quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou moet ik opblijven![]()
Had je nog steeeeeeeds geen post???????
Fucking unbelievablequote:
Hij komt vast rond kerst. Heb je wel het goeie adres gedaan???quote:
Jahaaa, tenminste, t adres dat MM me gafquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij komt vast rond kerst. Heb je wel het goeie adres gedaan???
zie pm voor dubbelcheckquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaa, tenminste, t adres dat MM me gaf
Het heeft er wel wat van, maar bij die echte plaatjes heb je bijna het idee dat het getekend is ofzo waar het bij jou toch heel scherp en foto-achtig echt isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, zag je nu dat plaatje dat ik bedoelde en vind je dat ie daar wel op lijkt?
Yeps, das t adres...quote:
Ja, maar ik wilde dat soort kleurenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft er wel wat van, maar bij die echte plaatjes heb je bijna het idee dat het getekend is ofzo waar het bij jou toch heel scherp en foto-achtig echt is
Dat help ik je hopenquote:
afijn, ergens volgend jaar rond deze tijdquote:
Naja, de kaart is nu toch passé, je hebt die buis al op je ass gehad...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
afijn, ergens volgend jaar rond deze tijd
We maken er garpjes over, maar mijn post komt met tnt ook wel eens neit aan
Ja, thank gawdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, de kaart is nu toch passé, je hebt die buis al op je ass gehad...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zullen we elkaars handvasthouden op het moment dat de dagcijfers komen?
I am soooow funnyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, thank gawd
MM moest lachen toen hij je sms las (in het ziekenhuis, en best hard) met je anal probe
Je bent niet de enige. Ik vroeg nog zo aan MM bij het begin van de flim, of marley NIET doodging. NEUJ kon hem gerust kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Bamba het volgende:. Ik heb niet bijgelezen,sorry...
Ik heb net Marley & me gekeken. Wat een heerlijke film. En wat heb ik gejankt bij het einde
.
Nein, ik heb ze gezienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I am soooow funny![]()
Heb jij nu ook al mn kaarten gemist hier in het topic?
Als we dat hádden konden we dat doen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En een bak ijs leegvreten van ellende?
Jij hebt satequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we dat hádden konden we dat doen ja
Dat hebben dr 3 van de 4 thank you very muchquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein, ik heb ze gezien
vind die met die 2010 int zand het mooist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |