Wehehe.quote:
Toevoeging voor heer Subtle:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Was het wel een mooie uitvaart? (stom woord, maar weet even geen beter).
Samenvatting van de hysterie: je kon een uur lang gratis eten bestellen via een actie van thuisbezorgd.nl. Heel Fok + de rest van NL in actie met vastgelopen websites, stress en hilariteit alom.
In Weert bezorgen ze niet helaas dus ik heb virtueel meegeleefd.
Ga plassen, snel!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
En wat nou 'Greys wilde alles onder controle hebben' JJH?
Greys gunde haar medemens ook iets!
En nu heb ik nog steeds niet geplast![]()
Solly.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Ga dan nu iets voor jezelf doen mens! Dadelijk is je blaas ontstoken!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Kan ik me voorstellen.Was het wel een mooie uitvaart? (stom woord, maar weet even geen beter).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah toch dat dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Samenvatting van de hysterie: je kon een uur lang gratis eten bestellen via een actie van thuisbezorgd.nl. Heel Fok + de rest van NL in actie met vastgelopen websites, stress en hilariteit alom.
In Weert bezorgen ze niet helaas dus ik heb virtueel meegeleefd.leuk... en Greys werpt zich op als organiseermoeder?
en ik had ook al gekeken naar weertbalen
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Toevoeging voor heer Subtle:
Ik had gewoon al gegeten en lag krom om alle stress en hysterie van mensen die wilden bestellen.
Toen de actie al drie kwartier af was voor de gein ook geprobeerd en nu heb ik saté
En toen wilde ik oh-oh van gratis ijs voorzien en dat was paniek maar wel lachen.
Nou, dat is het zo'n beetje.
Boer je nou gewoon naar ons?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
Kusje voor MrS
En * burp * voor de rest
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, lullig hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Die knakker die het verzonnen heeft, heeft een kapitaal van 10 miljoen
Waarom de fak heb ik nooit dit soort ideeën
De volgende keer iets minder knoflook ajb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
Kusje voor MrS
En * burp * voor de rest
Plas jij over je handen, of zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Zo, dat lucht op!![]()
Lekker vers stokbrood!
Ik zit pindasaus te dippen![]()
En jaaaaaa, eerst handjes gewassen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De volgende keer iets minder knoflook ajb.
+quote:
levert bij mij een hele foute mental image op.quote:Ik zit pindasaus te dippen![]()
Het was ook gekkenhuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Solly.
Maar zo zag het er van buitenaf wel uit.
-edit-
Ga dan ook zeiken.
Ja dat vond ik ook al bij het kusje dat ik kreegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De volgende keer iets minder knoflook ajb.
Ze heb toch niet zitten kakken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+
[..]
levert bij mij een hele foute mental image op.
Schat, gedraag je, er zijn andere mensen bij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+
[..]
Ja he, die kwalm drijft gewoon over de hele stad nu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al bij het kusje dat ik kreeg
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
MrSubtle![]()
En ik lach zelf ook keihard omdat ik geen ijs heb hoor, geen ijs, maar een hoop lol
Nee.quote:
Das een hele goede dealquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook gekkenhuis.
Maar ik wilde dat ijs gewoon voor oh-oh.
Was toch tof geweest!
Nu ruil ik het wel met haar voor het zuurvlees bij de jacuzzimeet.
Neem ik de B&J wel mee
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Schat, gedraag je, er zijn andere mensen bij.
't Was een grapje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Meestal niet!
Maar sowieso, ik heb de deurkruk aangeraakt van de wc, dan ga ik toch niet meteen daarna met mijn handen stokbrood zitten breken? Of val ik dan onder de categorie smetvrees?
Dat is inderdaad het meest smerige onderdeel in je toilet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Meestal niet!
Maar sowieso, ik heb de deurkruk aangeraakt van de wc, dan ga ik toch niet meteen daarna met mijn handen stokbrood zitten breken? Of val ik dan onder de categorie smetvrees?
Kort houden JJHquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Schat, gedraag je, er zijn andere mensen bij.
Tja, we kunnen jou wel gaan uitlachen maar das ook weer zoiets hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh en jammer, iemand uitlachen is veel leuker als de ander eigenlijk stiekem quasi-geirriteerd is erover![]()
EWWWWWWquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+
[..]
Zou ik...?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het meest smerige onderdeel in je toilet.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, we kunnen jou wel gaan uitlachen maar das ook weer zoiets he
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Er zit ook een doosje gebakken uitjes in de doos!
En kruidenboter. Dat wordt niet zoenen vanavond.
Oh wacht....
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik moest lachen
(voor 't eerst vandaag geloof ik![]()
)
Dude.quote:
Gebakken uitjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Oh wacht....
Vat ik deze post nu heel erg verkeerd op of eh?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg arme Bink, als jij aan de zuip gaat!
Ik weet weer waarom ik jou verlaten heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kort houden JJH![]()
kort houden....
quote:
Mag ik even?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Oh wacht....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hm, ik heb al een paar dagen geen wodka op.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik maak er uit op dat Greys regelmatig met Bink tongt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vat ik deze post nu heel erg verkeerd op of eh?
Ja maar, zoenen? bink?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry maar daar krijg je toch een kleinquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik doe een![]()
voor MrSubtle, als je wil babbelen kan dat hoor. Wij switchen sneller dan Yolanthe
![]()
De kusjes voor je laat ik aan de dames over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Ik heb allemaal leuke ideeën voor je in petto vandaagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik heb al een paar dagen geen wodka op.....
Je brengt me op ideeën!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry maar daar krijg je toch een klein-je voor!
Ach een beetje no-homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'jes uitwisselen moet kunnen
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry maar daar krijg je toch een klein-je voor!
In ander koeltoeren ies het héél normaal als mannen zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik maak er uit op dat Greys regelmatig met Bink tongt?
Goed zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach een beetje no-homo'jes uitwisselen moet kunnen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe alsof je in Italië bent. Daar lebbert iedereen elkaar af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar hoeft ie niet zo ver voor over de grens, in België doen ze dat ook alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe alsof je in Italië bent. Daar lebbert iedereen elkaar af.
Nou de looks en stijl van een Italiaan hebben MrS en ik al, dus das niet zo lastigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe alsof je in Italië bent. Daar lebbert iedereen elkaar af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er net een open getrokken voor bij het Thuisbezorgd-vermaak.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou de looks en stijl van een Italiaan hebben MrS en ik al, dus das niet zo lastig
Uhuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedoel je die Italiaanse mamma?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
* MrSubtle rochelt een fluim...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Roffel voor de zekerheid nog even op je borst!
Vlug!
()
Als ik het goed begrijp bestelt Greys voor iedereen gratis ijs. Wil je ook?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle rochelt een fluim...
Of wacht, wat schreef je nou?
Nou, een beetje gratis eten een een hele hoop lolquote:
Die bezorgen toch niet in dat boerengat van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik bedoel het goed allemaal, ook al komt dan niet alles even goed uit de verfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou Greys, ik ben dan wel ijsloos ondanks je inspanningen, ik bedacht wel dat ik dankzij jou van die gore kikkers en muizen gekocht had laatst![]()
Inspiratiebron die je dr bent
Greys heeft nog wel een stokkie voor je over.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die bezorgen toch niet in dat boerengat van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En hop! Sapje door mijn neus!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jammer, tot morgen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
OMFG wat gaan jullie hard...... Dit is niet bij te houden ik geef het op. Tot morgen mensen.....
Je moet hier gewoon diagonaal lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
OMFG wat gaan jullie hard...... Dit is niet bij te houden ik geef het op. Tot morgen mensen.....
Ik heb geloof ik nog perenijsjes.quote:
Drie stokjes over!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys heeft nog wel een stokkie voor je over.
Ik heb Haagen Dazs, maar geen zin om op te staan en naar de vriezer te lopen. Als iemand bereid is om 't hier te komen pakken en mij een bakje in te scheppen dan mag je de rest hebbenquote:
Tot morgen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb Haagen Dazs, maar geen zin om op te staan en naar de vriezer te lopen. Als iemand bereid is om 't hier te komen pakken en mij een bakje in te scheppen dan mag je de rest hebben
Sleutel ligt onder de mat, ik sta ook niet op voor de deurbel nu
3!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
lukt het mij gewoon om 2 posts achter elkaar te plaatsen met dit tempo?
Ik heb B&J. Verder zelfde recept als MrS.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb Haagen Dazs, maar geen zin om op te staan en naar de vriezer te lopen. Als iemand bereid is om 't hier te komen pakken en mij een bakje in te scheppen dan mag je de rest hebben
Sleutel ligt onder de mat, ik sta ook niet op voor de deurbel nu
De master zelf zat er al tussen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
Of zelfs een JJHtje?
(goed voor m'n stats![]()
)
Zie edit oh grootmeesterquote:
Kut!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb B&J. Verder zelfde recept als MrS.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
Of zelfs een JJHtje?
(goed voor m'n stats![]()
)
edit: Mijn JJH-tjeJJH wat doe je?
Ik las dat je zat te lekken op de bankquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te lekker op de bank, ben ik bang
Viespeukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las dat je zat te lekken op de bank
Seriously.
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Seriously.
Nope, ik ben net zo'n luie donder. Ik zit zelfs nog in mijn pyjama. Te lui om me om te kleden de hele dag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut!Hmm da's niet handig. Ik had hoog op jou ingezet, jij woont het dichtst in de buurt
*trots is*quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Seriously.
Dan toch niet zo trots is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, ik ben net zo'n luie donder. Ik zit zelfs nog in mijn pyjama. Te lui om me om te kleden de hele dag.![]()
[..]
*trots is*
Ik was trots op jou!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan toch niet zo trots is.Alhoewel. gebeurt mij ook wel eens.
Ze wil hem niet laten zien omdat ze ons er allemaal eentje gaat sturen.quote:
Ik zag het ook. Smiecht.quote:
Ja nee, dat snap ik. Dat je nu nog in pyama zit, maar dat gebeurt mij ook wel eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was trots op jou!Daar ben ik nooit te lui voor.
Ben jij niet trots op mij?
Of had jij die post van hem geëdit?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik mijn glas leegdrink en dan naar mijn nest ga, t is al veel te laat voor mij.
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik ben in discussie met mn ontwerpster, dus ik wil wel ff wat feedback , zijn dr mensen die dat willen geven???
Ontwerpster van wat? (en surequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik ben in discussie met mn ontwerpster, dus ik wil wel ff wat feedback , zijn dr mensen die dat willen geven???
Dat had er dan ook wel gestaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan had dat in de post gestaan.
Hij was het gewoon zelf.
Ik al niet sinds ik hier komquote:
En als jezelf binnen 5min ofzo edit staat het er ook niet in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat had er dan ook wel gestaan.
Ik heb niks geedit![]()
mods kunnen volgens mij ook editen en dan uitschakelen dat het erbij staat
.... surequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, dan zou dat er staan.quote:
Jaaaahaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Nee, dat kunnen we nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat had er dan ook wel gestaan.
Ik heb niks geedit![]()
Ik probeerde er iets bij te typen maar 't mocht nietquote:
Fuck... ik had die memo even gemistquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we homies4life waren
Fixedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik probeerde er iets bij te typen maar 't mocht niet
Hihiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef JJH het volgende:
Toch knap dat mensen zo snel in mijn achting kunnen dalen. Geef verdorie gewoon toe dat je je post geedit hebt.
Zeg zullen we anders in mijn post de rest van de slow-chat laten plaatsvinden of zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vond ik qua kleuren helemaal goed, maar die stralen vond ik wat minder, ik wilde 2010 graag of in de lucht of in het zand.
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Nu probeert ze de lucht van de tweede bij de eerste te zetten, samen met het zand.
Meningen?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zodra er gezoend is ben je homies4life hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fuck... ik had die memo even gemistmy bad
Lijkt me een prima idee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg zullen we anders in mijn post de rest van de slow-chat laten plaatsvinden of zo?![]()
![]()
machtsmisbruik
Je gaat vreemdquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Ok we zijn er denk ik al uit nu hoor.
Het gaat om deze foto:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem oude prentkaartachtig als kerstkaart voor 2010, ik doe nooit echt kerstkaarten , meer nieuwjaarskaarten, en die stuur ik dan het hele jaar ook nog gewoon op.
Haar eerste versie was deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vond ik qua kleuren helemaal goed, maar die stralen vond ik wat minder, ik wilde 2010 graag of in de lucht of in het zand.
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:Die tweede kan echt niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Nu probeert ze de lucht van de tweede bij de eerste te zetten, samen met het zand.
Meningen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Het gaat om deze foto:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem oude prentkaartachtig als kerstkaart voor 2010, ik doe nooit echt kerstkaarten , meer nieuwjaarskaarten, en die stuur ik dan het hele jaar ook nog gewoon op.
Haar eerste versie was deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vond ik qua kleuren helemaal goed, maar die stralen vond ik wat minder, ik wilde 2010 graag of in de lucht of in het zand.
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:Volledig met je eens. Die stralen vind ik ook niet zo mooi, in 't zand geschreven veel leuker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Meningen?
![]()
Persoonlijk zou ik ook niet voor de uitgeknipte hondjes gaan... ik snap wel dat ze dat heeft gedaan, maar zou toch voor het eerste plaatje gaan met de tekst in het zand
(en los daarvan: ERG leuke foto van je hondjes en heel leuk idee)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Het gaat om deze foto:
[ afbeelding ]
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:Bij die tweede is het inderdaad jammer dat de honden uitgknipt zijn. Volgens mij ben ik er verder niet zo goed in. vind ze allebei wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Meningen?
NOG BETER DAN DEquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn een gang nu.
Jij, JJH, en ik.
Een soort BlackBandanaCrew maar dan beter
Nee dies heel geknipt terwijl ze dr wel echt zo zaten.quote:
Het gaat om deze foto:
[ afbeelding ]
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:Ik vind de kleuren van beide kaarten wat kunstmatig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Meningen?
Als ik moet kiezen vind ik de eerste wel het leukst. En dan het zand van de tweede kaart erbij.
Op die tweede zijn de hondjes wel erg erin gesjopt he?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we dan ook Fok! gaan dissen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn een gang nu.
Jij, JJH, en ik.
Een soort BlackBandanaCrew maar dan beter
WAT!? Zit jij in een gang?quote:
Ik ben al bezig met een Hyves pagina voor ons... Maak jij alvast een youtube account?quote:
Ik ben er door je ex in gesleept, en nu kan ik niet meer terug. Ze gaan me omleggen als ik eruit zou stappen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WAT!? Zit jij in een gang?
Ik mag van mijn ouders niet uitgaan met bendeleden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind de kleuren van beide kaarten wat kunstmatig.Als ik moet kiezen vind ik de eerste wel het leukst. En dan het zand van de tweede kaart erbij.
Op die tweede zijn de hondjes wel erg erin gesjopt he?
Ja, dan gaan we jou slaan.... of erger... dissenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er door je ex in gesleept, en nu kan ik niet meer terug. Ze gaan me omleggen als ik eruit zou stappen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:41 schreef JJH het volgende:
Ik vind de Pink Bandan Crew dan trouwens wel een leuke naam.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er door je ex in gesleept, en nu kan ik niet meer terug. Ze gaan me omleggen als ik eruit zou stappen.
Owwww...key.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De kleuren moeten juist kunstmatig zijn, ik ga voor de oude prentenkaartenlook
![]()
Vorig jaar had ik knallend groen, het jaar daarvoor blauwe panterprint als achtergrond, dus het moet weer iets heel anders zijn
Maar hoe hoort dat paars daar bij dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar had ik knallend groen, het jaar daarvoor blauwe panterprint als achtergrond, dus het moet weer iets heel anders zijn
Wat bedoel je precies met "oude prentkaartenlook" ? kun je eens een plaatje googlen wat de stijl heeft die je zoekt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
quote:
Welk paars??????????quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hoe hoort dat paars daar bij dan?
Shit, hoe heet die plug in ook alweer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Je hebt die van vorig jaar ook toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Owwww...key.![]()
Ik ben een ouderwets kneuterig kerstmeisje.
En datquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "oude prentkaartenlook" ? kun je eens een plaatje googlen wat de stijl heeft die je zoekt?
En een knalpaars tagje bij een van de hondjes.quote:
Daar vind ik persoonlijk de kleuren mooier van. Maar da's een kwestie van smaak.quote:
Die was geinspireerd door van die mao afbeeldingen maar dat zie je dr niet echt aan afquote:
Dat vind ik ook heul niet lelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en versie 4 online:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf versie 4 helemaal goed
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee niet echt, ik zal es gaan zoeken...quote:
Oh nou jij krijgt er toch geenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nu natuurlijk vloeken in F&F, maar ik vind kerstkaarten met huisdieren erop, of kerstkaarten waar dingen instaan als:
"Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar,
groetjes fam. Jansen en een pootje van Bob"
echt onuitstaanbaar en tenenkrommend
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Wacht ik heb nu versie 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en versie 4 online:Je hebt daar alleen nog meer paars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf versie 4 helemaal goedI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nee meer zo een getekende prent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
Bij een oude prent denk ik aan zoiets? Is dat het algemene idee wat je in gedachten hebt? Of iets heel anders?
[ afbeelding ]
Maar die tag is ook echt erg paars en ik vind die overdreven kleuren icm dat fletse juist leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt daar alleen nog meer paars.
Ja, maar dit zijn paarse hondenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die tag is ook echt erg paars en ik vind die overdreven kleuren icm dat fletse juist leuk!
Ik zie ze hier dus niet zo paars, ik zal morgen op mn werk nog eens kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn paarse hondenNou ja, als jij t mooi vindt moet je t natuurlijk zo houden
Dat moet je het gewoon lekker doen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die tag is ook echt erg paars en ik vind die overdreven kleuren icm dat fletse juist leuk!
Ik vind het "dope" en ook nog "da bomb"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Stoer hè
Wat vinden jullie ervan. Ll85 en MrS?
Goed geluktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze foto zo tof, die heb ik zelf gemaakt en die heb ik ook een beetje ouderwetserig bewerkt qua kleuren.
[ afbeelding ]
Die 'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het "dope" en ook nog "da bomb"
Nee Bil is blauwquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Bill heeft bij mij ook een heel paars/roze borst.
Of is zijn huid gewoon zo? Nee toch?
Neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ben ik dan de enige die paarse honden ziet
Nee hoor. Ik zie het ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ben ik dan de enige die paarse honden ziet
Maar nu istie paars heur!quote:
quote:
Senkjoe!quote:
Ja das Bil idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Bill is toch die met de witte kuif oh-oh?
Ik haal ze nog steeds door elkaar. Die is bij mij op het scherm ook erg paars/roze!
Gezelligquote:
Trustenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen, welterusten iedereen!
Hier paars.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
http://i35.tinypic.com/978wvt.jpg hoe is ie zo dan?
Nog steeds knalroze/paars bij mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
http://i35.tinypic.com/978wvt.jpg hoe is ie zo dan?
Oh wtfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier paars.![]()
Bill kan het nog wel hebben maar Chico's witte poten zijn lichtelijk gay gekleurd.
That's it. Ook dit jaar koop ik standaard kerstkaarten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh wtfIk klik hem nu zelf aan en hij is heeeeeeel anders dan dat ie op mijn pc is
Aaaahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik bedoelde meer dit idee trouwens:
[ afbeelding ]
We moeten iets met deze quote, maar ik weet nog niet goed wat... Tshirt misschien? Posters? Signatures wellicht?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt trouwens ook nog allemaal witte vlekken rond je paal, ohoh.
k laat me er ieder jaar weer instinken, wil altijd iets speciaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
That's it. Ook dit jaar koop ik standaard kerstkaarten.
Ja ik bedoelde ook dat kunstmatig ingekleurde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aaaahda's goed te doen, maar dan snap ik waarom ze koos voor die uitgeknipte hondjes. De kleuring in deze prent is ook naderhand aangebracht op een zwartwit foto.
Alleen wordt bij de prent de nadruk op "ouderwets" vooral gelegd door de stijl van aankleding van de woonkamer en het kapsel en make-up van de vrouw. Als je daar je vinger even voor houdt dan is het idee veel minder duidelijk. Aangezien jij werkt met hondjes is dat dus vlgs mij heel moeilijk...
Maar los daarvan vind ik je plaatje 4 erg leuk
En daarom ben ik dit jaar es op tijd, omdat ik de foto al hadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
k laat me er ieder jaar weer instinken, wil altijd iets speciaalen dat duurt dan weer te lang enzo
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Ynske het volgende:
plaatje vier, kloppen de kleuren iig niet echt bij, let daarbij ook op je histogram
waarmee heb je nu je foto bewerkt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een histogram is joh.
Die witte vlekken zijn iig heel makkelijk aan te passen, dat kan ze in drie tellen even doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een histogram is joh.
Dunnow, ik heb t niet gedaanquote:
Oh dat komt denk ik omdat ze uiteindelijk de bovenkant van nr 2 gebruikt heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die witte vlekken zijn iig heel makkelijk aan te passen, dat kan ze in drie tellen even doen.
wat heb je dan gedaan dat de kleuren zo rozig zijn geworden?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan dat de kleuren zo rozig zijn geworden?
wie heeft t dan gedaan?
laat t origineel eens zien
ok thnxquote:
Orgineel staat bij de eerste postquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan dat de kleuren zo rozig zijn geworden?
wie heeft t dan gedaan?
laat t origineel eens zien
Ja, doe jij dat eens eventjes danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok thnx
daar valt veel meer uit te halen dan uit die wat ik eerder heb zien staan
ElisaB leest diagonaal.... : "Ik heb geloof ik nog penisjes!"quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB leest diagonaal.... : "Ik heb geloof ik nog penisjes!"
Rrrright....
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB leest diagonaal.... : "Ik heb geloof ik nog penisjes!"
Rrrright....
Nou zomertijd wel hequote:
Sentimentele ouwe sok dat je dr bent ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ici, cherie!
Ik was weer oude foto's aan het doorneuzen
Had jij de kaarten al gezien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
stel aso's. Ff house kijken en dit topic is ook al bijna vol![]()
Ik ben écht NU aan het terug lezen.quote:
nee, want dan krijg ik 'forbidden'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sentimentele ouwe sok dat je dr bent ook.
Ijscoboerinnetje van me![]()
Heb je nu dat voorbeeld gezien van wat ik in gedachten had?
Voorspelbaar dat bedacht ik me na het postenquote:
Trustequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde een uur geleden naar bed, ik ga mijn tanden NU poetsen.
Ik wilde net kijken maar de eerste van de twee spoilers deed het niet.quote:
Ik heb hier ook de hele tijd gekloot met kruisjes inene, ook met mn eigen foto'squote:
poets ze dan maar hea!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde een uur geleden naar bed, ik ga mijn tanden NU poetsen.
Ik zat ook al terug te kijken..kan niets vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo erg?
*terugleest of ze een post gemist heeft *
da sucksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Fuck, ik was vergeten de was in de drogert te doen dus nu moet ik 80 minuten wachten tot ik t dr uit kan halen ennetjes op hangertjes kan hangen
Ja nou moet ik opblijvenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou moet ik opblijven![]()
Had je nog steeeeeeeds geen post???????
Fucking unbelievablequote:
Hij komt vast rond kerst. Heb je wel het goeie adres gedaan???quote:
Jahaaa, tenminste, t adres dat MM me gafquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij komt vast rond kerst. Heb je wel het goeie adres gedaan???
zie pm voor dubbelcheckquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaa, tenminste, t adres dat MM me gaf
Het heeft er wel wat van, maar bij die echte plaatjes heb je bijna het idee dat het getekend is ofzo waar het bij jou toch heel scherp en foto-achtig echt isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, zag je nu dat plaatje dat ik bedoelde en vind je dat ie daar wel op lijkt?
Yeps, das t adres...quote:
Ja, maar ik wilde dat soort kleurenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft er wel wat van, maar bij die echte plaatjes heb je bijna het idee dat het getekend is ofzo waar het bij jou toch heel scherp en foto-achtig echt is
Dat help ik je hopenquote:
afijn, ergens volgend jaar rond deze tijdquote:
Naja, de kaart is nu toch passé, je hebt die buis al op je ass gehad...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
afijn, ergens volgend jaar rond deze tijd
We maken er garpjes over, maar mijn post komt met tnt ook wel eens neit aan
Ja, thank gawdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, de kaart is nu toch passé, je hebt die buis al op je ass gehad...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zullen we elkaars handvasthouden op het moment dat de dagcijfers komen?
I am soooow funnyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, thank gawd
MM moest lachen toen hij je sms las (in het ziekenhuis, en best hard) met je anal probe
Je bent niet de enige. Ik vroeg nog zo aan MM bij het begin van de flim, of marley NIET doodging. NEUJ kon hem gerust kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Bamba het volgende:. Ik heb niet bijgelezen,sorry...
Ik heb net Marley & me gekeken. Wat een heerlijke film. En wat heb ik gejankt bij het einde
.
Nein, ik heb ze gezienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I am soooow funny![]()
Heb jij nu ook al mn kaarten gemist hier in het topic?
Als we dat hádden konden we dat doen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En een bak ijs leegvreten van ellende?
Jij hebt satequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we dat hádden konden we dat doen ja
Dat hebben dr 3 van de 4 thank you very muchquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein, ik heb ze gezien
vind die met die 2010 int zand het mooist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |