En de razz heb ik wel. Alleen ik mot het nog meenemen naar Groningenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
ja als je het dan eindelijk weet is het echt een openbaring ofzo
beetje als het laatste wereldwonder.
quote:
Doe het snel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
En de razz heb ik wel. Alleen ik mot het nog meenemen naar Groningen.
Allure_ is oogverblindend en single. En redelijk gewillig. Een graadje 4.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
Belangrijke mededeling!
Zijn er nog mooie FOK! dames die singel zijn?????
Dat zoek ik, temperamentvolle dames. Maar als ik haar wil geven moet ik zeker foto van mezelf laten zien he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ is oogverblindend en single. En redelijk gewillig. Een graadje 4.
Nee, ze cybert ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zoek ik, temperamentvolle dames. Maar als ik haar wil geven moet ik zeker foto van mezelf laten zien he?
Oké, snap ik wel hoor.quote:
Ik denk dat je nog teveel een babyface hebtquote:
doe maar bij het beginquote:
Zou je mij zo afstaan aan de eerste de beste?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ is oogverblindend en single. En redelijk gewillig. Een graadje 4.
Figuurlijk he. Alhoewel, soms ook letterlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee jij zei net dat je sloeg, zou ook niet zo'n vriendin willen
Nee je snapt het nietquote:
En ikquote:
Jij wilt me niet meer na onze 'Pearl Harbour'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou je mij zo afstaan aan de eerste de beste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |