Wehehe.quote:
Toevoeging voor heer Subtle:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Was het wel een mooie uitvaart? (stom woord, maar weet even geen beter).
Samenvatting van de hysterie: je kon een uur lang gratis eten bestellen via een actie van thuisbezorgd.nl. Heel Fok + de rest van NL in actie met vastgelopen websites, stress en hilariteit alom.
In Weert bezorgen ze niet helaas dus ik heb virtueel meegeleefd.
Ga plassen, snel!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
En wat nou 'Greys wilde alles onder controle hebben' JJH?
Greys gunde haar medemens ook iets!
En nu heb ik nog steeds niet geplast![]()
Solly.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Ga dan nu iets voor jezelf doen mens! Dadelijk is je blaas ontstoken!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Kan ik me voorstellen.Was het wel een mooie uitvaart? (stom woord, maar weet even geen beter).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah toch dat dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Samenvatting van de hysterie: je kon een uur lang gratis eten bestellen via een actie van thuisbezorgd.nl. Heel Fok + de rest van NL in actie met vastgelopen websites, stress en hilariteit alom.
In Weert bezorgen ze niet helaas dus ik heb virtueel meegeleefd.leuk... en Greys werpt zich op als organiseermoeder?
en ik had ook al gekeken naar weertbalen
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Toevoeging voor heer Subtle:
Ik had gewoon al gegeten en lag krom om alle stress en hysterie van mensen die wilden bestellen.
Toen de actie al drie kwartier af was voor de gein ook geprobeerd en nu heb ik saté
En toen wilde ik oh-oh van gratis ijs voorzien en dat was paniek maar wel lachen.
Nou, dat is het zo'n beetje.
Boer je nou gewoon naar ons?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
Kusje voor MrS
En * burp * voor de rest
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, lullig hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Die knakker die het verzonnen heeft, heeft een kapitaal van 10 miljoen
Waarom de fak heb ik nooit dit soort ideeën
De volgende keer iets minder knoflook ajb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
Kusje voor MrS
En * burp * voor de rest
Plas jij over je handen, of zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Zo, dat lucht op!![]()
Lekker vers stokbrood!
Ik zit pindasaus te dippen![]()
En jaaaaaa, eerst handjes gewassen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De volgende keer iets minder knoflook ajb.
+quote:
levert bij mij een hele foute mental image op.quote:Ik zit pindasaus te dippen![]()
Het was ook gekkenhuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Solly.
Maar zo zag het er van buitenaf wel uit.
-edit-
Ga dan ook zeiken.
Ja dat vond ik ook al bij het kusje dat ik kreegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De volgende keer iets minder knoflook ajb.
Ze heb toch niet zitten kakken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+
[..]
levert bij mij een hele foute mental image op.
Schat, gedraag je, er zijn andere mensen bij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+
[..]
Ja he, die kwalm drijft gewoon over de hele stad nu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al bij het kusje dat ik kreeg
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
MrSubtle![]()
En ik lach zelf ook keihard omdat ik geen ijs heb hoor, geen ijs, maar een hoop lol
Nee.quote:
Das een hele goede dealquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook gekkenhuis.
Maar ik wilde dat ijs gewoon voor oh-oh.
Was toch tof geweest!
Nu ruil ik het wel met haar voor het zuurvlees bij de jacuzzimeet.
Neem ik de B&J wel mee
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Schat, gedraag je, er zijn andere mensen bij.
't Was een grapje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Meestal niet!
Maar sowieso, ik heb de deurkruk aangeraakt van de wc, dan ga ik toch niet meteen daarna met mijn handen stokbrood zitten breken? Of val ik dan onder de categorie smetvrees?
Dat is inderdaad het meest smerige onderdeel in je toilet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Meestal niet!
Maar sowieso, ik heb de deurkruk aangeraakt van de wc, dan ga ik toch niet meteen daarna met mijn handen stokbrood zitten breken? Of val ik dan onder de categorie smetvrees?
Kort houden JJHquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Schat, gedraag je, er zijn andere mensen bij.
Tja, we kunnen jou wel gaan uitlachen maar das ook weer zoiets hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh en jammer, iemand uitlachen is veel leuker als de ander eigenlijk stiekem quasi-geirriteerd is erover![]()
EWWWWWWquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+
[..]
Zou ik...?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het meest smerige onderdeel in je toilet.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, we kunnen jou wel gaan uitlachen maar das ook weer zoiets he
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Er zit ook een doosje gebakken uitjes in de doos!
En kruidenboter. Dat wordt niet zoenen vanavond.
Oh wacht....
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik moest lachen
(voor 't eerst vandaag geloof ik![]()
)
Dude.quote:
Gebakken uitjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Oh wacht....
Vat ik deze post nu heel erg verkeerd op of eh?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg arme Bink, als jij aan de zuip gaat!
Ik weet weer waarom ik jou verlaten heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kort houden JJH![]()
kort houden....
quote:
Mag ik even?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Oh wacht....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hm, ik heb al een paar dagen geen wodka op.....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik maak er uit op dat Greys regelmatig met Bink tongt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vat ik deze post nu heel erg verkeerd op of eh?
Ja maar, zoenen? bink?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry maar daar krijg je toch een kleinquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik doe een![]()
voor MrSubtle, als je wil babbelen kan dat hoor. Wij switchen sneller dan Yolanthe
![]()
De kusjes voor je laat ik aan de dames over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik heb allemaal leuke ideeën voor je in petto vandaagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik heb al een paar dagen geen wodka op.....
Je brengt me op ideeën!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry maar daar krijg je toch een klein-je voor!
Ach een beetje no-homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'jes uitwisselen moet kunnen
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry maar daar krijg je toch een klein-je voor!
In ander koeltoeren ies het héél normaal als mannen zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik maak er uit op dat Greys regelmatig met Bink tongt?
Goed zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach een beetje no-homo'jes uitwisselen moet kunnen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe alsof je in Italië bent. Daar lebbert iedereen elkaar af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar hoeft ie niet zo ver voor over de grens, in België doen ze dat ook alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe alsof je in Italië bent. Daar lebbert iedereen elkaar af.
Nou de looks en stijl van een Italiaan hebben MrS en ik al, dus das niet zo lastigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe alsof je in Italië bent. Daar lebbert iedereen elkaar af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er net een open getrokken voor bij het Thuisbezorgd-vermaak.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou de looks en stijl van een Italiaan hebben MrS en ik al, dus das niet zo lastig
Uhuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedoel je die Italiaanse mamma?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
* MrSubtle rochelt een fluim...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Roffel voor de zekerheid nog even op je borst!
Vlug!
()
Als ik het goed begrijp bestelt Greys voor iedereen gratis ijs. Wil je ook?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle rochelt een fluim...
Of wacht, wat schreef je nou?
Nou, een beetje gratis eten een een hele hoop lolquote:
Die bezorgen toch niet in dat boerengat van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik bedoel het goed allemaal, ook al komt dan niet alles even goed uit de verfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou Greys, ik ben dan wel ijsloos ondanks je inspanningen, ik bedacht wel dat ik dankzij jou van die gore kikkers en muizen gekocht had laatst![]()
Inspiratiebron die je dr bent
Greys heeft nog wel een stokkie voor je over.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die bezorgen toch niet in dat boerengat van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En hop! Sapje door mijn neus!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jammer, tot morgen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
OMFG wat gaan jullie hard...... Dit is niet bij te houden ik geef het op. Tot morgen mensen.....
Je moet hier gewoon diagonaal lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
OMFG wat gaan jullie hard...... Dit is niet bij te houden ik geef het op. Tot morgen mensen.....
Ik heb geloof ik nog perenijsjes.quote:
Drie stokjes over!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys heeft nog wel een stokkie voor je over.
Ik heb Haagen Dazs, maar geen zin om op te staan en naar de vriezer te lopen. Als iemand bereid is om 't hier te komen pakken en mij een bakje in te scheppen dan mag je de rest hebbenquote:
Tot morgen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb Haagen Dazs, maar geen zin om op te staan en naar de vriezer te lopen. Als iemand bereid is om 't hier te komen pakken en mij een bakje in te scheppen dan mag je de rest hebben
Sleutel ligt onder de mat, ik sta ook niet op voor de deurbel nu
3!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
lukt het mij gewoon om 2 posts achter elkaar te plaatsen met dit tempo?
Ik heb B&J. Verder zelfde recept als MrS.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb Haagen Dazs, maar geen zin om op te staan en naar de vriezer te lopen. Als iemand bereid is om 't hier te komen pakken en mij een bakje in te scheppen dan mag je de rest hebben
Sleutel ligt onder de mat, ik sta ook niet op voor de deurbel nu
De master zelf zat er al tussen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
Of zelfs een JJHtje?
(goed voor m'n stats![]()
)
Zie edit oh grootmeesterquote:
Kut!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb B&J. Verder zelfde recept als MrS.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
Of zelfs een JJHtje?
(goed voor m'n stats![]()
)
edit: Mijn JJH-tjeJJH wat doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |