Nee, ik bestel niets als ik het niet zeker weet natuurlijk.quote:
Oke, sorry, ik had echt gewild dat het gelukt was voor jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee doe maar niet volgens mij heb ik niet eens cash in huis
Maar dan zeg je toch gewoon dat je niks besteld hebt en dat het een vuile gemene grap is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee doe maar niet volgens mij heb ik niet eens cash in huis
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik bestel niets als ik het niet zeker weet natuurlijk.
Ga jou niet op kosten jagen.
Maar dit moeten we maar niet durven he?
Er staat dus in mijn venster nu 'Deze bestelling is gratis!' maar wel 'contant' bij betaalmethode.
Dat laatste stond er bij mij niet.
Niet doen maar dan? Ik durf het niet![]()
Printscreen maken?
F5 eerst dan doos.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik bestel niets als ik het niet zeker weet natuurlijk.
Ga jou niet op kosten jagen.
Maar dit moeten we maar niet durven he?
Er staat dus in mijn venster nu 'Deze bestelling is gratis!' maar wel 'contant' bij betaalmethode.
Dat laatste stond er bij mij niet.
Niet doen maar dan? Ik durf het niet![]()
Printscreen maken?
Heej!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef MrSubtle het volgende:
Hey allemaal
4 topics om terug te lezenniiiiiiiiice!
Dan zeg ik jaaaaaaaa flikker op met je duur ijs en geef ik Qwea de schuldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan zeg je toch gewoon dat je niks besteld hebt en dat het een vuile gemene grap is?
Het eerste deel klopt al.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Echt he, gratis eten en hilariteit alom.
HET ESCALEERT UIT DE HAND GREYS
NEEM CONTACT OP, HOE IS HET IN HET THUISBEZORGD COMMANDOCENTRUM DAAR BIJ JOU?
GROUND CONTROL TO GREYS
*jaloers is*quote:
Pesies. The usual suspect.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zeg ik jaaaaaaaa flikker op met je duur ijs en geef ik Qwea de schuld
Jaaaaaaa jij wel hequote:
Daar dacht ik ook al aan, maar het zijn geen pizza'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zeg ik jaaaaaaaa flikker op met je duur ijs en geef ik Qwea de schuld
Dan ben je nu precies op tijd om het in de koele kast te zetten voor morgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
En mijn eten is koud (geen punt, had toch geen honger) en Floor Faber is bijna af
Maar het was wel lachen!
Omdatquote:
Floor Faber is niet zo leuk, Georgina is leuker als ze gewoon zichzelf is en niet acteert...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
En mijn eten is koud (geen punt, had toch geen honger) en Floor Faber is bijna af
Maar het was wel lachen!
Nee!quote:
*HAP*quote:
Omdat het gratis is dan, dan is het extra lekkerrrr!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik zat te gillen van het lachen net om het 'commandocenter, ground control to Greys'![]()
![]()
Jaaaa, die was leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik zat te gillen van het lachen net om het 'commandocenter, ground control to Greys'![]()
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik snap echt niets van de lopende gesprekken![]()
Stress over gratis eten bestellen of zo?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat is dat voor dildo in dat zakje onderin.quote:
[..]Bij dit zootje ongeregeld moet je ook niet alles willen snappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan iemand het in 3 regels proberen samen te vatten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij dit zootje ongeregeld moet je ook niet alles willen snappen.
Da's nou een stokbrood, cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dat voor dildo in dat zakje onderin.
Ik bedoel dat ik er achterlangs bij jou in ging hé![]()
Volgens mij heb jij het een beetje verkeerd begrepen![]()
Bij mij gaat er NIETS in hé![]()
Voorlangs niet, achterlangs niet, tussendoor niet, binnenstebuiten niet
[..]Kan ik me voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het wel een mooie uitvaart? (stom woord, maar weet even geen beter).
Samenvatting van de hysterie: je kon een uur lang gratis eten bestellen via een actie van thuisbezorgd.nl. Heel Fok + de rest van NL in actie met vastgelopen websites, stress en hilariteit alom.
In Weert bezorgen ze niet helaas dus ik heb virtueel meegeleefd.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
In sommige culturen wordt dat gegeten met wat kaas en wijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dat voor dildo in dat zakje onderin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |