En wat is hier precies leuk aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:50 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon bang voor me. Anders liet je je niet zo makkelijk afschrikken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij wilt me niet meer na onze 'Pearl Harbour'.
quote:
Een beetje eisen zijn leuk maar als de druk te hoog is haak ik af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang voor me. Anders liet je je niet zo makkelijk afschrikken.
Pardon? Ik ga hier even een topicreport voor doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut?Krijg maar kanker, retard. OEH IK ZEI KANKER.
Goed idee, even inloggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
Dat is dus nog van dat ene wijf van facebook
Dan zoek ik nog even verder, ik neem geen risico's.quote:
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon? Ik ga hier even een topicreport voor doen.
Discriminatie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog teveel een babyface hebt![]()
Kan ik een e-coupon krijgen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
WINNER WINNER CHICKEN DINNERRRRRR
Beetje jammerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een beetje eisen zijn leuk maar als de druk te hoog is haak ik af.
Wat moet ik daar nu va denkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Figuurlijk he. Alhoewel, soms ook letterlijk.
Ik ook niet, gewoon nooit voor iemand gevallen?quote:Nee je snapt het niet!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon? Ik ga hier even een topicreport voor doen.
BITCH FIGHTquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?
quote:
Mwah, ik heb zel veel beter gezien. Het gaat ook nog eens om het gezicht en de rest van het lichaamquote:
Wat heb je liever, iemand die perfect voldoet aan jouw standaarden of iemand die z'n eigen ding doet maar toch pwnt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beetje jammer.
Ik zie een catfight.
Je snapt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?
quote:
Ja maar voor die kop heb ik wel een oplossing:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Mwah, ik heb zel veel beter gezien. Het gaat ook nog eens om het gezicht en de rest van het lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |