aan, dus doe eens even.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nog steeds niet
Ik weet echt niet wat het is, denk ik.
Deptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaaaaaf. Juist die rok.
Het is wel heel erg mijn stijl.
Check screenshotquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet!Man, man, man...tis zooooo simpel.
Ik doe het al jaaaaaaaaaaren
Handig Hara! Weer wat geleerdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mist er heel wat aan, dus doe eens even.
En daarna dus
[ afbeelding ]
Dat kun je bij meerdere berichten klikken dus en komt allemaal in het venstertje hier benee.
Nee echt nietquote:
Eeeeeeeww, dt fout.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet ook QuickReply hebben dan (venstertje onderaan de pagina) als je dan op een extra quote-icoontje klikt kom je niet in het scherm om een post te maken (en je dus niet in het topic meer kan lezen zeg maar), maar word de quote in je quickreply gezet, en kan je zo dus een zooitje posts quickquoten, en dan reacties in het quickreply venster erbij tiepen, en hoef je niet per post te quouten, en dan verder lezen, volgende post quoten. Of te gaan zitten kutten met copy/pasten
Cute!! (althans ik vind al die huizen mooi dus die van jou ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, aan de rand van het Duurswold, en ons huisje staat op de foto.
Me tooquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee echt niet![]()
Ik zat altijd te copypasten als ik meerdere quotes in één bericht deed.
Eerste bericht quouten, reactie typen, hele zooitje kopieren. Volgende bericht quoten, pasten, reactie op nieuwe quote tiepen, invoeren
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het al doorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mist er heel wat aan, dus doe eens even.
En daarna dus
[ afbeelding ]
Dat kun je bij meerdere berichten klikken dus en komt allemaal in het venstertje hier benee.
idd, en Sinterklaas, de Kerstman, de Paashaas die woont in de grote eik bij Terwormquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Test, test.
[..]
Daar ben je kind voor, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |