Die bezorgen toch niet in dat boerengat van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik bedoel het goed allemaal, ook al komt dan niet alles even goed uit de verfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou Greys, ik ben dan wel ijsloos ondanks je inspanningen, ik bedacht wel dat ik dankzij jou van die gore kikkers en muizen gekocht had laatst![]()
Inspiratiebron die je dr bent
Greys heeft nog wel een stokkie voor je over.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die bezorgen toch niet in dat boerengat van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En hop! Sapje door mijn neus!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jammer, tot morgen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
OMFG wat gaan jullie hard...... Dit is niet bij te houden ik geef het op. Tot morgen mensen.....
Je moet hier gewoon diagonaal lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
OMFG wat gaan jullie hard...... Dit is niet bij te houden ik geef het op. Tot morgen mensen.....
Ik heb geloof ik nog perenijsjes.quote:
Drie stokjes over!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys heeft nog wel een stokkie voor je over.
Ik heb Haagen Dazs, maar geen zin om op te staan en naar de vriezer te lopen. Als iemand bereid is om 't hier te komen pakken en mij een bakje in te scheppen dan mag je de rest hebbenquote:
Tot morgen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb Haagen Dazs, maar geen zin om op te staan en naar de vriezer te lopen. Als iemand bereid is om 't hier te komen pakken en mij een bakje in te scheppen dan mag je de rest hebben
Sleutel ligt onder de mat, ik sta ook niet op voor de deurbel nu
3!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
lukt het mij gewoon om 2 posts achter elkaar te plaatsen met dit tempo?
Ik heb B&J. Verder zelfde recept als MrS.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb Haagen Dazs, maar geen zin om op te staan en naar de vriezer te lopen. Als iemand bereid is om 't hier te komen pakken en mij een bakje in te scheppen dan mag je de rest hebben
Sleutel ligt onder de mat, ik sta ook niet op voor de deurbel nu
De master zelf zat er al tussen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
Of zelfs een JJHtje?
(goed voor m'n stats![]()
)
Zie edit oh grootmeesterquote:
Kut!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb B&J. Verder zelfde recept als MrS.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
Of zelfs een JJHtje?
(goed voor m'n stats![]()
)
edit: Mijn JJH-tjeJJH wat doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |