Ik ben van de verrassingen, de etentjes, het jas aannemen, stoel aanschuiven en weekendjes wegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk ik het vind als een jongen romantisch is.
Schattigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben van de verrassingen, de etentjes, het jas aannemen, stoel aanschuiven en weekendjes weg. Alleen als ik een meisje eckt leuk vind, tho'.
Misplaatst en slaat kan noch wal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Eloquent begrijp je, maar interceptie niet? Misschien moet je bij het begin beginnen en steeds verder gaan in het grote "moeilijke woorden voor dummies" boek in plaats van de laatste bladzijde lezen en denken dat je alles kent.
Ik stop ermee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misplaatst en slaat kan noch wal.
Ik weet precies waar ik het over heb, ik ben een welbespraakt iemand zowel op internet als in het echt. Derhalve weet ik de woorden ook op de juiste en correcte manier te gebruiken zonder dat het geaffecteerd overkomt. Daarentegen typt de gemiddelde Fokker van synoniemen.net, dat zijn de Hbo'ers met hun vast geroeste hersenspinsels. Doordat hun cognitieve vaardigheden niet afdoende ontwikkeld zijn, en daarom hun intelligentie niet kunnen ontberen.
Nou,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef Adolecens het volgende:
Ik hoor nu pas op RTL 5 waar dat k*tprogramma "Can't buy me love" over ging
Wat een hoerenformat zeg![]()
![]()
Ik heb het ook al decennia geleden opgegeven.quote:
Fagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben van de verrassingen, de etentjes, het jas aannemen, stoel aanschuiven en weekendjes weg. Alleen als ik een meisje eckt leuk vind, tho'.
Chocoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is je arsenaal nu al leeg?quote:
Die luister ik al de hele dag.quote:
Ik heb het dus ook nooit gezienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou,
waar gaat het over?
Nog nooit gezien overigens...
Golddiggersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het dus ook nooit gezien
Mannen hebben een credit card met veel geld en de vrouwen moeten zoveel geld zien te veroveren, dus met die mannen aanpappen en flink neuken, door met zoveel mogelijk mannen te neuken, kunnen ze zoveel mogelijk geld op hun eigen CC krijgen
Ben je gay ofzoquote:
Ik hou er niet van, als er op zo'n manier gebruik wordt gemaakt van mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |