Kut tt trouwens.quote:
Centroal!quote:
Had je je eerder moeten bedenkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut tt trouwens.
Waar we diepzinnige gesprekken voeren.
Dat klinkt beter.
Hebben ze al gedaan en as we speak logeert crack bij Zot en gaan ze nog meer seksenquote:
Oew, die mag naast mij en JB wakker wordenquote:
Gemenerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Centroal!
[..]
Had je je eerder moeten bedenken
Is er tenminste nog iemand die seks heeft hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan en as we speak logeert crack bij Zot en gaan ze nog meer seksen
Ik heb vandaag ook ff mijn plicht gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die seks heeft hier.
Ja, over een jaartje ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, die mag naast mij en JB wakker worden
Helaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik had gehoopt dat deze TT wat zou kantelen maar helaas blijkbaar.
Alsof jij het zo zwaar hebt qua seks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die seks heeft hier.
M'n vriend zou een klap krijgen als ie zoiets zegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook ff mijn plicht gedaan
Misschien was het een mooi moment geweest om elkaar wat beter te leren kennen, maar helaas.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M'n vriend zou een klap krijgen als ie zoiets zegt.
Mijn vriendin ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M'n vriend zou een klap krijgen als ie zoiets zegt.
Waarom dan pas?!quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jij het zo zwaar hebt qua seks.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
Ik heb 2 bestellingen gedaan, 8 chinna stix en 2 cheesy breads bij Dominos ,, ik kreeg de laaste bestelling om half 9 binnen!!! Ze zeiden aan de deur dat het super rustig was Xd komt waarschijnlijk omdat alles plat ligt maar als je slim bent ging je gewoon pingen via opdrachtpromp dan lukte het perfect:) ik heb nog fotos gemaakt
jajajajajaj kaNeel broodjes typ fout oke..
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Kameel poeder.![]()
![]()
Underage banned!
Dit zijn de beelden die ik vanaf nu bij elke Klaagbaak patjepeeër zal hebben.(nee..nee...was al zo)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef wobbel het volgende:
[..]
pingen via opdrachtprompt maakt niks uit als apache zijn threads niet kan verwerken of als de mysql database teveel connecties heeft
Ben je btw 12 ofzo?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Impracticable het volgende:
[..]
nee, 15.. en alsnog wats er zo grappig aan dan
Sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:48 schreef Skylark. het volgende:
FoK!, een verzoekje van een oude rot.
Laat alsjeblieft bovenstaande foto's met rust.
wtf impliceer jij met diequote:
Wordt dan verliefd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Seks is leuker wanneer je verliefd bent.
Dat komt op de KLB meet wel, maar niet deze want ik ga echt niet naar het uiterste puntje van het land toequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien was het een mooi moment geweest om elkaar wat beter te leren kennen, maar helaas.
Het gaat me aan het hart als van die lieve gezinsfoto's met enthousiaste mensen erop worden afgekraakt door zoiets kuts als FoK!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
O wacht:
[..]
Sorry![]()
waarom?quote:
Daaromquote:Waarom dan pas?!
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Seks is leuker wanneer je verliefd bent.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal niet snel onder de indruk van het andere geslacht.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat jij blij moet zijn! En mij al helemaal geen klap moet gevenquote:
Kan ook, kunnen we met z'n alles beslissen waar de meet ongeveer plaatsvindt? Of wordt dat unaniem besloten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat komt op de KLB meet wel, maar niet deze want ik ga echt niet naar het uiterste puntje van het land toe
Dagretour ¤ 41,50 ¤ 24,90
Ja, je huppelde zo achter me aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je gelijk hebt dat je je plicht deed
En van je eigen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praat je jezelf aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik een oude verbitterde vrouw ben.
Ik vind mezelf superieur. Daar zal het aan liggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, je huppelde zo achter me aan![]()
[..]
En van je eigen?
En jij dacht dat ik niet wist dat jij mij in het ootje had??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
JONGEN MONGOLS, ER IS HELEMAAL GEEN MEET IN MAASTRICHT. Ewa, zijn jullie dom ofzo tozz.
Maar ricko mag het gewoon van mij:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat me aan het hart als van die lieve gezinsfoto's met enthousiaste mensen erop worden afgekraakt door zoiets kuts als FoK!.
quote:
quote:
maakt me niet uit, ik lach me hier ook kapot xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat me aan het hart als van die lieve gezinsfoto's met enthousiaste mensen erop worden afgekraakt door zoiets kuts als FoK!.
Met zijn allen. Maar je hebt een KLB en een KLB SC meetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan ook, kunnen we met z'n alles beslissen waar de meet ongeveer plaatsvindt? Of wordt dat unaniem besloten?
MET JE KOEDTGRAPPENquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
JONGEN MONGOLS, ER IS HELEMAAL GEEN MEET IN MAASTRICHT. Ewa, zijn jullie dom ofzo tozz.
Lach je ook nog als er piemels in de mond van je zusje gephotoshopt worden? Maar wat jij wilt, ik haal m'n protectie weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Impracticable het volgende:
[..]
maakt me niet uit, ik lach me hier ook kapot xD
Ben jij dat met je zusje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ricko mag het gewoon van mij:
[..]
[..]
Nee, die jongens zijn gewoon echt niet leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Praat je jezelf aan.
Met je "ik-moet-bitchy-zijn-en-leuke-jongens-afstoten".
Superieur en te goed voor anderen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf superieur. Daar zal het aan liggen.
Thank god, noquote:
Hoeveel jongens ben jij tegengekomen die goed genoeg zijn voor jou?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, die jongens zijn gewoon echt niet leuk.
Niet leuk genoeg anyway.
Kon toch, niets raars aan die foto toch?quote:
Als dat gebeurd dan lach ik omdat mensen hun tijd daaraan verspillen ja xD en omdat je dan fuc*in ziek in je hoofd ben xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lach je ook nog als er piemels in de mond van je zusje gephotoshopt worden? Maar wat jij wilt, ik haal m'n protectie weg.
3.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel jongens ben jij tegengekomen die goed genoeg zijn voor jou?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Impracticable het volgende:
[..]
Als dat gebeurd dan lach ik omdat mensen hun tijd daaraan verspillen ja xD en omdat je dan fuc*in ziek in je hoofd ben xD
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Superieur en te goed voor anderen?
Moet je is kijken naar de TS, grandioos.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef Biels het volgende:
Ziet eruit als een SC met potentie, dit.
Naja, het zijn wel hele jonge kindertjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kon toch, niets raars aan die foto toch?
Ga Nederlands leren ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Impracticable het volgende:
[..]
Als dat gebeurd dan lach ik omdat mensen hun tijd daaraan verspillen ja xD en omdat je dan fuc*in ziek in je hoofd ben xD
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, het zijn wel hele jonge kindertjes
[..]
Ga Nederlands leren ofzo.
php, je bent niet meer onze zondebok!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je is kijken naar de TS, grandioos.
Waren goed genoeg voor je puni?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, die waren goed genoeg voor mijn liefde. Die andere 200 on the other hand..
Ik mis hier iets in dit verhaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maarja, die waren goed genoeg voor mijn liefde. Die andere 200 on the other hand..
Wauw, ik voel me verheven. Eindelijk ben ik van me minderwaardigheidscomplex af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
php, je bent niet meer onze zondebok!![]()
![]()
Ok, dan is er nog hoopquote:
Ik mag je nu al nietquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik mis hier iets in dit verhaal.
..
Ahh, het ontglipt me steeds.
..
Aha, ik weet het weer. Waarom zit je dan op FoK!?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waren goed genoeg voor je puni?
Inderdaad, verliefd zijn is overrated.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
zovaak zijn de meeste mensen niet ECHT verliefd volgens mij.
Is vreemd. Weet niet waarom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
[..].
Ik weet het, er is iets mis met me.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waren goed genoeg voor je puni?
Nee duh. Ik geloof serieus dat 60% van de mannen die in een relatie zit niet verliefd is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, dat niet, het is heerlijk, alleen zeggen mensen vaak te snel dat ze verliefd zijn, terwijl dat niet zo is volgens mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad, verliefd zijn is overrated.
Liefde is voor sukkels. Zoals mijn verliefde boyboy dat zegt, je maakt een wijf van me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou oke, door 1 van de 3 ben ik op Fok! gekomen. Eerst heel lang meegelezen, en toen uiteindelijk ook een account aangemaakt.quote:
quote:
Waarom noem je de mannen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee duh. Ik geloof serieus dat 60% van de mannen die in een relatie zit niet verliefd is.
Ik vind het gewoon een kutwoord, dat was helemaal geen grap en ook niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
kutwoord!!
![]()
Mwhoahahaha!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmzz.. matig JB'tje... een drietje![]()
Omdat vrouwen over het algemeen heel graag verliefd willen zijn en daar hun best voor willen doen terwijl mannen het weinig uitmaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom noem je de mannen?
(en in een lange relatie gaat verliefdheid meestal over of wordt iig veel minder en gaat over i iets anders![]()
) hoe cliché wil je het hebben?
Lekker. En lang.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef Skylark. het volgende:
Hoe zien jouw vriendjes er eigenlijk uit?
Liefde is mooi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefde is voor sukkels. Zoals mijn verliefde boyboy dat zegt, je maakt een wijf van me.
Pot!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefde is voor sukkels. Zoals mijn verliefde boyboy dat zegt, je maakt een wijf van me.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een kutwoord, dat was helemaal geen grap en ook niet zo bedoeld
Verliefd ben je of ben je niet, je kunt niet zorgen dat je het bent/wordt, dat bedoelde ik ook met dat veel mensen het zeggen zonder het te zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat vrouwen over het algemeen heel graag verliefd willen zijn en daar hun best voor willen doen terwijl mannen het weinig uitmaakt.
Ik zie ze al helemaal voor me door de beschrijving.quote:
Ik zie mijn ex voor mequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie ze al helemaal voor me door de beschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |