Dat valt ook nog wel mee, maar jij zal wel alles beter weten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:
Hoewel ik weet dat php wel een troll moet zijn, erger ik me toch verschrikkelijk aan z'n fout gebruikte 'moeilijke' woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Ik ook al.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:
Hoewel ik weet dat php wel een troll moet zijn, erger ik me toch verschrikkelijk aan z'n fout gebruikte 'moeilijke' woorden.
Dat bedoel ik niet. Moet ik het je uitleggen of zeg je van "ik accepteer het wel gewoon"?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je gewoon even werken aan je interceptie.
In hoeverre daar op te oefenen valt.
Leg maar uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Moet ik het je uitleggen of zeg je van "ik accepteer het wel gewoon"?
Conformistquote:
Het is niet dat ik je zin niet begreep en dus aan mijn 'interceptie' (wat bedoel je er trouwens mee, het betekent immers onderscheppen) moet werken, het is meer dat ik je post zo sterk vond dat ik een momentje voor mezelf nodig had om het goed tot me door te kunnen laten dringen.quote:
Gepeupelte zijn jullie.quote:
We wonen praktisch naast elkaar, dus met een webcam is nog niet eens nodig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een striptease achter de wbcam
Met een striptease voor de deur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We wonen praktisch naast elkaar, dus met een webcam is nog niet eens nodig.
Hierom hou ik zoveel van je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je zin niet begreep en dus aan mijn 'interceptie' (wat bedoel je er trouwens mee, het betekent immers onderscheppen) moet werken, het is meer dat ik je post zo sterk vond dat ik een momentje voor mezelf nodig had om het goed tot me door te kunnen laten dringen.
Ja gvd biels ik snap de definitie van eloquent ook nog wel. Maar dat jij een tijdje nodig had voor jezelf om dat te interpreteren. Ik dacht dat zo'n erudiet iemand als jij de boventoon wel wist te voeren met dat soort reacties. Helaas schort het hem in de communicatie. Wellicht handig om de barrières tussen ons weg te halen,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je zin niet begreep en dus aan mijn 'interceptie' (wat bedoel je er trouwens mee, het betekent immers onderscheppen) moet werken, het is meer dat ik je post zo sterk vond dat ik een momentje voor mezelf nodig had om het goed tot me door te kunnen laten dringen.
Romeo & Juliet, maar dan de x-rated versionquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een striptease voor de deur.
op de stoep ofzo
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Romeo & Juliet, maar dan de x-rated version?
Weet je hoe leuk ik het vind als een jongen romantisch isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk dat ik meer een romanticus ben dan Allure.
Eloquent begrijp je, maar interceptie niet? Misschien moet je bij het begin beginnen en steeds verder gaan in het grote "moeilijke woorden voor dummies" boek in plaats van de laatste bladzijde lezen en denken dat je alles kent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja gvd biels ik snap de definitie van eloquent ook nog wel. Maar dat jij een tijdje nodig had voor jezelf om dat te interpreteren. Ik dacht dat zo'n erudiet iemand als jij de boventoon wel wist te voeren met dat soort reacties. Helaas schort het hem in de communicatie. Wellicht handig om de barrières tussen ons weg te halen,
Ik date altijd bij de MACquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk ik het vind als een jongen romantisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |