Ik vind het nóg meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
tong staat daar op 1, en de top 50 bestaat uit mensen die er sinds '99 bij zijn. Zeg, wanneer ben jij ook alweer geregistreerd?
.
JIJ BENT EEN KLOON!?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nóg meevallen eigenlijk.
Serieus, enig idee hoeveel posts er doorheen vliegen met die asielacties elk jaar?
Ik kom wel buiten F&F maar niet echt veel. Oh wacht, ik heb ook een flinke tijd in Slank mee zitten kleppen natuurlijkEn Big Brother en dat soort toestanden, zelfs nog streamverslagen zitten maken.
En dan zit mijn account van vóór Greys er nog niet eens bij
Yoquote:
Ja zie!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hara hoort eigenlijk op plek 111 met 57829 posts
Wie was jij danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Yo![]()
Nee hoor, ik had eerst een heel andere nick, daar heb ik jaren mee gepost.
Toen was ik FOK! zat, een jaartje ofzo. Of twee. En daarna ging ik weer posten maar was ik het wachtwoord kwijt en ben ik maar opnieuw begonnen. Ik denk dat ik er in totaal ook wel sinds 1999 ben
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hara hoort eigenlijk op plek 111 met 57829 posts
Dat PM ik je wel een keer.quote:
Hihihihihi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar ASIELACTIE ENZO JEWEET!!!
Er schijnt een deel verloren te zijn gegaan of zo ja. Geloof ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat PM ik je wel een keer.
Eerst even mijn postgeschiedenis daarvan uitpluizen om te kijken of er nog iets beschamends in staat.
Hoewel, ik heb dat al eens eerder willen doen en toen zag ik nog maar 1 blz postgeschiedenis. Er schijnt een heel deel in de shredder verdwenen te zijn in een bepaald jaar?
Maar ik ben ook al oudquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
'99toen had ik nog nooit aan een pc gezeten
En een hoog voorhoofd, het zit je ook niet mee hèquote:
Och, als dit no-life is wil ik de rest van mijn leven wel geen leven hebbenquote:
*kras*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En een hoog voorhoofd, het zit je ook niet mee hè
Ice, ice, baby.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:31 schreef Pagan het volgende:
Mogge! Iemand een samenvatting van topics #270 t/m #273? Kijk je ff niet, blaffen ze 4 topics vol.
Dan kun je beter de trein nemen, denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
*kras*
Hoe laat komt de tram hier langs?
Even kijken, dan ga ik vast op de rails liggen.
Tram in Bleiswijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
*kras*
Hoe laat komt de tram hier langs?
Even kijken, dan ga ik vast op de rails liggen.
Ook dat nog eensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tram in Bleiswijk.
Zeker nog op stoom?
Ouder dan ik ja, maar heb gezien dat je er nog jong genoeg uitzietquote:
Natúúúúúrlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er schijnt een deel verloren te zijn gegaan of zo ja. Geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |