Oh jij wordt daar niet op afgerekend.quote:
Ohh toenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dit wel snoezig.
[..]
Ja toen jij over m'n rug aaide met die kattennageltjes van je en ik zei dat je ze gewoon kort moest knippen!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien krijg ik cadeautjes van 'm.
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik lag echt overal om dubbel. Ik ging helemaal stuk omdat iemand zijn broek in zijn sokken had
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh jij wordt daar niet op afgerekend.
Ik zeg geen nee en ik zeg geen ja, maar je moet hem wel dumpen.quote:
Ja je lokte me toen ik even weg was en jij zei dat je in je eentje stond en dat je niet wist waar je heen moestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ohh toen. Ik herinner me vrij weinig eigenlijk. Alleen die poster van Jos, de anime van Jos en die ene kutkroeg met zo'n draaiende bar.
En dat ik jou lokte met een smsje maar ik weet niet meer wat en hoe.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je lokte me toen ik even weg was en jij zei dat je in je eentje stond en dat je niet wist waar je heen moesttoen kreeg ik medelijden, kwam ik terug, was iedereen er nog gewoon.
Ik haatte je wel een beetje hoor toen.
En toen ben je zelf bij dat clubje gegaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor Luur, je moet die ballerige gewoontes gewoon uit 'm slaan. Deed ik ook met mijne!
Toffe vriendin ben jijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor Luur, je moet die ballerige gewoontes gewoon uit 'm slaan. Deed ik ook met mijne!
Ja ik had ook vandaag zoietsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahaik moest laatst kenkerhard lachen omdat ik alleen al dacht aan Sinterklaas
![]()
en ik wist niet meer hoe dat hoedje van 'm nou heette, daar heb ik echt een kwartier over nagedacht.
Heb je al razz voor me trouwens?
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En toen ben je zelf bij dat clubje gegaan?
Ik ben niemands vriendin.quote:
MIquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, mislukte playertquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ohh toen. Ik herinner me vrij weinig eigenlijk. Alleen die poster van Jos, de anime van Jos en die ene kutkroeg met zo'n draaiende bar.
En dat ik jou lokte met een smsje maar ik weet niet meer wat en hoe.
Hmm..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Phew.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Ik ben niemands vriendin.
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik had ook vandaag zoietsWe gingen dus van mijn kamer naar school en toen bedacht ik me dat ik iets nodig had van de supermarkt waar ik dus op de terugweg langs moest gaan. Alleen ik wist maar niet wat. Hele fucking college over nagedacht en op de terugweg kom ik erachter
.
Ik moest nog een sixpackje halen![]()
Serieus je had mijn gezicht moeten zien.
Bindingsangst?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Ik ben niemands vriendin.
En de razz heb ik wel. Alleen ik mot het nog meenemen naar Groningenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
ja als je het dan eindelijk weet is het echt een openbaring ofzo
beetje als het laatste wereldwonder.
quote:
Doe het snel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
En de razz heb ik wel. Alleen ik mot het nog meenemen naar Groningen.
Allure_ is oogverblindend en single. En redelijk gewillig. Een graadje 4.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
Belangrijke mededeling!
Zijn er nog mooie FOK! dames die singel zijn?????
Dat zoek ik, temperamentvolle dames. Maar als ik haar wil geven moet ik zeker foto van mezelf laten zien he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ is oogverblindend en single. En redelijk gewillig. Een graadje 4.
Nee, ze cybert ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zoek ik, temperamentvolle dames. Maar als ik haar wil geven moet ik zeker foto van mezelf laten zien he?
Oké, snap ik wel hoor.quote:
Ik denk dat je nog teveel een babyface hebtquote:
doe maar bij het beginquote:
Zou je mij zo afstaan aan de eerste de beste?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ is oogverblindend en single. En redelijk gewillig. Een graadje 4.
Figuurlijk he. Alhoewel, soms ook letterlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee jij zei net dat je sloeg, zou ook niet zo'n vriendin willen
Nee je snapt het nietquote:
En ikquote:
Jij wilt me niet meer na onze 'Pearl Harbour'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou je mij zo afstaan aan de eerste de beste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |