Ik las dat je zat te lekken op de bankquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te lekker op de bank, ben ik bang
Viespeukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las dat je zat te lekken op de bank
Seriously.
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Seriously.
Nope, ik ben net zo'n luie donder. Ik zit zelfs nog in mijn pyjama. Te lui om me om te kleden de hele dag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut!Hmm da's niet handig. Ik had hoog op jou ingezet, jij woont het dichtst in de buurt
*trots is*quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Seriously.
Dan toch niet zo trots is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, ik ben net zo'n luie donder. Ik zit zelfs nog in mijn pyjama. Te lui om me om te kleden de hele dag.![]()
[..]
*trots is*
Ik was trots op jou!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan toch niet zo trots is.Alhoewel. gebeurt mij ook wel eens.
Ze wil hem niet laten zien omdat ze ons er allemaal eentje gaat sturen.quote:
Ik zag het ook. Smiecht.quote:
Ja nee, dat snap ik. Dat je nu nog in pyama zit, maar dat gebeurt mij ook wel eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was trots op jou!Daar ben ik nooit te lui voor.
Ben jij niet trots op mij?
Of had jij die post van hem geëdit?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik mijn glas leegdrink en dan naar mijn nest ga, t is al veel te laat voor mij.
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik ben in discussie met mn ontwerpster, dus ik wil wel ff wat feedback , zijn dr mensen die dat willen geven???
Ontwerpster van wat? (en surequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik ben in discussie met mn ontwerpster, dus ik wil wel ff wat feedback , zijn dr mensen die dat willen geven???
Dat had er dan ook wel gestaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan had dat in de post gestaan.
Hij was het gewoon zelf.
Ik al niet sinds ik hier komquote:
En als jezelf binnen 5min ofzo edit staat het er ook niet in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat had er dan ook wel gestaan.
Ik heb niks geedit![]()
mods kunnen volgens mij ook editen en dan uitschakelen dat het erbij staat
.... surequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, dan zou dat er staan.quote:
Jaaaahaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Nee, dat kunnen we nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat had er dan ook wel gestaan.
Ik heb niks geedit![]()
Ik probeerde er iets bij te typen maar 't mocht nietquote:
Fuck... ik had die memo even gemistquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we homies4life waren
Fixedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik probeerde er iets bij te typen maar 't mocht niet
Hihiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef JJH het volgende:
Toch knap dat mensen zo snel in mijn achting kunnen dalen. Geef verdorie gewoon toe dat je je post geedit hebt.
Zeg zullen we anders in mijn post de rest van de slow-chat laten plaatsvinden of zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vond ik qua kleuren helemaal goed, maar die stralen vond ik wat minder, ik wilde 2010 graag of in de lucht of in het zand.
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Nu probeert ze de lucht van de tweede bij de eerste te zetten, samen met het zand.
Meningen?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zodra er gezoend is ben je homies4life hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Fuck... ik had die memo even gemistmy bad
Lijkt me een prima idee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg zullen we anders in mijn post de rest van de slow-chat laten plaatsvinden of zo?![]()
![]()
machtsmisbruik
Je gaat vreemdquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Ok we zijn er denk ik al uit nu hoor.
Het gaat om deze foto:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem oude prentkaartachtig als kerstkaart voor 2010, ik doe nooit echt kerstkaarten , meer nieuwjaarskaarten, en die stuur ik dan het hele jaar ook nog gewoon op.
Haar eerste versie was deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vond ik qua kleuren helemaal goed, maar die stralen vond ik wat minder, ik wilde 2010 graag of in de lucht of in het zand.
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:Die tweede kan echt niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Nu probeert ze de lucht van de tweede bij de eerste te zetten, samen met het zand.
Meningen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Het gaat om deze foto:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem oude prentkaartachtig als kerstkaart voor 2010, ik doe nooit echt kerstkaarten , meer nieuwjaarskaarten, en die stuur ik dan het hele jaar ook nog gewoon op.
Haar eerste versie was deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vond ik qua kleuren helemaal goed, maar die stralen vond ik wat minder, ik wilde 2010 graag of in de lucht of in het zand.
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:Volledig met je eens. Die stralen vind ik ook niet zo mooi, in 't zand geschreven veel leuker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Meningen?
![]()
Persoonlijk zou ik ook niet voor de uitgeknipte hondjes gaan... ik snap wel dat ze dat heeft gedaan, maar zou toch voor het eerste plaatje gaan met de tekst in het zand
(en los daarvan: ERG leuke foto van je hondjes en heel leuk idee)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Het gaat om deze foto:
[ afbeelding ]
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:Bij die tweede is het inderdaad jammer dat de honden uitgknipt zijn. Volgens mij ben ik er verder niet zo goed in. vind ze allebei wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Meningen?
NOG BETER DAN DEquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn een gang nu.
Jij, JJH, en ik.
Een soort BlackBandanaCrew maar dan beter
Nee dies heel geknipt terwijl ze dr wel echt zo zaten.quote:
Het gaat om deze foto:
[ afbeelding ]
Toen vond ze een of andere plug in en maakte ze deze:Ik vind de kleuren van beide kaarten wat kunstmatig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar zijn de hondjes geknipt en ik vind de kleuren van de eerste mooier![]()
Meningen?
Als ik moet kiezen vind ik de eerste wel het leukst. En dan het zand van de tweede kaart erbij.
Op die tweede zijn de hondjes wel erg erin gesjopt he?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zullen we dan ook Fok! gaan dissen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn een gang nu.
Jij, JJH, en ik.
Een soort BlackBandanaCrew maar dan beter
WAT!? Zit jij in een gang?quote:
Ik ben al bezig met een Hyves pagina voor ons... Maak jij alvast een youtube account?quote:
Ik ben er door je ex in gesleept, en nu kan ik niet meer terug. Ze gaan me omleggen als ik eruit zou stappen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WAT!? Zit jij in een gang?
Ik mag van mijn ouders niet uitgaan met bendeleden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind de kleuren van beide kaarten wat kunstmatig.Als ik moet kiezen vind ik de eerste wel het leukst. En dan het zand van de tweede kaart erbij.
Op die tweede zijn de hondjes wel erg erin gesjopt he?
Ja, dan gaan we jou slaan.... of erger... dissenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er door je ex in gesleept, en nu kan ik niet meer terug. Ze gaan me omleggen als ik eruit zou stappen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:41 schreef JJH het volgende:
Ik vind de Pink Bandan Crew dan trouwens wel een leuke naam.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er door je ex in gesleept, en nu kan ik niet meer terug. Ze gaan me omleggen als ik eruit zou stappen.
Owwww...key.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De kleuren moeten juist kunstmatig zijn, ik ga voor de oude prentenkaartenlook
![]()
Vorig jaar had ik knallend groen, het jaar daarvoor blauwe panterprint als achtergrond, dus het moet weer iets heel anders zijn
Maar hoe hoort dat paars daar bij dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar had ik knallend groen, het jaar daarvoor blauwe panterprint als achtergrond, dus het moet weer iets heel anders zijn
Wat bedoel je precies met "oude prentkaartenlook" ? kun je eens een plaatje googlen wat de stijl heeft die je zoekt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
quote:
Welk paars??????????quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hoe hoort dat paars daar bij dan?
Shit, hoe heet die plug in ook alweer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Je hebt die van vorig jaar ook toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Owwww...key.![]()
Ik ben een ouderwets kneuterig kerstmeisje.
En datquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "oude prentkaartenlook" ? kun je eens een plaatje googlen wat de stijl heeft die je zoekt?
En een knalpaars tagje bij een van de hondjes.quote:
Daar vind ik persoonlijk de kleuren mooier van. Maar da's een kwestie van smaak.quote:
Die was geinspireerd door van die mao afbeeldingen maar dat zie je dr niet echt aan afquote:
Dat vind ik ook heul niet lelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en versie 4 online:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf versie 4 helemaal goed
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee niet echt, ik zal es gaan zoeken...quote:
Oh nou jij krijgt er toch geenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga nu natuurlijk vloeken in F&F, maar ik vind kerstkaarten met huisdieren erop, of kerstkaarten waar dingen instaan als:
"Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar,
groetjes fam. Jansen en een pootje van Bob"
echt onuitstaanbaar en tenenkrommend
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Wacht ik heb nu versie 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en versie 4 online:Je hebt daar alleen nog meer paars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind zelf versie 4 helemaal goedI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nee meer zo een getekende prent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
Bij een oude prent denk ik aan zoiets? Is dat het algemene idee wat je in gedachten hebt? Of iets heel anders?
[ afbeelding ]
Maar die tag is ook echt erg paars en ik vind die overdreven kleuren icm dat fletse juist leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt daar alleen nog meer paars.
Ja, maar dit zijn paarse hondenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die tag is ook echt erg paars en ik vind die overdreven kleuren icm dat fletse juist leuk!
Ik zie ze hier dus niet zo paars, ik zal morgen op mn werk nog eens kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn paarse hondenNou ja, als jij t mooi vindt moet je t natuurlijk zo houden
Dat moet je het gewoon lekker doen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die tag is ook echt erg paars en ik vind die overdreven kleuren icm dat fletse juist leuk!
Ik vind het "dope" en ook nog "da bomb"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Stoer hè
Wat vinden jullie ervan. Ll85 en MrS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |