Kut tt trouwens.quote:
Centroal!quote:
Had je je eerder moeten bedenkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut tt trouwens.
Waar we diepzinnige gesprekken voeren.
Dat klinkt beter.
Hebben ze al gedaan en as we speak logeert crack bij Zot en gaan ze nog meer seksenquote:
Oew, die mag naast mij en JB wakker wordenquote:
Gemenerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Centroal!
[..]
Had je je eerder moeten bedenken
Is er tenminste nog iemand die seks heeft hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan en as we speak logeert crack bij Zot en gaan ze nog meer seksen
Ik heb vandaag ook ff mijn plicht gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die seks heeft hier.
Ja, over een jaartje ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, die mag naast mij en JB wakker worden
Helaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik had gehoopt dat deze TT wat zou kantelen maar helaas blijkbaar.
Alsof jij het zo zwaar hebt qua seks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die seks heeft hier.
M'n vriend zou een klap krijgen als ie zoiets zegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook ff mijn plicht gedaan
Misschien was het een mooi moment geweest om elkaar wat beter te leren kennen, maar helaas.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M'n vriend zou een klap krijgen als ie zoiets zegt.
Mijn vriendin ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M'n vriend zou een klap krijgen als ie zoiets zegt.
Waarom dan pas?!quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jij het zo zwaar hebt qua seks.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
Ik heb 2 bestellingen gedaan, 8 chinna stix en 2 cheesy breads bij Dominos ,, ik kreeg de laaste bestelling om half 9 binnen!!! Ze zeiden aan de deur dat het super rustig was Xd komt waarschijnlijk omdat alles plat ligt maar als je slim bent ging je gewoon pingen via opdrachtpromp dan lukte het perfect:) ik heb nog fotos gemaakt
jajajajajaj kaNeel broodjes typ fout oke..
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Kameel poeder.![]()
![]()
Underage banned!
Dit zijn de beelden die ik vanaf nu bij elke Klaagbaak patjepeeër zal hebben.(nee..nee...was al zo)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef wobbel het volgende:
[..]
pingen via opdrachtprompt maakt niks uit als apache zijn threads niet kan verwerken of als de mysql database teveel connecties heeft
Ben je btw 12 ofzo?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Impracticable het volgende:
[..]
nee, 15.. en alsnog wats er zo grappig aan dan
Sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:48 schreef Skylark. het volgende:
FoK!, een verzoekje van een oude rot.
Laat alsjeblieft bovenstaande foto's met rust.
wtf impliceer jij met diequote:
Wordt dan verliefd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Seks is leuker wanneer je verliefd bent.
Dat komt op de KLB meet wel, maar niet deze want ik ga echt niet naar het uiterste puntje van het land toequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien was het een mooi moment geweest om elkaar wat beter te leren kennen, maar helaas.
Het gaat me aan het hart als van die lieve gezinsfoto's met enthousiaste mensen erop worden afgekraakt door zoiets kuts als FoK!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
O wacht:
[..]
Sorry![]()
waarom?quote:
Daaromquote:Waarom dan pas?!
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Seks is leuker wanneer je verliefd bent.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal niet snel onder de indruk van het andere geslacht.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat jij blij moet zijn! En mij al helemaal geen klap moet gevenquote:
Kan ook, kunnen we met z'n alles beslissen waar de meet ongeveer plaatsvindt? Of wordt dat unaniem besloten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat komt op de KLB meet wel, maar niet deze want ik ga echt niet naar het uiterste puntje van het land toe
Dagretour ¤ 41,50 ¤ 24,90
Ja, je huppelde zo achter me aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je gelijk hebt dat je je plicht deed
En van je eigen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praat je jezelf aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik een oude verbitterde vrouw ben.
Ik vind mezelf superieur. Daar zal het aan liggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, je huppelde zo achter me aan![]()
[..]
En van je eigen?
En jij dacht dat ik niet wist dat jij mij in het ootje had??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
JONGEN MONGOLS, ER IS HELEMAAL GEEN MEET IN MAASTRICHT. Ewa, zijn jullie dom ofzo tozz.
Maar ricko mag het gewoon van mij:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat me aan het hart als van die lieve gezinsfoto's met enthousiaste mensen erop worden afgekraakt door zoiets kuts als FoK!.
quote:
quote:
maakt me niet uit, ik lach me hier ook kapot xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat me aan het hart als van die lieve gezinsfoto's met enthousiaste mensen erop worden afgekraakt door zoiets kuts als FoK!.
Met zijn allen. Maar je hebt een KLB en een KLB SC meetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan ook, kunnen we met z'n alles beslissen waar de meet ongeveer plaatsvindt? Of wordt dat unaniem besloten?
MET JE KOEDTGRAPPENquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
JONGEN MONGOLS, ER IS HELEMAAL GEEN MEET IN MAASTRICHT. Ewa, zijn jullie dom ofzo tozz.
Lach je ook nog als er piemels in de mond van je zusje gephotoshopt worden? Maar wat jij wilt, ik haal m'n protectie weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Impracticable het volgende:
[..]
maakt me niet uit, ik lach me hier ook kapot xD
Ben jij dat met je zusje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ricko mag het gewoon van mij:
[..]
[..]
Nee, die jongens zijn gewoon echt niet leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Praat je jezelf aan.
Met je "ik-moet-bitchy-zijn-en-leuke-jongens-afstoten".
Superieur en te goed voor anderen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf superieur. Daar zal het aan liggen.
Thank god, noquote:
Hoeveel jongens ben jij tegengekomen die goed genoeg zijn voor jou?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, die jongens zijn gewoon echt niet leuk.
Niet leuk genoeg anyway.
Kon toch, niets raars aan die foto toch?quote:
Als dat gebeurd dan lach ik omdat mensen hun tijd daaraan verspillen ja xD en omdat je dan fuc*in ziek in je hoofd ben xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lach je ook nog als er piemels in de mond van je zusje gephotoshopt worden? Maar wat jij wilt, ik haal m'n protectie weg.
3.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel jongens ben jij tegengekomen die goed genoeg zijn voor jou?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Impracticable het volgende:
[..]
Als dat gebeurd dan lach ik omdat mensen hun tijd daaraan verspillen ja xD en omdat je dan fuc*in ziek in je hoofd ben xD
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Superieur en te goed voor anderen?
Moet je is kijken naar de TS, grandioos.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef Biels het volgende:
Ziet eruit als een SC met potentie, dit.
Naja, het zijn wel hele jonge kindertjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kon toch, niets raars aan die foto toch?
Ga Nederlands leren ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Impracticable het volgende:
[..]
Als dat gebeurd dan lach ik omdat mensen hun tijd daaraan verspillen ja xD en omdat je dan fuc*in ziek in je hoofd ben xD
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, het zijn wel hele jonge kindertjes
[..]
Ga Nederlands leren ofzo.
php, je bent niet meer onze zondebok!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je is kijken naar de TS, grandioos.
Waren goed genoeg voor je puni?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, die waren goed genoeg voor mijn liefde. Die andere 200 on the other hand..
Ik mis hier iets in dit verhaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, die waren goed genoeg voor mijn liefde. Die andere 200 on the other hand..
Wauw, ik voel me verheven. Eindelijk ben ik van me minderwaardigheidscomplex af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
php, je bent niet meer onze zondebok!![]()
![]()
Ok, dan is er nog hoopquote:
Ik mag je nu al nietquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik mis hier iets in dit verhaal.
..
Ahh, het ontglipt me steeds.
..
Aha, ik weet het weer. Waarom zit je dan op FoK!?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waren goed genoeg voor je puni?
Inderdaad, verliefd zijn is overrated.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
zovaak zijn de meeste mensen niet ECHT verliefd volgens mij.
Is vreemd. Weet niet waarom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
[..].
Ik weet het, er is iets mis met me.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waren goed genoeg voor je puni?
Nee duh. Ik geloof serieus dat 60% van de mannen die in een relatie zit niet verliefd is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, dat niet, het is heerlijk, alleen zeggen mensen vaak te snel dat ze verliefd zijn, terwijl dat niet zo is volgens mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad, verliefd zijn is overrated.
Liefde is voor sukkels. Zoals mijn verliefde boyboy dat zegt, je maakt een wijf van me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou oke, door 1 van de 3 ben ik op Fok! gekomen. Eerst heel lang meegelezen, en toen uiteindelijk ook een account aangemaakt.quote:
quote:
Waarom noem je de mannen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee duh. Ik geloof serieus dat 60% van de mannen die in een relatie zit niet verliefd is.
Ik vind het gewoon een kutwoord, dat was helemaal geen grap en ook niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
kutwoord!!
![]()
Mwhoahahaha!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmzz.. matig JB'tje... een drietje![]()
Omdat vrouwen over het algemeen heel graag verliefd willen zijn en daar hun best voor willen doen terwijl mannen het weinig uitmaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom noem je de mannen?
(en in een lange relatie gaat verliefdheid meestal over of wordt iig veel minder en gaat over i iets anders![]()
) hoe cliché wil je het hebben?
Lekker. En lang.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef Skylark. het volgende:
Hoe zien jouw vriendjes er eigenlijk uit?
Liefde is mooi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefde is voor sukkels. Zoals mijn verliefde boyboy dat zegt, je maakt een wijf van me.
Pot!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefde is voor sukkels. Zoals mijn verliefde boyboy dat zegt, je maakt een wijf van me.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een kutwoord, dat was helemaal geen grap en ook niet zo bedoeld
Verliefd ben je of ben je niet, je kunt niet zorgen dat je het bent/wordt, dat bedoelde ik ook met dat veel mensen het zeggen zonder het te zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat vrouwen over het algemeen heel graag verliefd willen zijn en daar hun best voor willen doen terwijl mannen het weinig uitmaakt.
Ik zie ze al helemaal voor me door de beschrijving.quote:
Ik zie mijn ex voor mequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie ze al helemaal voor me door de beschrijving.
Nee daar ben ik het niet mee eens. Ik had wel eens dat ik echt verliefd was op een meisje en toen wilde ze me niet, en toen na een tijdje geen contact zagen we mekaar weer en toen was ze helemaal verliefd op me en wilde ze me (en ik niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verliefd ben je of ben je niet, je kunt niet zorgen dat je het bent/wordt, dat bedoelde ik ook met dat veel mensen het zeggen zonder het te zijn.
Die willen graag en maken het zichzelf wijs (en anderen)
Hoezo wil je weten hoe mijn vriendjes eruit zienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie ze al helemaal voor me door de beschrijving.
Kuttroll.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
Moet een relatie bestaan uit louter liefde danJe kan toch ook gewoon gelukkig zijn met elkaar??
Hij: 'Ik vind het niet leuk dat je zo vroeg alweer weg moetquote:
Ben benieuwd. Kijken waar jij op valt. Dat zegt altijd best veel over de persoon zellf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo wil je weten hoe mijn vriendjes eruit zien?
Je bedoelt deze denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:24 schreef Impracticable het volgende:
hee jongens, dit topic gaat toch over mij ?jullie zijn aan het afdwalen! geen inspiratie?
HAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij: 'Ik vind het niet leuk dat je zo vroeg alweer weg moet..'
Hij: 'What the fuck, ik ben echt de vrouw van ons 2en!'
10 seconden later:
Hij: 'Vind je dit shirt leuk?'
Ik: 'Nee.'
Hij: 'Waarom vraag ik dit überhaupt, wat is er mis met me!'
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
10 seconden later:
Uitstraling vind ik heel belangrijk. Goed gekleed zijn, en lang zijn ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Kijken waar jij op valt. Dat zegt altijd best veel over de persoon zellf.
Nee, we komen niet verder dan je zusje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:24 schreef Impracticable het volgende:
hee jongens, dit topic gaat toch over mij ?jullie zijn aan het afdwalen! geen inspiratie?
Je huisgenoot?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
10 seconden later:
Klassieke truuk om de vrouw te laten denken dat ze de baas is in de relatie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
10 seconden later:
Dan verstaan wij iets anders onder ECHT verliefd zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens. Ik had wel eens dat ik echt verliefd was op een meisje en toen wilde ze me niet, en toen na een tijdje geen contact zagen we mekaar weer en toen was ze helemaal verliefd op me en wilde ze me (en ik niet meer).
Niet letterlijkquote:
Je hebt geen 50 euro meer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb donderdag een date maar ik ga denk ik afbellen.
Gewoon doorzetten, johquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
En qua karakter? Joviaal, sarcastisch, ballerig, boers, enz?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik heel belangrijk. Goed gekleed zijn, en lang zijn ook. Ik hou ook van rechte tanden
![]()
. Ow, en ze moeten HBO (liever universiteit) doen
. Maar dat heeft niks met uiterlijk te maken.
En dat lacht mij uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
23.quote:
Neeeequote:
Daar zou ik wel doorheen kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Klassieke truuk om de vrouw te laten denken dat ze de baas is in de relatie.
Ik vind rechte tanden ook belangrijk. Ik kan echt afknappen op scheve tanden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik heel belangrijk. Goed gekleed zijn, en lang zijn ook. Ik hou ook van rechte tanden
![]()
Mwa, ze is wel aardig enzo maar ik zie haar verder niet als een toekomstige partner. En ze is net in de steek gelaten door dr vriendje dus is het best kut als ik dr daar één keer regel en daarna zeg: Ey het was gezellig, DOEI.quote:
Ik viel ook altijd op langquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
![]()
Mijn scharrel is ballerig, en dat vind ik dus echt niet leuk. Ik hou van sarcastisch, maar dan wel wetende waar de grens ligt natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En qua karakter? Joviaal, sarcastisch, ballerig, boers, enz?
Oeh dat moet ik ook nog een keer doen, stoned college volgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo stoned in een college gezeten als vandaag
Dat is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn scharrel is ballerig, en dat vind ik dus echt niet leuk. Ik hou van sarcastisch, maar dan wel wetende waar de grens ligt natuurlijk.
Het is ook enkel mijn voorkeur. En het gaat over de jongens waar ik iets mee gehad heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik viel ook altijd op lang
En Ado is niet lang
Zegt niets
Ah, that explainsquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind rechte tanden ook belangrijk. Ik kan echt afknappen op scheve tanden.Oh en vieze nagels.
Hee, dan gaan wij datenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind rechte tanden ook belangrijk. Ik kan echt afknappen op scheve tanden.Oh en vieze nagels.
LANG is niet cool zoals ik je al zei. Dat hoort niet bij mannen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, dan gaan wij daten. Beugelrechte tanden (Chip jw) en voor een jongen relatief lange, schone nagels
.
Ik had: patserig, egoïstisch, kortzichtig, druk, vrouwonvriendelijk,lang (ow, en een paar goede eigenschappen had ie ook welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is ook enkel mijn voorkeur. En het gaat over de jongens waar ik iets mee gehad heb.
Nee hoor. Het duurt gewoon nog een paar jaar voor je volwassen mannen date, die normaal reagerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik dertigers gaan daten dan?
Niet lang, maar gewoon wel dat je nagels hebt. Beter dan die afgebeten stompjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LANG is niet cool zoals ik je al zei. Dat hoort niet bij mannen.
1e.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het eerste of het tweede gedeelte?
Ik lag echt overal om dubbelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh dat moet ik ook nog een keer doen, stoned college volgen!
Je bent nog een tiener.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, dan gaan wij daten. Beugelrechte tanden (Chip jw) en voor een jongen relatief lange, schone nagels
.
Ja maarja, hij is rijk. Kan ie ook niks aan doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet lang, maar gewoon wel dat je nagels hebt. Beter dan die afgebeten stompjes.
[..]
1e.
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik dertigers gaan daten dan?
Alsof je dat erftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maarja, hij is rijk. Kan ie ook niks aan doen.
Ik vind dit wel snoezig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor. Het duurt gewoon nog een paar jaar voor je volwassen mannen date, die normaal reageren
Ja toen jij over m'n rug aaide met die kattennageltjes van je en ik zei dat je ze gewoon kort moest knippenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:34 schreef Skylark. het volgende:
Hebben we het daar echt over gehad, Ilse?
Oh Julia, waar is mijn geheugen.
Oh jij wordt daar niet op afgerekend.quote:
Ohh toenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dit wel snoezig.
[..]
Ja toen jij over m'n rug aaide met die kattennageltjes van je en ik zei dat je ze gewoon kort moest knippen!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien krijg ik cadeautjes van 'm.
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik lag echt overal om dubbel. Ik ging helemaal stuk omdat iemand zijn broek in zijn sokken had
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh jij wordt daar niet op afgerekend.
Ik zeg geen nee en ik zeg geen ja, maar je moet hem wel dumpen.quote:
Ja je lokte me toen ik even weg was en jij zei dat je in je eentje stond en dat je niet wist waar je heen moestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ohh toen. Ik herinner me vrij weinig eigenlijk. Alleen die poster van Jos, de anime van Jos en die ene kutkroeg met zo'n draaiende bar.
En dat ik jou lokte met een smsje maar ik weet niet meer wat en hoe.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je lokte me toen ik even weg was en jij zei dat je in je eentje stond en dat je niet wist waar je heen moesttoen kreeg ik medelijden, kwam ik terug, was iedereen er nog gewoon.
Ik haatte je wel een beetje hoor toen.
En toen ben je zelf bij dat clubje gegaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor Luur, je moet die ballerige gewoontes gewoon uit 'm slaan. Deed ik ook met mijne!
Toffe vriendin ben jijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor Luur, je moet die ballerige gewoontes gewoon uit 'm slaan. Deed ik ook met mijne!
Ja ik had ook vandaag zoietsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahaik moest laatst kenkerhard lachen omdat ik alleen al dacht aan Sinterklaas
![]()
en ik wist niet meer hoe dat hoedje van 'm nou heette, daar heb ik echt een kwartier over nagedacht.
Heb je al razz voor me trouwens?
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En toen ben je zelf bij dat clubje gegaan?
Ik ben niemands vriendin.quote:
MIquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, mislukte playertquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ohh toen. Ik herinner me vrij weinig eigenlijk. Alleen die poster van Jos, de anime van Jos en die ene kutkroeg met zo'n draaiende bar.
En dat ik jou lokte met een smsje maar ik weet niet meer wat en hoe.
Hmm..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Phew.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Ik ben niemands vriendin.
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik had ook vandaag zoietsWe gingen dus van mijn kamer naar school en toen bedacht ik me dat ik iets nodig had van de supermarkt waar ik dus op de terugweg langs moest gaan. Alleen ik wist maar niet wat. Hele fucking college over nagedacht en op de terugweg kom ik erachter
.
Ik moest nog een sixpackje halen![]()
Serieus je had mijn gezicht moeten zien.
Bindingsangst?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Ik ben niemands vriendin.
En de razz heb ik wel. Alleen ik mot het nog meenemen naar Groningenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
ja als je het dan eindelijk weet is het echt een openbaring ofzo
beetje als het laatste wereldwonder.
quote:
Doe het snel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
En de razz heb ik wel. Alleen ik mot het nog meenemen naar Groningen.
Allure_ is oogverblindend en single. En redelijk gewillig. Een graadje 4.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
Belangrijke mededeling!
Zijn er nog mooie FOK! dames die singel zijn?????
Dat zoek ik, temperamentvolle dames. Maar als ik haar wil geven moet ik zeker foto van mezelf laten zien he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ is oogverblindend en single. En redelijk gewillig. Een graadje 4.
Nee, ze cybert ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zoek ik, temperamentvolle dames. Maar als ik haar wil geven moet ik zeker foto van mezelf laten zien he?
Oké, snap ik wel hoor.quote:
Ik denk dat je nog teveel een babyface hebtquote:
doe maar bij het beginquote:
Zou je mij zo afstaan aan de eerste de beste?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ is oogverblindend en single. En redelijk gewillig. Een graadje 4.
Figuurlijk he. Alhoewel, soms ook letterlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee jij zei net dat je sloeg, zou ook niet zo'n vriendin willen
Nee je snapt het nietquote:
En ikquote:
Jij wilt me niet meer na onze 'Pearl Harbour'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou je mij zo afstaan aan de eerste de beste?
En wat is hier precies leuk aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:50 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon bang voor me. Anders liet je je niet zo makkelijk afschrikken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij wilt me niet meer na onze 'Pearl Harbour'.
quote:
Een beetje eisen zijn leuk maar als de druk te hoog is haak ik af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang voor me. Anders liet je je niet zo makkelijk afschrikken.
Pardon? Ik ga hier even een topicreport voor doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut?Krijg maar kanker, retard. OEH IK ZEI KANKER.
Goed idee, even inloggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
Dat is dus nog van dat ene wijf van facebook
Dan zoek ik nog even verder, ik neem geen risico's.quote:
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon? Ik ga hier even een topicreport voor doen.
Discriminatie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog teveel een babyface hebt![]()
Kan ik een e-coupon krijgen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
WINNER WINNER CHICKEN DINNERRRRRR
Beetje jammerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een beetje eisen zijn leuk maar als de druk te hoog is haak ik af.
Wat moet ik daar nu va denkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Figuurlijk he. Alhoewel, soms ook letterlijk.
Ik ook niet, gewoon nooit voor iemand gevallen?quote:Nee je snapt het niet!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon? Ik ga hier even een topicreport voor doen.
BITCH FIGHTquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?
quote:
Mwah, ik heb zel veel beter gezien. Het gaat ook nog eens om het gezicht en de rest van het lichaamquote:
Wat heb je liever, iemand die perfect voldoet aan jouw standaarden of iemand die z'n eigen ding doet maar toch pwnt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beetje jammer.
Ik zie een catfight.
Je snapt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?
quote:
Ja maar voor die kop heb ik wel een oplossing:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Mwah, ik heb zel veel beter gezien. Het gaat ook nog eens om het gezicht en de rest van het lichaam
Een beetje van beiden. Jij ditcht me gewoon al meteen, dat vind ik geen pwnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat heb je liever, iemand die perfect voldoet aan jouw standaarden of iemand die z'n eigen ding doet maar toch pwnt?
"Oh, je houdt niet van Pearl Harbour. Ik wil niks meer met je kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een beetje van beiden. Jij ditcht me gewoon al meteen, dat vind ik geen pwnen.
Oké.quote:
Met een snor?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar voor die kop heb ik wel een oplossing:
[ afbeelding ]
Want ik was zo serieus, jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
"Oh, je houdt niet van Pearl Harbour. Ik wil niks meer met je kijken."
Je moet gewoon niet fucken met de Lamon-smiley.quote:
Precies. :'D Stoere, onafhankelijke meid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhh bt doet een stoere denigrerende lampjes PI, laat ik het ook doen!!!
quote:
Ik zeg dus dat jouw ras een babyface heeft tot in lengte van dagen?quote:Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens.
Lamon zegt: Fuck you!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet fucken met de Lamon-smiley.
Wat is er denigrerend aan dat lampje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Matig tot slechte poging door te rellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je het weerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg dus dat jouw ras een babyface heeft tot in lengte van dagen?
Waar gaat die bitchfight eigenlijk overquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. :'D Stoere, onafhankelijke meid.
quote:
Ik krijg Legoquote:
Wil je even weggaan? Ik heb een momentje voor mezelf nodig om dit toppunt van eloquentie tot me door te laten dringen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Het lijkt wel alsof de frontpage posters zich massaal naar het forum toe trekken om hun hersencellen te ventileren, dat heeft tot gevolge dat het niveau desastreus wordt.
Dude, Lakitu zegt dat hij ons opeet met SSBM.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Matig tot slechte poging door te rellen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel met hem eens hoor!
Ik ben een klootzak.
Ik breek die vriendelijke vriend tien keer doormidden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dude, Lakitu zegt dat hij ons opeet met SSBM.
Moet je gewoon even werken aan je interceptie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Wil je even weggaan? Ik heb een momentje voor mezelf nodig om dit toppunt van eloquentie tot me door te laten dringen.
Dat valt ook nog wel mee, maar jij zal wel alles beter weten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:
Hoewel ik weet dat php wel een troll moet zijn, erger ik me toch verschrikkelijk aan z'n fout gebruikte 'moeilijke' woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Ik ook al.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:
Hoewel ik weet dat php wel een troll moet zijn, erger ik me toch verschrikkelijk aan z'n fout gebruikte 'moeilijke' woorden.
Dat bedoel ik niet. Moet ik het je uitleggen of zeg je van "ik accepteer het wel gewoon"?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je gewoon even werken aan je interceptie.
In hoeverre daar op te oefenen valt.
Leg maar uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Moet ik het je uitleggen of zeg je van "ik accepteer het wel gewoon"?
Conformistquote:
Het is niet dat ik je zin niet begreep en dus aan mijn 'interceptie' (wat bedoel je er trouwens mee, het betekent immers onderscheppen) moet werken, het is meer dat ik je post zo sterk vond dat ik een momentje voor mezelf nodig had om het goed tot me door te kunnen laten dringen.quote:
Gepeupelte zijn jullie.quote:
We wonen praktisch naast elkaar, dus met een webcam is nog niet eens nodig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een striptease achter de wbcam
Met een striptease voor de deur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We wonen praktisch naast elkaar, dus met een webcam is nog niet eens nodig.
Hierom hou ik zoveel van je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je zin niet begreep en dus aan mijn 'interceptie' (wat bedoel je er trouwens mee, het betekent immers onderscheppen) moet werken, het is meer dat ik je post zo sterk vond dat ik een momentje voor mezelf nodig had om het goed tot me door te kunnen laten dringen.
Ja gvd biels ik snap de definitie van eloquent ook nog wel. Maar dat jij een tijdje nodig had voor jezelf om dat te interpreteren. Ik dacht dat zo'n erudiet iemand als jij de boventoon wel wist te voeren met dat soort reacties. Helaas schort het hem in de communicatie. Wellicht handig om de barrières tussen ons weg te halen,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je zin niet begreep en dus aan mijn 'interceptie' (wat bedoel je er trouwens mee, het betekent immers onderscheppen) moet werken, het is meer dat ik je post zo sterk vond dat ik een momentje voor mezelf nodig had om het goed tot me door te kunnen laten dringen.
Romeo & Juliet, maar dan de x-rated versionquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een striptease voor de deur.
op de stoep ofzo
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Romeo & Juliet, maar dan de x-rated version?
Weet je hoe leuk ik het vind als een jongen romantisch isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk dat ik meer een romanticus ben dan Allure.
Eloquent begrijp je, maar interceptie niet? Misschien moet je bij het begin beginnen en steeds verder gaan in het grote "moeilijke woorden voor dummies" boek in plaats van de laatste bladzijde lezen en denken dat je alles kent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja gvd biels ik snap de definitie van eloquent ook nog wel. Maar dat jij een tijdje nodig had voor jezelf om dat te interpreteren. Ik dacht dat zo'n erudiet iemand als jij de boventoon wel wist te voeren met dat soort reacties. Helaas schort het hem in de communicatie. Wellicht handig om de barrières tussen ons weg te halen,
Ik date altijd bij de MACquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk ik het vind als een jongen romantisch is.
Ik ben van de verrassingen, de etentjes, het jas aannemen, stoel aanschuiven en weekendjes wegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk ik het vind als een jongen romantisch is.
Schattigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben van de verrassingen, de etentjes, het jas aannemen, stoel aanschuiven en weekendjes weg. Alleen als ik een meisje eckt leuk vind, tho'.
Misplaatst en slaat kan noch wal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Eloquent begrijp je, maar interceptie niet? Misschien moet je bij het begin beginnen en steeds verder gaan in het grote "moeilijke woorden voor dummies" boek in plaats van de laatste bladzijde lezen en denken dat je alles kent.
Ik stop ermee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misplaatst en slaat kan noch wal.
Ik weet precies waar ik het over heb, ik ben een welbespraakt iemand zowel op internet als in het echt. Derhalve weet ik de woorden ook op de juiste en correcte manier te gebruiken zonder dat het geaffecteerd overkomt. Daarentegen typt de gemiddelde Fokker van synoniemen.net, dat zijn de Hbo'ers met hun vast geroeste hersenspinsels. Doordat hun cognitieve vaardigheden niet afdoende ontwikkeld zijn, en daarom hun intelligentie niet kunnen ontberen.
Nou,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef Adolecens het volgende:
Ik hoor nu pas op RTL 5 waar dat k*tprogramma "Can't buy me love" over ging
Wat een hoerenformat zeg![]()
![]()
Ik heb het ook al decennia geleden opgegeven.quote:
Fagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben van de verrassingen, de etentjes, het jas aannemen, stoel aanschuiven en weekendjes weg. Alleen als ik een meisje eckt leuk vind, tho'.
Chocoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is je arsenaal nu al leeg?quote:
Die luister ik al de hele dag.quote:
Ik heb het dus ook nooit gezienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou,
waar gaat het over?
Nog nooit gezien overigens...
Golddiggersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het dus ook nooit gezien
Mannen hebben een credit card met veel geld en de vrouwen moeten zoveel geld zien te veroveren, dus met die mannen aanpappen en flink neuken, door met zoveel mogelijk mannen te neuken, kunnen ze zoveel mogelijk geld op hun eigen CC krijgen
Ben je gay ofzoquote:
Ik hou er niet van, als er op zo'n manier gebruik wordt gemaakt van mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |