Een beetje van beiden. Jij ditcht me gewoon al meteen, dat vind ik geen pwnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat heb je liever, iemand die perfect voldoet aan jouw standaarden of iemand die z'n eigen ding doet maar toch pwnt?
"Oh, je houdt niet van Pearl Harbour. Ik wil niks meer met je kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een beetje van beiden. Jij ditcht me gewoon al meteen, dat vind ik geen pwnen.
Oké.quote:
Met een snor?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar voor die kop heb ik wel een oplossing:
[ afbeelding ]
Want ik was zo serieus, jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
"Oh, je houdt niet van Pearl Harbour. Ik wil niks meer met je kijken."
Je moet gewoon niet fucken met de Lamon-smiley.quote:
Precies. :'D Stoere, onafhankelijke meid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhh bt doet een stoere denigrerende lampjes PI, laat ik het ook doen!!!
quote:
Ik zeg dus dat jouw ras een babyface heeft tot in lengte van dagen?quote:Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens.
Lamon zegt: Fuck you!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet fucken met de Lamon-smiley.
Wat is er denigrerend aan dat lampje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Matig tot slechte poging door te rellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je het weerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg dus dat jouw ras een babyface heeft tot in lengte van dagen?
Waar gaat die bitchfight eigenlijk overquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. :'D Stoere, onafhankelijke meid.
quote:
Ik krijg Legoquote:
Wil je even weggaan? Ik heb een momentje voor mezelf nodig om dit toppunt van eloquentie tot me door te laten dringen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Het lijkt wel alsof de frontpage posters zich massaal naar het forum toe trekken om hun hersencellen te ventileren, dat heeft tot gevolge dat het niveau desastreus wordt.
Dude, Lakitu zegt dat hij ons opeet met SSBM.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Matig tot slechte poging door te rellen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel met hem eens hoor!
Ik ben een klootzak.
Ik breek die vriendelijke vriend tien keer doormidden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dude, Lakitu zegt dat hij ons opeet met SSBM.
Moet je gewoon even werken aan je interceptie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Wil je even weggaan? Ik heb een momentje voor mezelf nodig om dit toppunt van eloquentie tot me door te laten dringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |