Dept?quote:
Dat was al een feit toen je over quoten vertelde,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu kan ik pussy wel vergeten zeker?
I loooooooove de Brunsummerhei, wij gaan dr als het warm is echt altijd heenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was in de Rode Beek ook altijd, was zo leuk op de Brunssemmerhei, en dan lekker met t water klooien daar.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Gewoon steeds op de plek waar je weer een quote wilt hebben op die rode aanhalingstekens naast die post klikken! Ik zou niet zonder kunnen
Oh en mijn LUSH is binnen! *gelukzalige glimlach*![]()
![]()
![]()
Toen ik de doos hier op het werk op mijn bureau uit ging pakken kwam er al van diverse kanten 'gatverdamme' hahahaaaaaaaaahahaha
En ik had wat monstertjes gevraagd bij de bestelling, voor zussie die Lush nog niet kent. Zit er een hele grote zak bij met wel vijftien stukken en kleine potjes met een sticker er op 'For your sister, hopes she likes it! Emma'. Wat liefffff
De rok en het jasje zijn van deptquote:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=27
Oh jeeeee
Nou dat is echt super!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
En ik had wat monstertjes gevraagd bij de bestelling, voor zussie die Lush nog niet kent. Zit er een hele grote zak bij met wel vijftien stukken en kleine potjes met een sticker er op 'For your sister, hopes she likes it! Emma'. Wat liefffff
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was al een feit toen je over quoten vertelde,.
Ah nee he, staan we er op?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jeeeee
Dat liedje erbij. Heb het niet helemala af kunnen kijken, want moet nu brief aan de belastingdienst gaan schrijven en die wegbrengen en zo. Maar dat liedje... need someones hand...:'(quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jeeeee
Volgende week staan we erop.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Mooi, volgende week niet in t openbaar posten danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgende week staan we erop.
Nu worden we alleen genoemd in de intro "actie Fok!forum".
Over een weekje wel jaquote:
Van mij?quote:
Kijken gaatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jeeeee
Das leuk nieuws voor in je fantopic!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mooi, volgende week niet in t openbaar posten dan
Muis!quote:
Popje, er is nog niets te zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
KAKAKAKKAKAK
Hij doet 't niet op werk, ff proberen te fixen
Oh waag het nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das leuk nieuws voor in je fantopic!
10 minuten is wel genoeg hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!
Goed dat je er bent...jetzt geht looooos![]()
Hoe lang moet het cake-geval afkoelen alvorens ik hem door kan snijden (er vanuitgaand dat het bakken op zich al lukt)
Ben jij net ook met het hart in de keel door het filmpje heen gescrolled?quote:
Ik zou hem minstens een uur in de vriezer zetten!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!
Goed dat je er bent...jetzt geht looooos![]()
Hoe lang moet het cake-geval afkoelen alvorens ik hem door kan snijden (er vanuitgaand dat het bakken op zich al lukt)
Terwijl ie nog warm is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou hem minstens een uur in de vriezer zetten!
En succes
Oh jij zegt iets heel anders. Nou dan heb ik vast een ander soort cake in mijn hoofd. Ik moet me er ook gewoon niet mee bemoeienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou hem minstens een uur in de vriezer zetten!
En succes
t filmpje gaat maar tot aan slapende honden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Ze zegt in het intro toch 'met deze week... blablabla... actie FOK forum'?
Het geluid heeeeeel zachtjes gehad net, maar verstond ik het fout dan?
Het kapsel wordt lekkerder als je hem wat langer laat staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
10 minuten is wel genoeg hoor.
Oh ik heet geen muis
Ja, dat klopt...en op het laatst staat er dat deel 2 volgende week komt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Ze zegt in het intro toch 'met deze week... blablabla... actie FOK forum'?
Het geluid heeeeeel zachtjes gehad net, maar verstond ik het fout dan?
Oh joy ende jottem!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt...en op het laatst staat er dat deel 2 volgende week komt.
En daar komen we in
Ik doe altijd na een kwartiertje snijden. Gaat altijd goed met mijn mooie taartzaagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het kapsel wordt lekkerder als je hem wat langer laat staanmaar in principe gaat het erom dat het kapsel goed koud is als je hem snijdt ja.
Oke...en dan folie of zakkie er omheen en een uurtje vriepsert in?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee eerst af laten koelen in de vorm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |