Nee daar ben ik het niet mee eens. Ik had wel eens dat ik echt verliefd was op een meisje en toen wilde ze me niet, en toen na een tijdje geen contact zagen we mekaar weer en toen was ze helemaal verliefd op me en wilde ze me (en ik niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verliefd ben je of ben je niet, je kunt niet zorgen dat je het bent/wordt, dat bedoelde ik ook met dat veel mensen het zeggen zonder het te zijn.
Die willen graag en maken het zichzelf wijs (en anderen)
Hoezo wil je weten hoe mijn vriendjes eruit zienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie ze al helemaal voor me door de beschrijving.
Kuttroll.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
Moet een relatie bestaan uit louter liefde danJe kan toch ook gewoon gelukkig zijn met elkaar??
Hij: 'Ik vind het niet leuk dat je zo vroeg alweer weg moetquote:
Ben benieuwd. Kijken waar jij op valt. Dat zegt altijd best veel over de persoon zellf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo wil je weten hoe mijn vriendjes eruit zien?
Je bedoelt deze denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:24 schreef Impracticable het volgende:
hee jongens, dit topic gaat toch over mij ?jullie zijn aan het afdwalen! geen inspiratie?
HAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij: 'Ik vind het niet leuk dat je zo vroeg alweer weg moet..'
Hij: 'What the fuck, ik ben echt de vrouw van ons 2en!'
10 seconden later:
Hij: 'Vind je dit shirt leuk?'
Ik: 'Nee.'
Hij: 'Waarom vraag ik dit überhaupt, wat is er mis met me!'
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
10 seconden later:
Uitstraling vind ik heel belangrijk. Goed gekleed zijn, en lang zijn ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Kijken waar jij op valt. Dat zegt altijd best veel over de persoon zellf.
Nee, we komen niet verder dan je zusje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:24 schreef Impracticable het volgende:
hee jongens, dit topic gaat toch over mij ?jullie zijn aan het afdwalen! geen inspiratie?
Je huisgenoot?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
10 seconden later:
Klassieke truuk om de vrouw te laten denken dat ze de baas is in de relatie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
10 seconden later:
Dan verstaan wij iets anders onder ECHT verliefd zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens. Ik had wel eens dat ik echt verliefd was op een meisje en toen wilde ze me niet, en toen na een tijdje geen contact zagen we mekaar weer en toen was ze helemaal verliefd op me en wilde ze me (en ik niet meer).
Niet letterlijkquote:
Je hebt geen 50 euro meer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb donderdag een date maar ik ga denk ik afbellen.
Gewoon doorzetten, johquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
En qua karakter? Joviaal, sarcastisch, ballerig, boers, enz?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik heel belangrijk. Goed gekleed zijn, en lang zijn ook. Ik hou ook van rechte tanden
![]()
. Ow, en ze moeten HBO (liever universiteit) doen
. Maar dat heeft niks met uiterlijk te maken.
En dat lacht mij uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
23.quote:
Neeeequote:
Daar zou ik wel doorheen kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Klassieke truuk om de vrouw te laten denken dat ze de baas is in de relatie.
Ik vind rechte tanden ook belangrijk. Ik kan echt afknappen op scheve tanden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uitstraling vind ik heel belangrijk. Goed gekleed zijn, en lang zijn ook. Ik hou ook van rechte tanden
![]()
Mwa, ze is wel aardig enzo maar ik zie haar verder niet als een toekomstige partner. En ze is net in de steek gelaten door dr vriendje dus is het best kut als ik dr daar één keer regel en daarna zeg: Ey het was gezellig, DOEI.quote:
Ik viel ook altijd op langquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
![]()
Mijn scharrel is ballerig, en dat vind ik dus echt niet leuk. Ik hou van sarcastisch, maar dan wel wetende waar de grens ligt natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En qua karakter? Joviaal, sarcastisch, ballerig, boers, enz?
Oeh dat moet ik ook nog een keer doen, stoned college volgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zo stoned in een college gezeten als vandaag
Dat is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn scharrel is ballerig, en dat vind ik dus echt niet leuk. Ik hou van sarcastisch, maar dan wel wetende waar de grens ligt natuurlijk.
Het is ook enkel mijn voorkeur. En het gaat over de jongens waar ik iets mee gehad heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik viel ook altijd op lang
En Ado is niet lang
Zegt niets
Ah, that explainsquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind rechte tanden ook belangrijk. Ik kan echt afknappen op scheve tanden.Oh en vieze nagels.
Hee, dan gaan wij datenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind rechte tanden ook belangrijk. Ik kan echt afknappen op scheve tanden.Oh en vieze nagels.
LANG is niet cool zoals ik je al zei. Dat hoort niet bij mannen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, dan gaan wij daten. Beugelrechte tanden (Chip jw) en voor een jongen relatief lange, schone nagels
.
Ik had: patserig, egoïstisch, kortzichtig, druk, vrouwonvriendelijk,lang (ow, en een paar goede eigenschappen had ie ook welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is ook enkel mijn voorkeur. En het gaat over de jongens waar ik iets mee gehad heb.
Nee hoor. Het duurt gewoon nog een paar jaar voor je volwassen mannen date, die normaal reagerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik dertigers gaan daten dan?
Niet lang, maar gewoon wel dat je nagels hebt. Beter dan die afgebeten stompjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LANG is niet cool zoals ik je al zei. Dat hoort niet bij mannen.
1e.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het eerste of het tweede gedeelte?
Ik lag echt overal om dubbelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh dat moet ik ook nog een keer doen, stoned college volgen!
Je bent nog een tiener.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, dan gaan wij daten. Beugelrechte tanden (Chip jw) en voor een jongen relatief lange, schone nagels
.
Ja maarja, hij is rijk. Kan ie ook niks aan doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet lang, maar gewoon wel dat je nagels hebt. Beter dan die afgebeten stompjes.
[..]
1e.
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet ik dertigers gaan daten dan?
Alsof je dat erftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maarja, hij is rijk. Kan ie ook niks aan doen.
Ik vind dit wel snoezig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor. Het duurt gewoon nog een paar jaar voor je volwassen mannen date, die normaal reageren
Ja toen jij over m'n rug aaide met die kattennageltjes van je en ik zei dat je ze gewoon kort moest knippenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:34 schreef Skylark. het volgende:
Hebben we het daar echt over gehad, Ilse?
Oh Julia, waar is mijn geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |